Rekkakuski

valittaa

hovioikeuteen, on tainnutkin saada aika kovan tällin päähänsä.
Nyt sitten saavat syyttömän osapuolen matkustajat/omaiset tilaisuuden vaatia korvauksia, eikä tarvitse pelätä häviötä, kun rekkakuski(-n vakuutusyhtiö) maksaa.

13

1146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Icemann

      Hänellä on siihen oikeus, niinkuin sinulla valittaa täällä, demokratia on sellaista.
      Voisit mennä itseesi ja kuvitella tapahtumat kohdallesi.
      Se lienee mahdotonta näennäisen suppean ajatusmaailman ja elämänkokemuksen johdosta, mutta yritä edes.

      • oikeutta

        Siinä mielessä 'Yleistä autoilusta'-palsta lienee tyrankia?


    • ei valitusoikeutta

      Kukaan bussissa olleista, eikä heidän omaisistaan valittanut oikeuden päätöksestä määräaikaan mennessä.
      Enää ei ole mahdollista vaatia korvauksia!
      Seuraavassa oikeusasteessa voidaan enää keskustella ainoastaan rekkakuskin rangaistuksen lieventämisestä!

      • noinkaan

        Monesti tuomiot ovat koventuneetkin ja myös korvauksia lisätty. Varmasti tässäkin voitaisiin niin tehdä, vaikkei omaiset vieneetkään asiaa eteenpäin.


    • herastuomari

      SEN TAKIA, KUN SAI OLEMATTOMAN TUOMION. Kyllä 23:sta kuolemantuottamuksesta pitäisi vähintään 10 vuotta kovaa saada. Tollaset ehdolliset "tuomiot" ole kuin päänsilityksiä, ei mitään vaikutusta. USA:n malli käyttöön, tostakin olisi mäjähtänyt semmonen 150 vuotta vähintäänkin.

      • joopa jaa

        millä perusteella tuomio oli liian pieni?


      • kummipyörä
        joopa jaa kirjoitti:

        millä perusteella tuomio oli liian pieni?

        että 23 kuoli, jollet satu tietämään.


      • kummipyörä kirjoitti:

        että 23 kuoli, jollet satu tietämään.

        jokanut suistunut tai kolaroinut autoilia saa vastaisuudessa syytteet 50 tapon yrityksestä,
        ei väliä onko sunnuntaiautoilija vai ammattilainen.
        kelpaako?


      • jeepe
        kummipyörä kirjoitti:

        että 23 kuoli, jollet satu tietämään.

        Onko jollaki semmone luulo että rekkakuski yritti tahallaa tappaa porukkaa


      • tahallaan
        jeepe kirjoitti:

        Onko jollaki semmone luulo että rekkakuski yritti tahallaa tappaa porukkaa

        sitä Valdea, se vaan liukastu mun puukkoon kun oli jalkakäytävä hiekoittamatta. Mutta siitä kumminkin tuli 4 vuotta .(eikä mitään lasten ehdollista)


      • veti
        jeepe kirjoitti:

        Onko jollaki semmone luulo että rekkakuski yritti tahallaa tappaa porukkaa

        auton takaisin tielle, vaikka tiesi, ettei hallitse ja tahallaan jätti ohjaamatta pellolle, vaikka tiesi mitä voi tapahtua.
        Aika paljon tahallisuutta.


      • vertaus
        tahallaan kirjoitti:

        sitä Valdea, se vaan liukastu mun puukkoon kun oli jalkakäytävä hiekoittamatta. Mutta siitä kumminkin tuli 4 vuotta .(eikä mitään lasten ehdollista)

        puukottaminen ja onnettomuus ovat sentään vähän eri asioita


      • tajuton väite
        veti kirjoitti:

        auton takaisin tielle, vaikka tiesi, ettei hallitse ja tahallaan jätti ohjaamatta pellolle, vaikka tiesi mitä voi tapahtua.
        Aika paljon tahallisuutta.

        Eihän se noin ole ikinä liikenteessä. Etpä taida tilanteesta tietää yhtikäs mitään. Vain seurauksista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe