USKOMATONTA

jousimies59

luin kaikki tämän sivun aloitukset,ja en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.kaikille naispuolisille jotka etsitte omaa prinssiä. annan neuvon etsikää kuninkaan palatsista.ja miehet jotka etsivät prinsessaa menkää ja tutustukaa sillä prinssiä etsiviin naisiin.mutta älkää ensimmäisen viikon aikana puhuko sanaakaan horoskoopeista.JOS ITKETTE OTTAKAA MINUUN YHTEYTTÄ,EN LUPAA ETTÄ SAAN TEIDÄT NAURAMAAN.MUTTA VOIN ITKEÄ KANSSANNE.

6

1265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousin

Hi-hii, ha-haaa.
      Hei mies, hauska heitto sulla;)...

Ehkä ei ole kyse kuninkaallisten löytämisestä, vai? Voisiko olla kyse myös: iästä, sukupuolesta, luonteesta, unelmista ja muista taustatekijöistä?

Eikö ihmisillä ole aina muinaisinakin aikoina (esim.'kivikaudella') ollut tarve tuntea lauman läsnäolo tai kuulua johonkin laumaan johon voi samaistua? Vähän samaan tapaan kuin muillakin nisäkkäillä?

• jousimies59

vaan siltä et jokaisella ei ole realistiset tavoitteet.sen olen kyllä valmis allekirjoittamaan että ihmisen ei ole hyvä olla yksin. joskus näitä lukiessa jää miettimään riittääkö prinssejä kaikille.joka tapauksessa jokainen joka haluu etsiä kultaansa täältä,PALJON ONNEA.

• hohho
        jousimies59 kirjoitti:

vaan siltä et jokaisella ei ole realistiset tavoitteet.sen olen kyllä valmis allekirjoittamaan että ihmisen ei ole hyvä olla yksin. joskus näitä lukiessa jää miettimään riittääkö prinssejä kaikille.joka tapauksessa jokainen joka haluu etsiä kultaansa täältä,PALJON ONNEA.

..jos nyt tuotan sinulle pettymyksen, mutta tämä ei ole mikään deittipalvelu.

• jousimies59
        hohho kirjoitti:

..jos nyt tuotan sinulle pettymyksen, mutta tämä ei ole mikään deittipalvelu.

aloitteeni en oman ymmärrykseni mukaan etsinyt seuraa.vaan kehoitin seuran hakioita etsimään.

• Johanna L.
        jousimies59 kirjoitti:

No eipä täältä paljon miehiä löydy. Sitä paitsi ei naisetkaan täältä oikein miehiä eti, vaan päinvastoin yrittää ymmärtää sitä miestä joka toimii hassusti. Ja tarpeen tullen (ikävä kyllä) miettivät miten itse muuttavat omaa käyttäytymistään tätä miestä kohtaan. Miehet on niin vaikeita että niitä on pakko opiskella jostain. Täällä on helppo arvioida omaa suhdettaan,ja miettiä mikä on itselle hyväksi. Täällä on helppo puhua ihmissuhteista vaikkakin horoskooppien varjolla.

• VOISE
        Johanna L. kirjoitti:

No eipä täältä paljon miehiä löydy. Sitä paitsi ei naisetkaan täältä oikein miehiä eti, vaan päinvastoin yrittää ymmärtää sitä miestä joka toimii hassusti. Ja tarpeen tullen (ikävä kyllä) miettivät miten itse muuttavat omaa käyttäytymistään tätä miestä kohtaan. Miehet on niin vaikeita että niitä on pakko opiskella jostain. Täällä on helppo arvioida omaa suhdettaan,ja miettiä mikä on itselle hyväksi. Täällä on helppo puhua ihmissuhteista vaikkakin horoskooppien varjolla.

lIENETTE OIKEASSA SIINÄ ETTEI TÄÄLLÄ OLE PALJON MIESPUOLISIA.Mutta ei kai tämä olekkaan mikään chatti.Niin ollen oletan että täältä haetaan selitystä tietyn horoskooppi merkin käyttäytymiseen.Toivottavasti sitä löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      27
      5363
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4697
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      156
      1762
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1466
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      13
      1297
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      23
      1144
    7. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1114
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1023
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      210
      1013
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      849
    Aihe