Empä tiedä onko nyt oikea palsta, mutta kuitenkin...
Lidlissä näkyisi olevan jonkunnäköiset "stereot" myynnissä, ihan kohtuu halpaan hintaan.
Ajattelin että onkohan kellään perskohtasta tuntumaa kyseiseen laitteeseen. Lidlissähän on aina silloin tällöin myynnissä vastaavanlaisia ministereoita.
Laitteella kuunneltaisiin mökillä lähinnä radiota ja joskus harvoin mp3/cd-levyjä.
http://www.lidl.fi/fi/home.nsf/pages/c.o.20060706.p.CD_tai_MP3-stereosarja_subwoofeerilla
Lidl:n stereot
4
1889
Vastaukset
- djwf
eiköhän ne ole ihan hyvät ja kestävät jos vain mökillä tarkotus käyttää.
- joojojooo
Itselläni on Lidlin stereoista vain hyviä kokemuksia ja ihan jokapäiväisessä käytössä on ollut ja hyvin toimii! Takuukin pelaa!
- lapiomies
Hyvä että olet takuuvaihdon/palautuksen testannut myös.
- joojojoo
lapiomies kirjoitti:
Hyvä että olet takuuvaihdon/palautuksen testannut myös.
Ei ole stereoita tarvinnu huollattaa, mutta siis yleensä jos on ollu, kun jonku vuoden on sieltä ostellu , niin jos on jotain ollu niin ihan on palautus/vaihto onnistunut. Enkä tarkoita että tuotteet olisivat huonolaatuisia... ne ovat ihan samaa mitä muuallakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651443Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650