Jousimies sänkykumppanina?

kii_

Onko kokemusta Jousimiehistä sängyssä?Toimiiko?

11

6669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse joukkari ja mies myös

      Toiminut 30 vuotta!
      Joskus maistuu puulta tietysti,kun niin kauan puurtanut yhden miehen kanssa,mutta se kuuluu elämään....

      Halu omaan tyydytykseen kasvanut,nainen itsekin haluaa ja voi saada tyydytyksen!

      • myös samat

        30 vuotta... ja paranee vanhetessaan.

        Raju rakastaja on minulla =) ihana........


    • taurus/n

      tuo toimii, mutta ei kai ne ihmisen sänkytaidot nyt sentään horoskoopista riipu? :D Kaippa siinä on enemmän tekemistä joillain muilla seikoilla.

      • júu just noin

        Mut tää nyt sattuu olemaan horoskooppipalsta.Täällä heitetään läppää horoskoopeista.Kuka vakavissaan ja kuka vähemmän vakavissaan.
        Onhan noita seksi,suhde,rakkauspalstoja netti pullollaan.
        Nyt joitain ihmisiä kiinnostaa horoskoopit ja lukevat niitä harrastusmielessä ja ajankuluksi!!!


    • rapu-tyttö

      tosiaan kokemusta on, ja vaikka rapu ja jousimies eivät (muka) sovi yhteen, on meidän kemiat kohdallaan :D TOIMII ;oD

      • jousimies

        joo 25 vuotta toiminut rapu ja jousimies.
        tuloksena 3 tytärtä


      • Illan tullen...
        jousimies kirjoitti:

        joo 25 vuotta toiminut rapu ja jousimies.
        tuloksena 3 tytärtä

        Toimii, kalat ja jousimies, ja tuloksena kolme poikaa :)


    • Itse olen seurustellut jousimiehen kanssa jo kohta 3 vuotta. Tämä jousumies on ainakin sänkyhommissa hyvä. Hän ottaa sänkytoverinsakkin huomioon eli haluaa tietää milloin tekee oikein ja milloin väärin.Eli haluaa kehittyä koko ajan. Mutta itse en usko horoskooppeihin, minusta jokainen ihminen on oma persoonansa ilman horoskooppiin katsomatta. :)

    • neitsyt-80

      kokeilin kerran. Ei toiminu. Oli tylsää ku mikä. Ei poju tajunnu et sekstata voi muullakin kuin yhdellä tavalla.
      Tosin ehkei se ole horoskoopista kii, ja kaikki muutkin planeetat vaikuttaa myös, ei vain aurinkomerkki.

    • Kala tyttönen

      Rajua seksiä, joka puolella..
      Nyt varsinkin kun kesä tuli...:)

      ihan ok tapaus, hyvä kunto ;-)

    • puutos

      ei tuo tunnu antavan, ja vielä mies!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe