Hep,
Voyager 2,4 manuaali -96 on auto.
Ilmoittaa seuraavan vikakoodin: I - II - III - II - IIIII - IIIII
Eli sama numeroilla 12 - 32 - 55
Lähinnä kiinnostaa tuo keskimmäinen 32. MItä se tarkoittaa? Jos joku tietää, niin voisko ystävällisesti kertoa minullekin.
Älkää laittako englanninkielisiä linkkejä, niistä ei ole mitään apua savolaiselle :)
KUKA TUNTEE VIKAKOODIT??
4
1900
Vastaukset
- jompikumpi ?
32 Vian sijainti: Pakokaasujen takaisinkierrätyssolenoidi/pakokaasujen takaisinkierrätys järjestelmä - virtapiirin toimintahäiriö.
Mahdollinen syy: Johdinsarja, letkut pakokaasujen takaisinkierrätyssolenidi
32(2E)Vian sijainti: Pakokaasujen takaisinkierrätysjärjestelmä -havaittu puutteellinen virtaus.
Mahdollinen syy: Letkut vuoto/tukos, johdinsarja, pakokaasujen takaisinkierrätysventtiili, pakokaasujen takaisinkierrätyssolenoidi.- Akupetteri
Tuo takaisinvirtausventtiili lienee juuri tämä EGR - venttiili ja syy vikakoodiin 32 on siellä.
Nimittäin puutteellinen virtaus johtuu siitä, kun otin erään asentajan neuvosta alipaineletkun irti venttiilistä ja tukin sen pään.
Syynä tähän oli auton nykiminen, joka kyllä loppui toimenpiteen jälkeen.
Ilmeisesti venttiilin kautta tuli ylimääräistä ilmavuotoa imupuolelle.
Yleensäkin Voyagerin nykiessä kannattaa kiinnittää huomiota ilmavuotoihin. Autossa on paljon alipainetoimisia komponentteja.
Jo mitättömän pieni vuoto (esim. pykinyt alipaineletku/putki) voi aiheuttaa nykimistä pintakaasulla ajettaessa.
Itse vaihdoin ensin tulpat ja tulpanjohdot, mutta ei siitä ollut mitään apua minun tapauksessa.
Onko jollakin lisää kokemuksia Vojakkerin nykimisestä ja korjaustoimenpiteistä? Taitaa olla yleinen vaiva tässä automallissa.
Kiitokset vikakoodin tulkkaajalle. Mistä muuten sait tuo tiedon ja onko sinulla kaikille koodeille selitys. Olisin kiinnostunut. - Jompikumpi ?
Akupetteri kirjoitti:
Tuo takaisinvirtausventtiili lienee juuri tämä EGR - venttiili ja syy vikakoodiin 32 on siellä.
Nimittäin puutteellinen virtaus johtuu siitä, kun otin erään asentajan neuvosta alipaineletkun irti venttiilistä ja tukin sen pään.
Yleensäkin Voyagerin nykiessä kannattaa kiinnittää huomiota ilmavuotoihin. Autossa on paljon alipainetoimisia komponentteja.
Jo mitättömän pieni vuoto (esim. pykinyt alipaineletku/putki) voi aiheuttaa nykimistä pintakaasulla ajettaessa.
Itse vaihdoin ensin tulpat ja tulpanjohdot, mutta ei siitä ollut mitään apua minun tapauksessa.
Onko jollakin lisää kokemuksia Vojakkerin nykimisestä ja korjaustoimenpiteistä? Taitaa olla yleinen vaiva tässä automallissa.
Kiitokset vikakoodin tulkkaajalle. Mistä muuten sait tuo tiedon ja onko sinulla kaikille koodeille selitys. Olisin kiinnostunut.Pdf formaatissa joitakin vikakoodisarjoja on tullunna aikojen saatossa kerättyä.
- koodit
Akupetteri kirjoitti:
Kiitokset vikakoodin tulkkaajalle. Mistä muuten sait tuo tiedon ja onko sinulla kaikille koodeille selitys. Olisin kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789