Pääseköhän tuolta paikasta helposti aukkiin, tarkemmin ottaen, jos laittoi 1. vaihto ehdoksi tulenjohdon ja 2:ksi panssaritykkimiehen? Tosin sitä edes tiedä pääsekö kumpaankaan noista. Vuosi takana teknillistä yliopistoa, mahtaakohan siitä olla hyötyä vai ratkaiseeko vain p-testit? cooper kunto on 2700-3000m.
jääkäritykistörykmentti, parola.
tavoitteena auk ja ruk.
1
1284
Vastaukset
- töö
Kyllä noilla perusteilla jo pääsee, tulenjohdost en osaa sanoo kun sinne on nii paljo halukkaita et sit tarttee olla jo aika hyvä. Lähinnä p1 ja p2 kokeet merkittee...Ite palvelen tällä hatkellä jtr:ssä ja oon v-ja tjPtrin ryhmänjohtaja. Et tervetulloo vaa meille huomenna!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155