Realistisin verkostomarkkinointi yritys

Warpbyte

Tässä jonkun aikaa seuranneena tulin miettineeksi, että mikä on tällä hetkellä kaikkein realistisin verkostomarkkinointi yritys tuotteiden kannalta?

Millään vm yrityksellä:llä ei ole mitään kilpailu kykyistä tuotetta edes... mainitkaa joku edes yksi hittituote mikä on lanseerattu markkinoille ja menestynyt (luulen ettei löydy).

Teillä ei tosiaan ole mitään muuta tuloa kuin uudet jäsenet... vasta-argumentteja odottaen...

9

1011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitä!!!

      Yksi minkä tiedän on ternimaito kapselit sanoo kuka mitä tahansa itse sain avun todella pahaan ihottumaan erään yrityksen tuotteesta. Kokeilin myös luontaistuote kaupan tuotetta mutta ihottuma palasi. Tämä on tosi ja tuotetta käytetään todella paljon. Tiedän useita jotka ovat saaneet avun näistä. Tämä ei sitten ollut mikään minun mainos teksti koska en myy kyseistä tuotetta vaam olen asiakas!! Tuote on Colactive ternimaitokapselit. Yritys on sellainen mistä en ole täällä nähnyt keskusteltavan. En ymmärrä mikä yritys pystyy maksamaan ainoastaan uusista jälleenmyyjistä ilman ettei myös jokainen myisi tuotteita koska myynnistähän käsittääkseni proviisiot syntyy!!!

      • Warpbyte

        Tuotteen tiedän, mutta itselleni ei ole kukaan sitä kaupannut.
        Muistaakseni tästä kyseisestä tuotteesta oli kyl joku pieni juttu missä sen teho kyseenalaistettiin, mutta ainakin näyttäisi olevan edes yksi tyytyväinen asiakas.

        Vielä kiinnostaisi kuulla uusien firmojen tuotteet ja hinnat ja mihin niitä voi käyttää sekä niiden hyödyllisyys.


      • hetken ainakin
        Warpbyte kirjoitti:

        Tuotteen tiedän, mutta itselleni ei ole kukaan sitä kaupannut.
        Muistaakseni tästä kyseisestä tuotteesta oli kyl joku pieni juttu missä sen teho kyseenalaistettiin, mutta ainakin näyttäisi olevan edes yksi tyytyväinen asiakas.

        Vielä kiinnostaisi kuulla uusien firmojen tuotteet ja hinnat ja mihin niitä voi käyttää sekä niiden hyödyllisyys.

        kun niillä väitettiin olevan terveydellistä vaikutusta, vaikka sitä EI OLE!!


      • 11 vuotta mukana
        hetken ainakin kirjoitti:

        kun niillä väitettiin olevan terveydellistä vaikutusta, vaikka sitä EI OLE!!

        on menestynyt yritys, jolla toimivat tuotteet, joita asiakkaat ostavat.

        Herbalifeen liittyviä tietoja voi katsoa New Yorkin pörssin sivuilta.

        Edelliselle kirjoittajalle: Suomessa on kielletty markkinoimasta elintarvikkeita tai luontaistuotteita parantavina, siksi ternimaidon markkinointiin puututtiin.


      • Olli Lind
        11 vuotta mukana kirjoitti:

        on menestynyt yritys, jolla toimivat tuotteet, joita asiakkaat ostavat.

        Herbalifeen liittyviä tietoja voi katsoa New Yorkin pörssin sivuilta.

        Edelliselle kirjoittajalle: Suomessa on kielletty markkinoimasta elintarvikkeita tai luontaistuotteita parantavina, siksi ternimaidon markkinointiin puututtiin.

        Minulla on kokemusta vain Ecowayn ternimaidosta ja se on auttanut minua siinä, missä sen sanotaankin eli se on erinomainen flunssan oireiden poistaja. Yskä ja nuha lähtee parissa tunnissa.

        Ternimaidosta on professori Juhani Leppäluoto ja Simo Rasi kirjoittanut kirjan: Suomalainen ternimaito -- terveyttä ylläpitävä tekijä.

        Julkaisijana Oulun yliopiston, fysiologian laitos, lääketieteellinen tiedekunta.

        Olli


    • on jopa

      niitä yhden tuotealan yrityksiä, mutta noiden lisäksi ne tavaratalomalliset laajan tuoteskaalan omaavat yritykset. Näissä on tosin samat tuotteet myynnissä kuin monissa muissakin kaupoissa mutta järkevää varsinkin näin sivukylällä asuvalle että näitä on. Ei tarvitse lähteä monen kymmenen kilometrin pää
      tuotteita hakemaan kun ne tuodaan kotiin netistä tilaamalla. Näissä yrityksissä on vielä sekin etu että ei tarvitse googlella hakea ja selata tuhatta linkkiä että löytää sen mitä hakee, vaan tietystä osoitteesta löytyy paljon eri tuotteita ja monta kauppaa.-

      • tosissaanki

        järkevää. Eli kysyjälle vastaus, on niitä.

        Niin se vain on.


    • Anonyymi

      Saisiko tähän ketjuun päivitetyn vastauksen vuodelle 2021?

      • Anonyymi

        kaikki nuo tuotteet todettiin huijaukseksi, siksi niitä ei enään löydy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1940
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      136
      1343
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      935
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      112
      902
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe