Haluaisin tietää onko tämä kyseinen elokuva ollut jo elokuvateattereissa vai ei. Olen odottanut elokuvaa jo 3kuukautta. kauheasti siitä on kaikki puhunut, mutta ainuttakaan mainosta siitä en ole telkkarissa nähnyt. Kertokaa mulle että onko se jo menny, ja jos ei oo ni millon se sit tulee??
SCARY MOVIE 4!!??
alizie90
4
600
Vastaukset
- tulleepi
nii että kohta tuleepi vuokralle ja myyntiin..
- FINdRb91
Siitähän on vaikka kuinka kauan ku se oli leffas...
- zakox
Moi siitä scary movie4. se on jo vuokraamoista ja se on iha sairaan hyvä leffa kannattaa vuokraa.Eipä muuta. =)
- Anonyymi
minäkin haluaisin katsoa kaikki ne mutta en tiedä milloin tulee 4 ja minä olen katsonut 1 2 ja 3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714831
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383326- 492813
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262728Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52169- 232061
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488