hovioikeuteen, on tainnutkin saada aika kovan tällin päähänsä.
Nyt sitten saavat syyttömän osapuolen matkustajat/omaiset tilaisuuden vaatia korvauksia, eikä tarvitse pelätä häviötä, kun rekkakuski(-n vakuutusyhtiö) maksaa.
Rekkakuski
13
1146
Vastaukset
- Icemann
Hänellä on siihen oikeus, niinkuin sinulla valittaa täällä, demokratia on sellaista.
Voisit mennä itseesi ja kuvitella tapahtumat kohdallesi.
Se lienee mahdotonta näennäisen suppean ajatusmaailman ja elämänkokemuksen johdosta, mutta yritä edes.- oikeutta
Siinä mielessä 'Yleistä autoilusta'-palsta lienee tyrankia?
- ei valitusoikeutta
Kukaan bussissa olleista, eikä heidän omaisistaan valittanut oikeuden päätöksestä määräaikaan mennessä.
Enää ei ole mahdollista vaatia korvauksia!
Seuraavassa oikeusasteessa voidaan enää keskustella ainoastaan rekkakuskin rangaistuksen lieventämisestä!- noinkaan
Monesti tuomiot ovat koventuneetkin ja myös korvauksia lisätty. Varmasti tässäkin voitaisiin niin tehdä, vaikkei omaiset vieneetkään asiaa eteenpäin.
- herastuomari
SEN TAKIA, KUN SAI OLEMATTOMAN TUOMION. Kyllä 23:sta kuolemantuottamuksesta pitäisi vähintään 10 vuotta kovaa saada. Tollaset ehdolliset "tuomiot" ole kuin päänsilityksiä, ei mitään vaikutusta. USA:n malli käyttöön, tostakin olisi mäjähtänyt semmonen 150 vuotta vähintäänkin.
- joopa jaa
millä perusteella tuomio oli liian pieni?
- kummipyörä
joopa jaa kirjoitti:
millä perusteella tuomio oli liian pieni?
että 23 kuoli, jollet satu tietämään.
kummipyörä kirjoitti:
että 23 kuoli, jollet satu tietämään.
jokanut suistunut tai kolaroinut autoilia saa vastaisuudessa syytteet 50 tapon yrityksestä,
ei väliä onko sunnuntaiautoilija vai ammattilainen.
kelpaako?- jeepe
kummipyörä kirjoitti:
että 23 kuoli, jollet satu tietämään.
Onko jollaki semmone luulo että rekkakuski yritti tahallaa tappaa porukkaa
- tahallaan
jeepe kirjoitti:
Onko jollaki semmone luulo että rekkakuski yritti tahallaa tappaa porukkaa
sitä Valdea, se vaan liukastu mun puukkoon kun oli jalkakäytävä hiekoittamatta. Mutta siitä kumminkin tuli 4 vuotta .(eikä mitään lasten ehdollista)
- veti
jeepe kirjoitti:
Onko jollaki semmone luulo että rekkakuski yritti tahallaa tappaa porukkaa
auton takaisin tielle, vaikka tiesi, ettei hallitse ja tahallaan jätti ohjaamatta pellolle, vaikka tiesi mitä voi tapahtua.
Aika paljon tahallisuutta. - vertaus
tahallaan kirjoitti:
sitä Valdea, se vaan liukastu mun puukkoon kun oli jalkakäytävä hiekoittamatta. Mutta siitä kumminkin tuli 4 vuotta .(eikä mitään lasten ehdollista)
puukottaminen ja onnettomuus ovat sentään vähän eri asioita
- tajuton väite
veti kirjoitti:
auton takaisin tielle, vaikka tiesi, ettei hallitse ja tahallaan jätti ohjaamatta pellolle, vaikka tiesi mitä voi tapahtua.
Aika paljon tahallisuutta.Eihän se noin ole ikinä liikenteessä. Etpä taida tilanteesta tietää yhtikäs mitään. Vain seurauksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437