j. saastan & valheenjulistaja tästä mielestäni paras esimerkki.
Kuin syntymätollo, lapsen tasolle kehityksessään jääneenä j.j saasta vierittää
kuukaudesta toiseen "makkavarasismiaan"!
se psykopaatti uskoo, ettei tuon MPN = miljoonan pellen nikkien taakse tehtyjä
herjaviestejä lukijat tunnistaisi. En ketään vihaa yhtä katkerasti kuin j.j, idioottia!
Rasismi on fasismin pikkuveli!
17
328
Vastaukset
- ---------
itselleen. Silloinhan saakin mieleisensä vastauksen...on huomannut. Nikkiä vaan muuttamaan ja keskustelu käyntiin itsensä kanssa. Ei huomaa, että kirjoituksen kielikuvat paljastaa kirjoittajan. Halonen saa kannustusta useilta Köpenikkin sivupersoonilta.
- taitaa olla
vastaa jo kirjoitti:
itselleen. Silloinhan saakin mieleisensä vastauksen...on huomannut. Nikkiä vaan muuttamaan ja keskustelu käyntiin itsensä kanssa. Ei huomaa, että kirjoituksen kielikuvat paljastaa kirjoittajan. Halonen saa kannustusta useilta Köpenikkin sivupersoonilta.
känänäsessä. Lopeta köppe tältä illalta niin et munaa itteäs tuon enempää. Mutta hyvä, että tuli julki, ketkä noita viestittömiä provoja kirjottelee. Voiskohan ylläpito puuttua siihen nykyistä tarkemmin?
- capt. cöpenick
Tottakai kansalainen Halonen on presidentin duunin olella julistajareppanan
sekä äitihahmo, että terapeutti.
Tämän ole moneen kertaan toistanut. Onhan niitä ammattiauttajia.
Onhan netissä tietysti oma ´avohoito-osastonsa´. Ne tosiaan nauttivat uskomastaan
pahan mielen toiselle tuottamisesta.
Mielestäni sitä on mielen sairaus. Senkin myönnän, että nettiin mielensä
ulostaminen on psykologisesti pienempi paha kuin ilkivalta ja taparikollisuus.
j.j:n tapaista saastaa lätkin niin kauan kuin koneelle pääsen köpittämään. - capt. cöpenick
vastaa jo kirjoitti:
Sivunikkien käyttämistä vastustajien lyömiseen. Siitä olen pelkästään iloinen, että
Halosen vastustajat näyttävät saavan nenilleen minua fiksumpien ihmisten taholta.
PI numeroni näkyy yp:n näytöllä! Olen valmis vastaamaan sanoistani netissä
Suomen oikeusinstansseissa.
Sivupersoona-huuhaa menee ufoilun ja salaliittoteroiden piikkiin.
- tuleeko nickisi
DDR-sympatioista vai natsisymptatioista?
- capt. cöpenick
Kysyt aina uudelleen samaa asiaa kuin dementikko mistä nikkini...?
Kai lukutaitoisena tiedät DDR;n syntymiseen johtavat syyt.
Olin koulupoika kun fasismi kärsi murskahäviön sen omalla syntymämaaperällään.
Ei kai kukaan hullu fasismia tai pakko DDR kaipaa.
Jos mitään käsität, Usallakin on Kuuban maaperällä oma miehitystonttinsa. Tänäänkin!
Cöpenick-nikki voisi olla yhtä hyvin peltiämpäri tai mörököllikissan virnistys. - Köpi...
oletko natsi vai derkkulainen?
- profiilisi...
capt. cöpenick kirjoitti:
Kysyt aina uudelleen samaa asiaa kuin dementikko mistä nikkini...?
Kai lukutaitoisena tiedät DDR;n syntymiseen johtavat syyt.
Olin koulupoika kun fasismi kärsi murskahäviön sen omalla syntymämaaperällään.
Ei kai kukaan hullu fasismia tai pakko DDR kaipaa.
Jos mitään käsität, Usallakin on Kuuban maaperällä oma miehitystonttinsa. Tänäänkin!
Cöpenick-nikki voisi olla yhtä hyvin peltiämpäri tai mörököllikissan virnistys.Sinähän olet vanha mies, vaikka käytät satamajätkän kieltä.
Ymmärrän kyllä, että sota-ajan lapsena sinulla on ollut rankkaa.
Oliko sota Neuvostoliittoa vastaan mielestäsi turha? - capt. cöpenick
profiilisi... kirjoitti:
Sinähän olet vanha mies, vaikka käytät satamajätkän kieltä.
Ymmärrän kyllä, että sota-ajan lapsena sinulla on ollut rankkaa.
Oliko sota Neuvostoliittoa vastaan mielestäsi turha?Käskyn miehittää Suomi. Ilman SA:n raivokasta taistelua ja Hitlerin apua näin olisi
aivan varmasti käynytkin.
Kävin monia vuosia omaa sotaani `veli venäläistä´ vastaan painajaisunissa.
Aina ne perkeleet teloitti meikän tuhansia kertoja lähietäisyydeltä.
Huusin kuolemanhätääni niin, ettei minuu kukaan hyväksynyt asuinkamukseen.
Kannatan Puoluslustusvoimiamme ja uskon, että voimme luovia senkin Nato kysymyksen kanssa.
- tunnistaa
kielikuvista mitä hän käyttää ja köppeli on mitä suurimmassa määrin pahimman sortin psykopaatti noine syntymätolloineen, nilkkinimityksineen ja henkisen kehitystason arvelulla, joita heittelee milloin kellekin.
Taidat olla todella kateellinen, kun et pysty kilpailemaan kirjoituksillasi J.J:lle ja siksi häntä vihaat.
Olet säälittävä, vanha demarivaari, joka toistat itseäsi illasta iltaan ja jolta dementia on tuhonnut jo suurimman osan toimivasta aivokapasiteetista. Johtuisikohan se alkoholideliriumista.
Poistun näyttämöltä, joten ei tarvise vaivautua vastaamaan.- taitaa olla
Limppu?
- capt. cöpenick
Miekö nyt julistajasaastalle kateellinen olisin!
Sen pääharrastushan on loanheitto Halosen päälle!
Hyvä että poistuit näyttämöltä. Veikkaan, että luet tämän kuitenkin.
En siitä provosoidu, että salanimen takaa kritikoit allatyylistä j.j kritiikkiäni.
Mutta valheen levittelylle ja typeryydelle olen vihainen kuin vanha, kapinen rakkikoira!
Vaikutat siltä -41 luvun alussa syntyneeltä kaverilta, joka väitti
Halosen rikkoneen Suomen perustuslakia!
Hei hei vaan tiedoillesi, luitko ne mainostoimisto Bobin nettisivuilta?
Tottakai minuu helpottaa, kun voin raivota palstan porvarilepakoiden nuorta kaartia
oikein porvoon mitalla
Sinulla luulisi jo ikäsi puolesta olevan parempaa tietoa ilman mainostoimisto
Bobin nettisivujakin.
- Heh heh
Ja haluan vielä lisätä että reumatismi on myös pahasta
Luulen että se on spiritismin serkku... - PIMPONG DINGDONG
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000000035&subcat=991
________
- VÄhemmistöjen syrjintää var...
Lopulta ei ole jäljellä kuin natsi-skini -eliitti päättämässä asioista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683099
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743004Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672859On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli391997- 601637
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181619- 351585
- 591536
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,201510