USKOMATONTA

jousimies59

luin kaikki tämän sivun aloitukset,ja en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.kaikille naispuolisille jotka etsitte omaa prinssiä. annan neuvon etsikää kuninkaan palatsista.ja miehet jotka etsivät prinsessaa menkää ja tutustukaa sillä prinssiä etsiviin naisiin.mutta älkää ensimmäisen viikon aikana puhuko sanaakaan horoskoopeista.JOS ITKETTE OTTAKAA MINUUN YHTEYTTÄ,EN LUPAA ETTÄ SAAN TEIDÄT NAURAMAAN.MUTTA VOIN ITKEÄ KANSSANNE.

6

1274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousin

Hi-hii, ha-haaa.
      Hei mies, hauska heitto sulla;)...

Ehkä ei ole kyse kuninkaallisten löytämisestä, vai? Voisiko olla kyse myös: iästä, sukupuolesta, luonteesta, unelmista ja muista taustatekijöistä?

Eikö ihmisillä ole aina muinaisinakin aikoina (esim.'kivikaudella') ollut tarve tuntea lauman läsnäolo tai kuulua johonkin laumaan johon voi samaistua? Vähän samaan tapaan kuin muillakin nisäkkäillä?

• jousimies59

vaan siltä et jokaisella ei ole realistiset tavoitteet.sen olen kyllä valmis allekirjoittamaan että ihmisen ei ole hyvä olla yksin. joskus näitä lukiessa jää miettimään riittääkö prinssejä kaikille.joka tapauksessa jokainen joka haluu etsiä kultaansa täältä,PALJON ONNEA.

• hohho
        jousimies59 kirjoitti:

vaan siltä et jokaisella ei ole realistiset tavoitteet.sen olen kyllä valmis allekirjoittamaan että ihmisen ei ole hyvä olla yksin. joskus näitä lukiessa jää miettimään riittääkö prinssejä kaikille.joka tapauksessa jokainen joka haluu etsiä kultaansa täältä,PALJON ONNEA.

..jos nyt tuotan sinulle pettymyksen, mutta tämä ei ole mikään deittipalvelu.

• jousimies59
        hohho kirjoitti:

..jos nyt tuotan sinulle pettymyksen, mutta tämä ei ole mikään deittipalvelu.

aloitteeni en oman ymmärrykseni mukaan etsinyt seuraa.vaan kehoitin seuran hakioita etsimään.

• Johanna L.
        jousimies59 kirjoitti:

No eipä täältä paljon miehiä löydy. Sitä paitsi ei naisetkaan täältä oikein miehiä eti, vaan päinvastoin yrittää ymmärtää sitä miestä joka toimii hassusti. Ja tarpeen tullen (ikävä kyllä) miettivät miten itse muuttavat omaa käyttäytymistään tätä miestä kohtaan. Miehet on niin vaikeita että niitä on pakko opiskella jostain. Täällä on helppo arvioida omaa suhdettaan,ja miettiä mikä on itselle hyväksi. Täällä on helppo puhua ihmissuhteista vaikkakin horoskooppien varjolla.

• VOISE
        Johanna L. kirjoitti:

No eipä täältä paljon miehiä löydy. Sitä paitsi ei naisetkaan täältä oikein miehiä eti, vaan päinvastoin yrittää ymmärtää sitä miestä joka toimii hassusti. Ja tarpeen tullen (ikävä kyllä) miettivät miten itse muuttavat omaa käyttäytymistään tätä miestä kohtaan. Miehet on niin vaikeita että niitä on pakko opiskella jostain. Täällä on helppo arvioida omaa suhdettaan,ja miettiä mikä on itselle hyväksi. Täällä on helppo puhua ihmissuhteista vaikkakin horoskooppien varjolla.

lIENETTE OIKEASSA SIINÄ ETTEI TÄÄLLÄ OLE PALJON MIESPUOLISIA.Mutta ei kai tämä olekkaan mikään chatti.Niin ollen oletan että täältä haetaan selitystä tietyn horoskooppi merkin käyttäytymiseen.Toivottavasti sitä löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      58
      3991
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      93
      2358
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2022
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1783
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1561
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1526
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1182
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1128
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1084
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1052
    Aihe