hovioikeuteen, on tainnutkin saada aika kovan tällin päähänsä.
Nyt sitten saavat syyttömän osapuolen matkustajat/omaiset tilaisuuden vaatia korvauksia, eikä tarvitse pelätä häviötä, kun rekkakuski(-n vakuutusyhtiö) maksaa.
Rekkakuski
13
1146
Vastaukset 13
- Icemann
Hänellä on siihen oikeus, niinkuin sinulla valittaa täällä, demokratia on sellaista.
Voisit mennä itseesi ja kuvitella tapahtumat kohdallesi.
Se lienee mahdotonta näennäisen suppean ajatusmaailman ja elämänkokemuksen johdosta, mutta yritä edes.- oikeutta
Siinä mielessä 'Yleistä autoilusta'-palsta lienee tyrankia?
- ei valitusoikeutta
Kukaan bussissa olleista, eikä heidän omaisistaan valittanut oikeuden päätöksestä määräaikaan mennessä.
Enää ei ole mahdollista vaatia korvauksia!
Seuraavassa oikeusasteessa voidaan enää keskustella ainoastaan rekkakuskin rangaistuksen lieventämisestä!- noinkaan
Monesti tuomiot ovat koventuneetkin ja myös korvauksia lisätty. Varmasti tässäkin voitaisiin niin tehdä, vaikkei omaiset vieneetkään asiaa eteenpäin.
- herastuomari
SEN TAKIA, KUN SAI OLEMATTOMAN TUOMION. Kyllä 23:sta kuolemantuottamuksesta pitäisi vähintään 10 vuotta kovaa saada. Tollaset ehdolliset "tuomiot" ole kuin päänsilityksiä, ei mitään vaikutusta. USA:n malli käyttöön, tostakin olisi mäjähtänyt semmonen 150 vuotta vähintäänkin.
- joopa jaa
millä perusteella tuomio oli liian pieni?
- kummipyörä
joopa jaa kirjoitti:
millä perusteella tuomio oli liian pieni?
että 23 kuoli, jollet satu tietämään.
kummipyörä kirjoitti:
jokanut suistunut tai kolaroinut autoilia saa vastaisuudessa syytteet 50 tapon yrityksestä,
ei väliä onko sunnuntaiautoilija vai ammattilainen.
kelpaako?- jeepe
kummipyörä kirjoitti:
Onko jollaki semmone luulo että rekkakuski yritti tahallaa tappaa porukkaa
- tahallaan
jeepe kirjoitti:
sitä Valdea, se vaan liukastu mun puukkoon kun oli jalkakäytävä hiekoittamatta. Mutta siitä kumminkin tuli 4 vuotta .(eikä mitään lasten ehdollista)
- veti
jeepe kirjoitti:
auton takaisin tielle, vaikka tiesi, ettei hallitse ja tahallaan jätti ohjaamatta pellolle, vaikka tiesi mitä voi tapahtua.
Aika paljon tahallisuutta. - vertaus
tahallaan kirjoitti:
sitä Valdea, se vaan liukastu mun puukkoon kun oli jalkakäytävä hiekoittamatta. Mutta siitä kumminkin tuli 4 vuotta .(eikä mitään lasten ehdollista)
puukottaminen ja onnettomuus ovat sentään vähän eri asioita
- tajuton väite
veti kirjoitti:
auton takaisin tielle, vaikka tiesi, ettei hallitse ja tahallaan jätti ohjaamatta pellolle, vaikka tiesi mitä voi tapahtua.
Aika paljon tahallisuutta.Eihän se noin ole ikinä liikenteessä. Etpä taida tilanteesta tietää yhtikäs mitään. Vain seurauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta873869Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4121422Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391107Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä227923Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72923Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s292825Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto24802Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen25717Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33701Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan39678