Mitä "möyhy" on?

Myönnän, olen tyhmä.

Jotkut ystävistäni ja tuttavistani polttelevat joskus jotain möyhyksi kutsumaansa "ainetta".

Mitä tämä niinkuin ihan oikeasti on?
Millaisen olon se aiheuttaa?
Miten se vaikuttaa elimistöön?
Kuinka pitkän ajan jälkeen jää koukkuun?

Vielä en ole tätä kokeillut, mutta ehkä joku päivä..

13

7800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DreamPipe

      No sehän on hasista.

    • chillailija

      möyhy on hasista.jos kokeilet sitä,tässä pari neuvoa:valitse paikka jossa voit rentoutua rauhassa.älä liiottele määrässä.niinsanottu päänsekoittaminen pilvellä ei ole hyvä idea.rentoutumiseen ja hilpeään oloon pyrkiminen on.Toleranssi kannattaa pyrkiä pitämään pienenä ,vaikka aina jauhetaan ettei ylenmääräinenkään polttelu mitään vaarallista ole.Toki jotkut sanovat,ja oikeassa ovatkin,että lähimuisti reistaa ja on pöhmelö olo jatkuvasti jos polttelee koko ajan,ja allekirjoitan sen näin tehneenä itsekin.mutta rentouttavat ja mieltä hilpeyttävät,ajatuksia antavat savut kohtuullisen harvoin,a vot.on valitettavaa etten voi kehoittaa sinua kasvattamaan omaa kasvia,jonka kukintoja voisit polttaa,sillä sehän on Suomessa laitonta,vaikka se on keinona paljon parempi verrattuna pilven ostamiseen joltain joka sitä myy.Silloin saattaa tukea tietämättään sellaista rikollista toimintaa,johon liittyy ties mitä muuta,joka ulottuu ties mihin asti ulkomaille,ja jonka takia monet ihmiset kärsivät.

      • just_me

        .. kun joku venäläinen oli "pikku pilvessä" ampunu viis kaveriaan!! möyhystä se alkaa, ei kannata kokeilla.. vaikka se aluksi oliski hyvää yms. niin pitemmän päälle vaikutukset laimenee/lakkaa joten pitää siirtyä vahvempiin aineisiin.. turha se on kuunnella muiden sanovan: "siis tää on vaan möyhyä.. en mä polttele ku sillon tällön" olen nähnyt monen kaverin ja tutun sanovan noin pari vuotta sitten ja mitä nyt?? vetävät subutexia suoraan suoneen eikä paluuta tuskin ole!!


      • nina
        just_me kirjoitti:

        .. kun joku venäläinen oli "pikku pilvessä" ampunu viis kaveriaan!! möyhystä se alkaa, ei kannata kokeilla.. vaikka se aluksi oliski hyvää yms. niin pitemmän päälle vaikutukset laimenee/lakkaa joten pitää siirtyä vahvempiin aineisiin.. turha se on kuunnella muiden sanovan: "siis tää on vaan möyhyä.. en mä polttele ku sillon tällön" olen nähnyt monen kaverin ja tutun sanovan noin pari vuotta sitten ja mitä nyt?? vetävät subutexia suoraan suoneen eikä paluuta tuskin ole!!

        Harvoin kannabis aiheuttaa niin voimakkaita reaktioita et alkaa kavereitaan ampumaan, normaalisti ihminen, joka ei ole mielenvikainen, on vaan rauhassa ja hyvällä tuulella, myhäilee ja nauraa , kun on poltellut. Tosin kannabis vaikuttaa ihmisiin eritavoin kuten kaikki muutkin päihteet. Eli jos haluaa kokeilla, niin täytyy muistaa, ettei ole ole välttämättä samanlainen kuin kavereilla. Tietoa kannattaa kysellä ihmisiltä, jotka ovat poltelleet jo pidempään, he tietävät varmasti asiasta enemmän kuin moni muu!!


      • Hörhö(kö?)
        just_me kirjoitti:

        .. kun joku venäläinen oli "pikku pilvessä" ampunu viis kaveriaan!! möyhystä se alkaa, ei kannata kokeilla.. vaikka se aluksi oliski hyvää yms. niin pitemmän päälle vaikutukset laimenee/lakkaa joten pitää siirtyä vahvempiin aineisiin.. turha se on kuunnella muiden sanovan: "siis tää on vaan möyhyä.. en mä polttele ku sillon tällön" olen nähnyt monen kaverin ja tutun sanovan noin pari vuotta sitten ja mitä nyt?? vetävät subutexia suoraan suoneen eikä paluuta tuskin ole!!

        Tuossa yhteydessä tarkoitti huumaavia sieniä syömällä aikaansaatuaa tilaa. Ei kannabiksen kanssa mitään tekemistä. Ärsyttää kun uutisoidaan jonkun olevan "pilvessä" vaikka ei kannabiksesta olekaan kyse. Puhuttaisiin asioista niiden oikeilla nimillä niin ei tulisi tällaisia väärinkäsityksiä.


      • Minä
        just_me kirjoitti:

        .. kun joku venäläinen oli "pikku pilvessä" ampunu viis kaveriaan!! möyhystä se alkaa, ei kannata kokeilla.. vaikka se aluksi oliski hyvää yms. niin pitemmän päälle vaikutukset laimenee/lakkaa joten pitää siirtyä vahvempiin aineisiin.. turha se on kuunnella muiden sanovan: "siis tää on vaan möyhyä.. en mä polttele ku sillon tällön" olen nähnyt monen kaverin ja tutun sanovan noin pari vuotta sitten ja mitä nyt?? vetävät subutexia suoraan suoneen eikä paluuta tuskin ole!!

        "niin pitemmän päälle vaikutukset laimenee/lakkaa joten pitää siirtyä vahvempiin aineisiin.. "

        Voi hyvänen aika, ei ne vaikutukset laimene tai lakkaa, tietysti jos joka päivä on pilvessä niin toleranssi nousee ja pilvi pöhnästä tulee tavallaan normaali olo.
        Mutta jos polttelee kerran viikossa niin vaikutukset eivät todellakaan laimene tai lakkaa.


    • kyllä näin on

      Sen takia cannabis on ns. "Porttihuume" koska se on laitonta Suomessa. Jos cannabista voisi ostaa valvotuissa olosuhteissa esim Coffee Shopista eikä joltain piripäältä tebarin nurkalta niin kovempiin huumeisiin siirtymisen kynnys on paljon korkeampi!

    • gfsgsgsdgsd

      Hasista, Hazardia.. onhan noita nimiä vaikka kuinka paljon.

      Tötsystä saa mukavat fiilikset. Budin pajauttaminen alkoholin kanssa keventää mukavasti känniä, pelkkä holi on tylsää. Hitaat näkyy elimistössä pitempää kuin nopeat useista päivistä viikkoihin. Ei pilveen voi jäädä koukkuun..

    • Möyhyä polttava

      Möyhy on huumetta.-

    • haha123

      se on kauhee huUMEttA

    • hehhhhheh

      ensmäisestä kerrasta jäin koukkuun

    • toivoton

      älkää ihmeessä koittako kannabista,=)OTTAKKAA vaan viinaa sehän se tekee viisaaks,eikös jo vanha kansa näin tuumannut..??=)=)=)hahah on tämä jo aika naurettavaa kun ei kehdata ottaa asioista selvää..

    • acid o filus

      möyhy ei välttämättä tarkota hasista vaan sitä voidaan käyttää myös yleisnimityksenä kasvin tuotteille

      riippuvuus aiheutuu kun tottuu käyttämään päivittäin pitemmän aikaa (esim viikkoja).

      riippuvuus on kovempi mitä kahviin mutta vähemmän kuin tupakkaan.

      on spekuloitu että monet kannabisriippuvaiset ovat osittain itseasiassa koukussa tupakkaan mitä miksaavat kannabikseen.

      hyvä olisi rajoittaa käyttöä esim vain viikonloppuun ihan toleranssin vuoksi. toimii paljon paremmin. päivittäinen käyttö tekee pehmeäksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe