Minkälaisella budjetilla kannattaa lähteä Kuala Lumpuriin kolmeksi päiväksi? Mikä siis hintataso? Kannattaako valuuttaa vaihtaa Suomessa vai paikan päällä?
Budjetti
4
1180
Vastaukset
- mitä ihmettä
3 päiväksi Kuala Lumpuriin? Mikä reissu se on, siellä pärjää 3 päivää 100 eurolla.Valuutta kotona, muista tilata pankiin valmiiksi, pankeissa ei ole valmiina enää valuuttaa.
- Hintaesimerkkejä
Tässä hintaesimerkkejä tältä keväältä:
Hotelli 80RM/yö (ei aamiaista), 2h perusillallinen _paikallisessa_ ravintolassa 20-30RM, oluttölkki 6RM (0,75l "viina"-pullo 25RM :-)
Sisäänpääsumaksut ovat korkeita muuhun hintatasoon nähden, Petronas-torneihin sentään pääsee ilmaiseksi.
1 euro taisi olla 4,5 ringgittiä?- jenska_t
..kannattaa vaihtaa vasta kohdemaassa, sillä siellä kurssit ovat paljon paremmat kuin täällä kotimaassa. Eli iso tukko euroja tai US dollareita mukaan ja paikan päällä rahan vaihtajalle.
- pallo
jos omistat luottokortin voi käteistä nostaa helposti kl:ssa pankin automaatista. en suosittele suurten käteisvarojen kantamista mukana vaikka onkin "turvallinen" kaupunki. helsinki-vantaalla voi ainakin vaihtaa ringittejä jos haluaa (ei tarvetta tilata etukäteen). hintataso on edullin. rajattomat ostosmahdollisuudet, ruoka hyvää jne. ateriat n. 15-100 rm kahdelta eli 4-25 euroa. edullisemminkin syö riippuen paikasta jne. paljon alennusmyyntejä ostoskeskuksissa. taksilla 1 eurolla liikkuu jo keskusta-alueella. morail/metro maksaa n. 40 centtiä/matka. elektroniikkaa halvalla (selvitä takuu). kenkiä ja vaatteita erittäin edullisesti. cd-levy n. 10 euroa jne. jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848