Nii elikä haluaisin tietää miten toi vaikuttaa muhun kun oon nouseva vaaka ja kuu kauris? tai millanen olen?
Onko muita nousevia vaakoja tai kuu kauriita tai molempia??
2
388
Vastaukset
- kanssa nouseva
vaaka. eli olen aurinko leijona, nouseva vaaka ja kuu leijona.
ite oon huomannut että jos lukee leijonan luonne horoskooppia jostain kirjasta, niin se ei niin hirveesti välttämättä täsmää, mutta odotas kun lukee vaakaa, niin jo alkaa samoja asioita löytyä! :)
mut ainakin vaaka tasoittaa leijonan pröystäilyyn taipuvaista makua- noin niinku vaatetuksessa ja sisustuksessa- että oon ihan iloinen että se on nouseva merkki.
kuumerkeistä on olemassa joku kirja- en muista nimee- mut se oli jotain siitä millaisen vaikutelman ihmisestä ensimmäiseks saa?? muistaakseni...- kolera
määrää sen miltä näytät ulospäin.
Olen myös nouseva vaaka ja kaikkien mielestä diplomaattinen jne.
Se on pelkkää pintakiiltoa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784