Moro!
20 hv:n Marinerin perämoottorin tulpassa on merkinnät BUZHW-2 NGK R. Miten näitä merkintöjä tulkitaan, eli mitkä ovat oleellisia, kun haen uusia tulppia? Täsmälleen noilla merkinnöillä olevia tulppia en ole nähnyt. Kiitoksia neuvoista!
Sytytystulpan merkinnät
3
2900
Vastaukset
- Pilot 22
Kyllä se koko merkintä on oleellinen ja tuota tyyppiä pitäisi saada helposti varaosaliikkeistä(ainakin tilaamalla).Myöskin vastaavat tulpat eri valmistajilta käy,kuten Champion tai AC tms.En lähtisi laittamaan tilalle esim.BUHW-2-tulppia kun valmistaja suosittaa tuota BUZWH tyyppiä.Kyseessä on siis ns.pintapurkaustulppa,joka on erittäin pitkäikäinen.
- Ykä
Itse ajelin vuoden -88 Mariner/Mercury 20/25hv myllyllä NGK:n tulpilla. Suosituksessa omistajan käsikirjassa oli NGK BUHW, mutta koneessa oli sisällä BUZHW-2. Ostin käsikirjan mukaiset BUHW:t mutta kone ei toiminut tyydyttävästi. Hankin tilalle BUHW-2 tulpat ja ongelmat poistui. Se Z siellä välissä tarkoittanee häiriösuojattua tulpaa, joka tietysti on parempi vaihtoehto jos elektroniikkaa veneessä, mutta eipä nuo BUHW-2 tulpatkaan häirinneet kaikua. Se R merkintä viittaisi myös sanaan Recistor, joka on vastine tuolle häiriösuojaukselle, varmahan näistä en ole.
Nyt ajan Jammussa myös ilman häiriösuojausta olevilla tulpilla ja radio ei niistä häiriinny, kaiku sen sijaan häiritsee kännykän ohella radiota.- syt
autossa resistori tulppa on vai radion häiriöitä varten . ei muuta virkaa tietoa on asentaja .amattiltani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968