harrikka MIES?

Enkeli(kö)

Mikään ei huvita niin kuin joku on ostanut HD:n ja sitten tämä toimistotyöläinen vetää releet niskaan ehdottomasti huivin suun eteen...Sitten ei muuta kuin jalat helevetin leveelle (on nähnyt isojen poikien niin tekevän) ja on niin paha että....
TODELLA huvittavia velliperseitä näkee tuolla liikenteessä mutta voi vaan kuvitella mikä pahis kypärän sisältä kattelee ja miettii näkeex kaikki.

Muutaman kerran on tehnyt reppanoille huomauttaa mutta en sitten oo viittinyt niiden kuvitelmia murjoa.

HD on ehdottomasti oikea ratkaisu mutta ei se tee kaikista sillä ajavista ÄIJIÄ, muistaa nyt se ja ihan iisisti vaan ajellaan, ettei näyttisi niin jumalattoman huvittavalta hämähäkkimies ajelulta, raajat hyvä että mahtuu edes pyörän päälle!

36

10736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kellään

      perseessä finnejä ? Minulle on nyt alkanut niitä tulemaan. Mitä tämä oikein meinaa ? Syönkö liikaa
      sianpintaa vai onko päästä valunut loputkin aineet sinne muhimaan ? Tietääkö kukaan asiasta?

    • vaikutat

      niin asiantuntijalta, että en mä tiedä että kehtaanko mä edes tätä kertoa: mun on nääs kyllä ihan pakko ajaa jalat leveällä kun tuo 51 millinen alipainekaasutin punkee oikealta sen verran ulos pitkästä imusarjasta johtuen, että ei mun jalkaa saa oikeaan asentoon. Mä nyt toivon, että tää ei sun fengshyi-harmoniaas pahasti sekoita. Ja jos sekoittaa ni vittuako sillä on väliä.

      • Perse kuralla

        Oon maistanu. Viikon pötsi kuralla!


    • ...on!

      Lappeenrannan torilta saa muuten todella hyviä vetyjä! Siihen kun ottaa mausteeksi sinappia, ketsuppia, kurkkusalaattia ja valkosipulimajoneesia, niin eipä tuosta eväs paljon parane. Suosittelen!

      • LiekkiPaita

        foorumin tasosta huomaa että tosiaankin täälä taitaa olla vain 3% niitä äijiä mitkä tänne kirjoittelee.
        Taisi jutun aloittajalla, toimistohepulla, olla rahat loppu kun ei oo saanu jälkoja leveelle, edes baari-illan jälkeen siltä lyyliltä....
        Niin ja hei, mäkin oon töissä toimistossa, itseasiassa omistan koko toimiston, ja silti ajan harrikalla, toisella jalat leveemmällä kun sillä toisella, et se siitä.


    • Kiltsi kaksfemma

      Oon nähnyt et toisilla on kahvat otsan yläpuolella. Kyllä varmasti saa huomiota.

    • rousto

      Asiaa kirjoitat.Minuakin naurattaa kippurassa nämä Harrikka kuskit n90%. Helevetin epämukavat kamppeet useimmiten älytön ajo-asento.
      Mahtaa kahvi maistua hyvälle jo lyhyenkin ajon jälkeen, mikäli nämä järkejään ylipainoiset läskit kykenee kömpimään kavilaan . Se on naurettavaa , kun tyyli ajaa järjen ohi. Huom
      me ei olla aurinkoisessa Kaliforniassa!

      • kippurassa

        "kykenee kömpimään kavilaan"...Huom me ei olla aurinkoisessa apukoulussa,opettele kirjoittamaan älykkö...


      • HD-urpot

        Jätkät lähtee nahkareleissä viirulinssit päässä iltalenkille. Siis ajavat maksimissaan n. 2 km ABC:n terassille näyttämään pahalta ja pelotteleen mummuja. Voi V! Siitä sitte kymmeneltä kotia ja aamulla kaupan kassalle töihin...


      • Pannukopteri
        HD-urpot kirjoitti:

        Jätkät lähtee nahkareleissä viirulinssit päässä iltalenkille. Siis ajavat maksimissaan n. 2 km ABC:n terassille näyttämään pahalta ja pelotteleen mummuja. Voi V! Siitä sitte kymmeneltä kotia ja aamulla kaupan kassalle töihin...

        Voisitko tulla joskus ihan ääneen kertomaan noita viisauksias sinne "ABC:lle"??. Oletko mies vai mikkihiiri kun vain täällä vikiset?......mene sinä muovi muotillas käyttään tuokin energia ärrän kulmille räkimään ja kerro kavereilles kuin v....un kova jäbä oot kun vittuilet anonyyminä!!


      • Molo
        Pannukopteri kirjoitti:

        Voisitko tulla joskus ihan ääneen kertomaan noita viisauksias sinne "ABC:lle"??. Oletko mies vai mikkihiiri kun vain täällä vikiset?......mene sinä muovi muotillas käyttään tuokin energia ärrän kulmille räkimään ja kerro kavereilles kuin v....un kova jäbä oot kun vittuilet anonyyminä!!

        sinun oikea nimesi "pannukopteri" kyselee keskustelua sivusta seurannut


      • ....
        HD-urpot kirjoitti:

        Jätkät lähtee nahkareleissä viirulinssit päässä iltalenkille. Siis ajavat maksimissaan n. 2 km ABC:n terassille näyttämään pahalta ja pelotteleen mummuja. Voi V! Siitä sitte kymmeneltä kotia ja aamulla kaupan kassalle töihin...

        sitä kateutta täälläkin.


      • kysymys sivusta:
        Molo kirjoitti:

        sinun oikea nimesi "pannukopteri" kyselee keskustelua sivusta seurannut

        Onko sun oikea nimes Molo vai toivotko että sulla olis sellainen, vaikka pienempikin eli Molonen?


      • hd-biker

        ...vai on miestä tulla sanomaan suoraan... pelkäämpä ettei. Vai epämukavat kuteet, no kyllä mä nahkareleitä mieluummin pidän kun niitä lökäpöksyjä, joilla te teinit tuotte meille katu-uskottavuutta... mä nauran teille kun persevako näkyy laahustaessa.

        epämukava ajoasento...musta on paljon luontevampaa ajella selkä suorana, jos vertaa kyykkäreitä, joidenka muoviluodit on tarkoitettu kovaan ajoon ei toinen käsi polvella ja selkä vinossa kattentakana ajeluun, sekö sitten on luonteva ajoasento...

        tyyli ajaa järjen ohi... mulle HD:lla ajaminen on elämäntapa. Jokainen voi kehittää oman tyylin tai olla kehittämättä, ajaa sporalla, sovelilla, rautiksella, pannupäällä, softaililla, roadkingillä tai muulla mopolla, pääasia on se että ajaa, eikä silloin tartte itkeä täällä netissä kateellisena anonyyminä.

        Me ei olla aurinkoisessa Kaliforniassa...Mä itse ajelen pääasiassa kesällä, tälläkin hetkellä vielä lähes 20 astetta c, kyllä musta tänäänkin olisi tarennut mopoilla vaikka uikkareissa, joten ei tää paljon Kalifornian säälle häviä.

        Ylipainoiset läskit... kyllä se vaan on niin että jokainen kilonsa kantaa. Meidän ei tartte elää tai olla muile mieliksi, jos joku homma ei kyykkäreille tai teineille sovi, ei voi muuta kuin valittaa.

        Ei voi taaskaan muuta kuin todeta, että tälläkin foorumilla keskustelevat tyypilliset suomalaiset punaniskat, joiden ajatus pelkistettynä on "mitä mulla ei oo, sitä muillakaan ei sais olla. Tai mihin mulla ei ooo varaa ni muutkaan ei sais omistaa" ihan miten vaan . Sit toi ihme kyttääminen ja selän takana paskan puhuminen on todella huonon itsetunnon merkki.

        Mä en välitä mitä muut bikerit tekee, tai millä ne ajaa. Se ei oo mun asia, eikä se taatusti mua vaivaa tai kiinnosta. Olen tänä kesänä ajellu lähes 10 tuhatta, jokaista morjastanu ja kaikkien kanssa jutellu mukavia jos mahd.

        Anetaan kaikkien elää omaa elämäänsä, jopa meidän hd-kuskienkin. Tulkaa tarinoimaan niin haukutaan noita maailman kalleimpia puolivalmisteita vaikkapa yhdessä. Hyvää kesää kaikille!


      • 1200 spora
        hd-biker kirjoitti:

        ...vai on miestä tulla sanomaan suoraan... pelkäämpä ettei. Vai epämukavat kuteet, no kyllä mä nahkareleitä mieluummin pidän kun niitä lökäpöksyjä, joilla te teinit tuotte meille katu-uskottavuutta... mä nauran teille kun persevako näkyy laahustaessa.

        epämukava ajoasento...musta on paljon luontevampaa ajella selkä suorana, jos vertaa kyykkäreitä, joidenka muoviluodit on tarkoitettu kovaan ajoon ei toinen käsi polvella ja selkä vinossa kattentakana ajeluun, sekö sitten on luonteva ajoasento...

        tyyli ajaa järjen ohi... mulle HD:lla ajaminen on elämäntapa. Jokainen voi kehittää oman tyylin tai olla kehittämättä, ajaa sporalla, sovelilla, rautiksella, pannupäällä, softaililla, roadkingillä tai muulla mopolla, pääasia on se että ajaa, eikä silloin tartte itkeä täällä netissä kateellisena anonyyminä.

        Me ei olla aurinkoisessa Kaliforniassa...Mä itse ajelen pääasiassa kesällä, tälläkin hetkellä vielä lähes 20 astetta c, kyllä musta tänäänkin olisi tarennut mopoilla vaikka uikkareissa, joten ei tää paljon Kalifornian säälle häviä.

        Ylipainoiset läskit... kyllä se vaan on niin että jokainen kilonsa kantaa. Meidän ei tartte elää tai olla muile mieliksi, jos joku homma ei kyykkäreille tai teineille sovi, ei voi muuta kuin valittaa.

        Ei voi taaskaan muuta kuin todeta, että tälläkin foorumilla keskustelevat tyypilliset suomalaiset punaniskat, joiden ajatus pelkistettynä on "mitä mulla ei oo, sitä muillakaan ei sais olla. Tai mihin mulla ei ooo varaa ni muutkaan ei sais omistaa" ihan miten vaan . Sit toi ihme kyttääminen ja selän takana paskan puhuminen on todella huonon itsetunnon merkki.

        Mä en välitä mitä muut bikerit tekee, tai millä ne ajaa. Se ei oo mun asia, eikä se taatusti mua vaivaa tai kiinnosta. Olen tänä kesänä ajellu lähes 10 tuhatta, jokaista morjastanu ja kaikkien kanssa jutellu mukavia jos mahd.

        Anetaan kaikkien elää omaa elämäänsä, jopa meidän hd-kuskienkin. Tulkaa tarinoimaan niin haukutaan noita maailman kalleimpia puolivalmisteita vaikkapa yhdessä. Hyvää kesää kaikille!

        Ei voi muuta sanoa kun AAMEN!


      • rautaspåra
        hd-biker kirjoitti:

        ...vai on miestä tulla sanomaan suoraan... pelkäämpä ettei. Vai epämukavat kuteet, no kyllä mä nahkareleitä mieluummin pidän kun niitä lökäpöksyjä, joilla te teinit tuotte meille katu-uskottavuutta... mä nauran teille kun persevako näkyy laahustaessa.

        epämukava ajoasento...musta on paljon luontevampaa ajella selkä suorana, jos vertaa kyykkäreitä, joidenka muoviluodit on tarkoitettu kovaan ajoon ei toinen käsi polvella ja selkä vinossa kattentakana ajeluun, sekö sitten on luonteva ajoasento...

        tyyli ajaa järjen ohi... mulle HD:lla ajaminen on elämäntapa. Jokainen voi kehittää oman tyylin tai olla kehittämättä, ajaa sporalla, sovelilla, rautiksella, pannupäällä, softaililla, roadkingillä tai muulla mopolla, pääasia on se että ajaa, eikä silloin tartte itkeä täällä netissä kateellisena anonyyminä.

        Me ei olla aurinkoisessa Kaliforniassa...Mä itse ajelen pääasiassa kesällä, tälläkin hetkellä vielä lähes 20 astetta c, kyllä musta tänäänkin olisi tarennut mopoilla vaikka uikkareissa, joten ei tää paljon Kalifornian säälle häviä.

        Ylipainoiset läskit... kyllä se vaan on niin että jokainen kilonsa kantaa. Meidän ei tartte elää tai olla muile mieliksi, jos joku homma ei kyykkäreille tai teineille sovi, ei voi muuta kuin valittaa.

        Ei voi taaskaan muuta kuin todeta, että tälläkin foorumilla keskustelevat tyypilliset suomalaiset punaniskat, joiden ajatus pelkistettynä on "mitä mulla ei oo, sitä muillakaan ei sais olla. Tai mihin mulla ei ooo varaa ni muutkaan ei sais omistaa" ihan miten vaan . Sit toi ihme kyttääminen ja selän takana paskan puhuminen on todella huonon itsetunnon merkki.

        Mä en välitä mitä muut bikerit tekee, tai millä ne ajaa. Se ei oo mun asia, eikä se taatusti mua vaivaa tai kiinnosta. Olen tänä kesänä ajellu lähes 10 tuhatta, jokaista morjastanu ja kaikkien kanssa jutellu mukavia jos mahd.

        Anetaan kaikkien elää omaa elämäänsä, jopa meidän hd-kuskienkin. Tulkaa tarinoimaan niin haukutaan noita maailman kalleimpia puolivalmisteita vaikkapa yhdessä. Hyvää kesää kaikille!

        ""Vai epämukavat kuteet, no kyllä mä nahkareleitä mieluummin pidän kun niitä lökäpöksyjä""
        Tossapa olet helvetin oikeessa:ihminen joka käyttää nahkaa(tai muita ajovaatteita) tunnustaa haavoittuvaisuutensa. Skootterilla voi näköjään ajaa shortsit jalassa vaikka kuinka monta lasta kyydissä,eikä ilmeisesti satu yhtään kun pyyhkii paljaalla reidellä asvalttia.

        Mutta palatakseni alkup.aiheeseen;voisiko ketjun aloittaja valaista muutamaa asiaa:
        -Mikä tekee ihmisestä "pahiksen"?
        Jos esim.väkivaltarikollinen työskentelee toimistossa,onko hän pahis?
        -Minkälaisilla ajoneuvoilla on toimistotyöntekijän eettisesti arveluttavaa ajaa, entäs pahiksen?Sulkevatko nämä vaihtoehdot aina toisensa pois?
        -Mistä tiedät että nämä kuvailemasi henkilöt ovat juuri toimistotyöläisiä,hekö sinulle kertoivat ajatuksesta "näkeex kaikki?"

        Länsimaisen sivistysvaltion merkkejä ovat kuitenkin samat yksilön vapaudet yhteiskuntaluokasta ja asemasta riippumatta.Voi ajella kato Harrikalla tai kirjotella keskustelupalstalle tarinoita siitä,kun ei ole rahaa edes polkupyörään,niin ollaan sitten kateellisia niille joilla sitä on enemmänkin.
        Suosittelen kateellisille lämpimästi muuttoa Pohjois-Koreaan,siellä on aina huolehdittu ettei kellään ole mitään(mitä ei muillakaan).

        T:Nahkahousuinen duunari-anti-pahis,jolla joskus huivi suun edessä.


      • kaupan
        HD-urpot kirjoitti:

        Jätkät lähtee nahkareleissä viirulinssit päässä iltalenkille. Siis ajavat maksimissaan n. 2 km ABC:n terassille näyttämään pahalta ja pelotteleen mummuja. Voi V! Siitä sitte kymmeneltä kotia ja aamulla kaupan kassalle töihin...

        kassassa jotain vikaa vai miksei se ole hyväksyttävä työ harrikkajätkälle? Mikä työ mielestäsi olisi sovelias vai pitääkö katu-uskottavan harrikkajätkän olla työtön, yhteiskunnan hylkimä rikollinen? :)


      • Oikeaksi
        Pannukopteri kirjoitti:

        Voisitko tulla joskus ihan ääneen kertomaan noita viisauksias sinne "ABC:lle"??. Oletko mies vai mikkihiiri kun vain täällä vikiset?......mene sinä muovi muotillas käyttään tuokin energia ärrän kulmille räkimään ja kerro kavereilles kuin v....un kova jäbä oot kun vittuilet anonyyminä!!

        Oot sitte tullu takas ABC:ltä, ja nyt täällä uhoamassa? Mee vaan mummuja pelotteleen, muita naurattaa!


      • ......
        Oikeaksi kirjoitti:

        Oot sitte tullu takas ABC:ltä, ja nyt täällä uhoamassa? Mee vaan mummuja pelotteleen, muita naurattaa!

        kateellinen.


    • todeta

      kuin että on teillä amispojilla jutut.

    • juu...

      Onhan noita kyykkypyörä miehiäki... Tehdasduunareita, toimistorottia ja pikku virkamiehiäkin. Vedetään richan tiukka nahka puku päälle, umpipotta jossa musta visiiri ja lähdetään alistamaan teini DX:iä ja HD-miehiä jotka ajelee TYYLILLÄ ja RAUHALLISESTI... Kaahatkaa te pikku sieluset pellet vain niillä muovimopoilla... Kesän jatkoja ;)

      • te olette

        siis aikuisten oikeasti pieni KULLISTA väkeä.


      • sitä asiaa
        te olette kirjoitti:

        siis aikuisten oikeasti pieni KULLISTA väkeä.

        fundeerata tahollas poikakaveris kanssa.


      • juu...
        te olette kirjoitti:

        siis aikuisten oikeasti pieni KULLISTA väkeä.

        Mites kullin koko tähän asiaan liittyy...?


    • HD Big Twin

      Kyllä on vellihousuilla valitusta asiasta !
      Jokainen tyylillään ja toisilla varaa !!!!!
      Inisee ku sääsket......joka vuosi
      Toiset tykkää kyykkiä muovi koteloissa...siitä vaan !!!

      • mieltä...

        mutta sulla ei ole varaa... heh.. pölhökusti... saatanan mäntti... vituttaa vaan kun olet meitin tienaavien elätti... sossu ja kaverit...


    • Auto

      Hei prätkäväki ootteks te ajatelleet että teidän kannattais pitää yhtä ja vittuilla Yhteiselle Vihollisellenne: autokansalle!

      Jos te ootte noin eripuraista porukkaa, niin tuutte pysymään alistettuina ja saatte jatkossakin pesunesteitä silmille. Me autorintamassa vastustamme yksimielisesti KAIKKIA kaksipyöräisiä. Mitäs siihen sanotte??

      • kuinka

        monella noista kitisijöistä on edes mitään pyörää?


      • YamahaRD Rider
        kuinka kirjoitti:

        monella noista kitisijöistä on edes mitään pyörää?

        Kyllähän sen tekstistä jo tunnistaa, kuten tämänkin topikin aloitusviestistä, että KATEUS se vain jyllää. Ja toinen suuri (suurin) ryhmä tällä nimenomaisella palstalla ovat tietysti alaikäiset häiriköt (harvoin muita näkeekään).


    • Jalat miten huvittaa

      Liittyykö harrikan omistamiseen noin iso egojuttu?? Muilla merkeillä ajavat eivät piittaa hevon paskaa kuinka leveällä toisten jalat on ja mikä rätti kenelläkin on missäkin kohtaa.
      Mitä sillä pitää todistella??

    • H-D nainen

      Kerrotko, mikä sinun mielestäsi olisi sopivan arvokas ammatti H-D MIEHELLE? Entä NAISELLE?

    • Japsipyörä

      Olen ajatellut jonkin aikaa vaihtaa japsipyörän Harrikkaan, vähän katsellutkin liikkeistä pyöriä ja netistä Harrikka-aiheisia sivuja.
      Päätös kypsyi aika nopeasti, ei Harrikkaa. Tosi Harrikkamiesten mielestä olisin väärän ikäinen, väärässä ammatissa, väärällä asenteella, väärän ikäisen pyörän ostanut snobailemaan pyrkivä naurattava pelle. Tietysti on tyhmää antaa muiden mielipiteiden vaikuttaa omiin päätöksiin, mutta täytyy sanoa, että en kovin monessa yhteydessä ole törmännyt yhtä asenteelliseen porukkaan, asenteiden kiihkeyttä ja oikeassa olemisen varmuutta voisi verrata lähinnä eri uskonlahkoihin.
      Ajan jatkossakin Kawalla tai muulla vastaavalla ja jätän Harrikalla ajot tosi Harrikkamiehille.
      Mukavaa ja turvallista ajoa kaikille.

    • Sattana

      Jumalauta kun eksyn näihin keskusteluihin aina monta vuotta myöhässä jonka takia tämänkin tekstin tulee lukemaan vai ne joilla on sama ongelma kun minulla mutta jos tänne eksyy joku joka sanoo HD miehiä velliperseiks ja reppanoiks niin ite ootte reppanoita ja velliperseitä kun täällä netissä jonkun nimimerkin takaa haukutte seuraavan kerran kun näette tälläisen huivinaamaisen "reppanan" upean Harrikan selässä jota katselette kateellisesti kyykkynne päältä tai japanilaisen auton ikkunasta niin menkää ihmeessä sanomaan rehellinen mielipiteenne itse nimittäin olen tälläinen huivinaama nahkaliivissä itse rakennetun custom harley davidsonin selässä ja jos joku tulee haukkumaan mua velliperseeks niin ei nouse maasta omin voimin mutta kukaan ei niin ole tullut ikinä sanomaan eli te niitä velliperseitä ruikkuja olette kun uskallatte arvostella vain netissä tunnistamattomina

      • SutsukiSika

        Haluuks imee mun pippelii?


      • k0tari

        Kerrohan, ite rakennettu custom, onks nää lapselliset mopopellet tosiaan sitä mieltä, että mopon pörinän laatu, määrä tai volyymi on jonkunlainen statustekijä.


      • Harley-Parkinson

        ................................ Tossa on sulle pisteitä lauseiden loppuihin. Jos edes osaat laittaa niitä oikeisiin paikkoihin. Ai niin - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, pilkkuja myös.

        Nähtävästi HD:n tärinä vahingoittaa aivoja. Tulee sellainen ison pojan uhoamismoodi päälle, kun tarpeeksi täristää.

        Kasva mieheksi!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2858
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2140
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      924
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe