pikku G

pikku G fani

kai tiedätte että pikku G on uskovainen?
se on paras laulaja jota tiedän koska oon uskossa jumalaan. lordi on mun mielestä iha perseestä koska se on saatanisti bändi eli saatanan palvoja. nii se on pahin bändi mitä maailmas tiedetään.

9

875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfyh

      huonoa lordi provoa

    • njooh....

      Milläs perusteella se on saatananpalvonta bändi?

      • pikku G fani

        no koska se laulaa jotai demonit ja enkelit yhdessä ovat tuleen katsomaan ja se vaatetus
        on iha kauhee ja lisäks se laulaa sellasella demonin äänellä


      • Hehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        pikku G fani kirjoitti:

        no koska se laulaa jotai demonit ja enkelit yhdessä ovat tuleen katsomaan ja se vaatetus
        on iha kauhee ja lisäks se laulaa sellasella demonin äänellä

        ...mielipide kullakin. Mutta, Lordi ei ole saatanan palvoja.. Lordilla on myös kappale Devil is a loser. (Saatana on luuseri.. jotain sinne päin.. ). Minä itse en pidä Lordin musiikkia saatananpalvonta musiikkina. Se on heavya/rokkia siinä missä muukin hevi ja rock.


        Ja Laulaako sinun mielestäsi Pikku G Jumalasta ?? Kerroppa minullekkin, että missä kappaleessa hän mainitsee Jumalan, kiitos.

        ...


      • vesa.
        Hehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        ...mielipide kullakin. Mutta, Lordi ei ole saatanan palvoja.. Lordilla on myös kappale Devil is a loser. (Saatana on luuseri.. jotain sinne päin.. ). Minä itse en pidä Lordin musiikkia saatananpalvonta musiikkina. Se on heavya/rokkia siinä missä muukin hevi ja rock.


        Ja Laulaako sinun mielestäsi Pikku G Jumalasta ?? Kerroppa minullekkin, että missä kappaleessa hän mainitsee Jumalan, kiitos.

        ...

        pikku G laulaa jumalalle. esim laulussa: oma perhe.
        siine se laulaa sisaruksista, äidistä ja iskästä.
        ja yksi 10 säännöstä on että kunnioita isääsi ja äitiäsi. ja se sanoo ¨faija oot aina mun sydämme s ja mieles. sä jeesaat ku kaikki on pieles.¨
        nii se on uskovainen. oon se ville mut en jaksanu kirjautua sisään.


    • Nakkijeesus

      Tutustusit ensin vähän aiheeseen ennen kun tuomitset yhtään mitään tai ketään. Jos sinä oikeasti kuvittelet että Lordi on "saatanisti" eli saatanan palvoja bändi niin säälin sinua aivan mielettömästi.

      Aiheeseen perehtymisen määrä sinun kohdalla voi jotenkin arvailla kun ensinnäkin toteaa että "saatanisti" ei tarkoita mitään. Sellaista sanaa ei yksinkertaisesti ole olemassa. Tarkoitat varmaankin satanistia. Ja toisekseenkin satanismi ja saatanan palvonta ovat kaksi aivan eri asiaa.

      Kolmantena asiana voisin todeta sen että Lordi ole pahin bändi mitä maailmassa tiedetään. Ketä Lordi on satuttanut? Mitä rikoksia he ovat tehneet? Lordi ei ole tehnyt muuta pahaa kuin säikyttänyt uskovaisia mummoja "pahalla" lava pukeutumisellaan.

      Eikä Lordin lyriikoistakaan voi löytää mitään saatanan palvontaan tai satanismiin viittaavaa jos yhtään tietää mitä ne ovat. Itse en ainakaan ole löytänyt edes yhtään Jumalaa pilkkaavaa tai kirkkoa mitätöivää ilmaisua Lordin sanoituksista.

      En kyllä edes tajua miksi vastasin näin idioottimaiseen aiheeseen mutta aina kun luen jonkun tosissaan väittävän että Lordi palvoo saatanaa niin se vaan sattuu niin pahasti kun alkaa niin kovasti säälittää ne kaikki jotka niin todella luulevat... Niitä ihmisiä kun tuntuu olevan loppujen lopuksi aika paljon :'(

      • joku vaan

        et tajuu tätä juttua. lordi on saatanan palvoja koska se sanoo: Demonit ja enkelit yhdessä ovat tulleet katsomaan. siis se voi viedä helpolla epäuskoon ihan huomaamatta. ja ne vaatteetki on iha syvältä. ja ¨hard rock hallelujah¨ os suomeks: kovaa rokkia halleluja.
        halleluja tarkottaa oikeesti jumalan ylistystä.
        eikä mitää KOVAA ROKKIA HALLELUJAA!!!! SILMÄT OVAT PUNAISET JA SARVET PÄÄSSÄ. DEMONIT JA ENKELIT OVAT TULLEET KATSOMAAN!!!. oikeesti säkää et varmana usko jeesukseen. uskotko saatanaan? että maailma syntyi alkuräjähdyksestä? mistä se räjähdys tuli? jos tuli meteoriiteista ja komeetoista ja asteroideista nii mistä ne syntyi? mikä on kaiken alku? jumala on luonut maan ja ihmiset eikä että ¨Ihminen on syntynyt bakteerista¨.
        mistä se bakteeri tuli? nii että jumalaan on paljon helpompi uskoa. lopuksi uskovaisia on enemmän ku epäuskovaisia niin kääntyisit uskoon.
        ei oo mitään järkee miettiä aina mikä on kaiken alku ja loppu ja merkitys ja tarkotus. lordi on epäuskovainen 3 syystä:
        1. sen vaatteet on sellaset hirviömaiset
        2. se laulaa demoneista ja enkeleistä ja jotai ¨hard rock hallelujaa¨
        3. se laulaa iha syvältä vedetyllä äänellä.
        se käännyttää kaikki epäuskoon vielä pahemmin ja pahemmin. ei kannata kuunnella. mun yksi kaveri opetti tän asian mulle. en ymmärtänyt miten se voi käännyttää aivan huomaamatta. en aluksi uskonut ja mua alko ärsyttää. se tapahtui leirillä jossa olin 4 päivää. ku tulin kotiin en kestänyt enää lordia ja en oo kuunnellut sitä.
        monet kaverit siel leirillä rukoili mun puolesta että en enää kuuntelis sitä. ja se auttoi.
        jumalalle kaikki on mahdollista. jos ei tapahdu mitään vaikka rukoilisi kuinka paljon, se on jumalan tahto ja sitä et voi muuttaa. etkö vielkää tajua? toivoisin että mulla olis edes 20 kaverii jonka tunnen hyvin ja olis uskossa. mulla on vaa jotai alle 10 ja neki on yhes kerhos mun kanssa ja se kerhoki lopetetaan 2007 vuonna. uskotko alkuräjähdykseen vai jeesukseen? se on sun oma päätös. mä en siitä määrrä mutta toivottavasti harkitset asiaa.


      • Nakkijeesus
        joku vaan kirjoitti:

        et tajuu tätä juttua. lordi on saatanan palvoja koska se sanoo: Demonit ja enkelit yhdessä ovat tulleet katsomaan. siis se voi viedä helpolla epäuskoon ihan huomaamatta. ja ne vaatteetki on iha syvältä. ja ¨hard rock hallelujah¨ os suomeks: kovaa rokkia halleluja.
        halleluja tarkottaa oikeesti jumalan ylistystä.
        eikä mitää KOVAA ROKKIA HALLELUJAA!!!! SILMÄT OVAT PUNAISET JA SARVET PÄÄSSÄ. DEMONIT JA ENKELIT OVAT TULLEET KATSOMAAN!!!. oikeesti säkää et varmana usko jeesukseen. uskotko saatanaan? että maailma syntyi alkuräjähdyksestä? mistä se räjähdys tuli? jos tuli meteoriiteista ja komeetoista ja asteroideista nii mistä ne syntyi? mikä on kaiken alku? jumala on luonut maan ja ihmiset eikä että ¨Ihminen on syntynyt bakteerista¨.
        mistä se bakteeri tuli? nii että jumalaan on paljon helpompi uskoa. lopuksi uskovaisia on enemmän ku epäuskovaisia niin kääntyisit uskoon.
        ei oo mitään järkee miettiä aina mikä on kaiken alku ja loppu ja merkitys ja tarkotus. lordi on epäuskovainen 3 syystä:
        1. sen vaatteet on sellaset hirviömaiset
        2. se laulaa demoneista ja enkeleistä ja jotai ¨hard rock hallelujaa¨
        3. se laulaa iha syvältä vedetyllä äänellä.
        se käännyttää kaikki epäuskoon vielä pahemmin ja pahemmin. ei kannata kuunnella. mun yksi kaveri opetti tän asian mulle. en ymmärtänyt miten se voi käännyttää aivan huomaamatta. en aluksi uskonut ja mua alko ärsyttää. se tapahtui leirillä jossa olin 4 päivää. ku tulin kotiin en kestänyt enää lordia ja en oo kuunnellut sitä.
        monet kaverit siel leirillä rukoili mun puolesta että en enää kuuntelis sitä. ja se auttoi.
        jumalalle kaikki on mahdollista. jos ei tapahdu mitään vaikka rukoilisi kuinka paljon, se on jumalan tahto ja sitä et voi muuttaa. etkö vielkää tajua? toivoisin että mulla olis edes 20 kaverii jonka tunnen hyvin ja olis uskossa. mulla on vaa jotai alle 10 ja neki on yhes kerhos mun kanssa ja se kerhoki lopetetaan 2007 vuonna. uskotko alkuräjähdykseen vai jeesukseen? se on sun oma päätös. mä en siitä määrrä mutta toivottavasti harkitset asiaa.

        Ihan muutaman sana sanon vaan tähän... Ensinnäkin saatananpalvonta ja epäusko on kaksi eri asiaa. Epäuskoon viemisestä voisit yhtä hyvin syyttää biologian tunteja koska niillä kerrotaan asioista kuten alkuräjähdys. Eli jos tuota sinun logiikkaa käytetään, ovat biologian opettajat saatanan palvojia.

        Toisekseenkin, et ole vieläkään sanonut mitään mikä todistaisi Lordin palvovan saatanaa. Tuommoiset seikat eivät vaan toista sitä.

        Kolmanneksi, älä sekoita minun uskoani tähän. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että palvooko Lordi saatanaa vai ei.

        Neljänneksi, kasva vähän lisää ennen kuin kirjoitat mitään tuommosta tänne. Anteeksi nyt vaan mutta sinun tekstiäsi lukemalla ei nyt ihan ensimmäisenä tullut mieleen että siellä kirjottelee joku aikuinen ihminen.

        Ja viimeiseksi, toivon että et enää jatka tätä keskustelua koska et tunnu ollenkaan ymmärtävän minun pointtia. Minä kyllä ymmärrän sinun pointin ja todella hyvin. Eli pliis anna olla. Unohda koko juttu ja mieti uudestaan vaikka 10 vuoden päästä jos siltä tuntuu.


    • miinä vain

      pikku.g . eikös uskovan luulisi olevan presidentin tai eduskunta vaaleissa kristillis demokraattien kannattaja? luulisi olevan lähimpänä kristillisiä arvoja- tai Jumalan sanan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe