Miten synnytys käyntiin???

Eliza

Niin, onko kukaan koskaan kokeillut ns. vanhan kansan vinkkejä miten saa synnytyksen käyntiin???
Olen kuullut ns. kolmen s:n keinosta, eli siivous, sauna ja seksi.
Rappusten juoksentelusta
Rintojen hieromisesta
Jalkojen akupisteiden hieromisesta
Lenkkeilystä
Kohdunsuun hieromisesta ja risiiniöljystä!
Onko kenelläkään kokemuksia tai tietoa näistä? Itse en välttämättä uskalla kokeilla mitään, mutta on hauskaa kuulla mitä kaikkea muut ovat yrittäneet ja onko toiminut jokin keino...
Kaikki siis leikkimielellä mukaan!

8

3167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - äiti yhdelle -

kolmea s:ää ja rappusten juoksua. Ei ollu apua. Syntyy, kun on syntyäkseen.. :)

• sinnu

Juu, melkein kaikkia on kokeiltu, mut ei auta.. :D

• sinnu

Eilen oli lääkäri ja se vähän pyöräytteli siellä kohdun suulla, niin tänään on kyl supistellu ja tuli aamusta istuttua aikas kauan autossa ja mentiin viel oikein mukavia reittejä. Ajattelin kohta lämmittää saunaa ja käydä lenkillä jos vaikka kaikista näistä olisi yhdessä apua. Ja illalla tietenkin seksiä, jos vaan kykenee.. :)
        Onnea yrityksii...

• elomamma 05

Viime kesänä tuskailin turvotuksen ja jättimahan kanssa viikolle 42 0 asti, kunnes käynnistettiin sairaalassa. Kokeiltiin kyllä miltei kaikkia kotikonsteja, mitä löysin, ainoa mikä alkoi edes vähän supistelemaan oli pitkät kävelylenkit, muttei supistukset jatkuneet enää lenkin jälkeen. Risiiniöljyä muuten ei todellakaan suositella kokeiltavaksi vaikka sillä synnytyksen voisikin saada käyntiin, itsekin sen jätin väliin.

Kokeiltiin tuloksetta
      kolmea S:ää
      rintojen hieromista
      jalkojen akupisteiden hieromista
      kävelylenkkejä
      raparperikeittoa (en muista mistä luin idean...)

Yhden vinkin löysin silloin kanssa, että jos juo pelkkää piimää koko päivän, eikä siis syö mitään muuta niin elimistön happamuustasapaino järkkyy ja vauva alkaa syntyä. Kuulosti sen verran utopistiselta, että päätin jättää väliin.

• leikkaamaan

nurmikkoa leikkurilla...mulla se tärinä aiheutti supistukset ja seuraavana päivänä poika synty, kun yön oli supistellu =))

• äidepäide

mä kokeilin kanssa kaikkea mahdollista, tuli talo kiiltävän puhtaaksi ja ikkunatkin pestyä, saunottiin urakalla ja syötiin mausteista ruokaa. Mieskin oli innoissaan kun sänkypuuhat maistuivat :)

vaan niinpä siinä kävi että viikolla mentiin lasketun ajan yli. Oisko sitten auttanut se, että ajeltiin kahtena päivänä ennen synnytystä mutkaisia ja kuoppaisia sorateitä pitkin täysiä kylään, vai olisikos vauva ollut jo muutenkin valmis tulemaan.....;)

• äidee

Meillä kokeiltiin seksiä ja heitin jalat seinälle, että spermat valuu oikeaan paikkaan. Meni pari tuntia ja lapsivesi lurahti...

• tidii

Orgasmissa kohtu supistelee ja ymmärtääkseni erittyy oksitosiinia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      180
      6577
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1814
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1019
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      246
      863
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      829
    Aihe