ystävyys on

tärkeää

Oli valoisa kesäilta. Olin kahden kaverini, Mirjan ja Einomiehen, kanssa ottanut aurinkoa ja juonut kaljaa Hietaniemen uimarannalla. Olimme tällöin 18-vuotiaita, lukio oli juuri takana.

Pitkin päivää oli välillä tehnyt tiukkaa katsoa Mirjaa bikineissä, hän oli tyrmäävä näky. Hän oli koulun suosituimpia tyttöjä.Pitkät vaaleat hiukset, sirot kasvonpiirteet ja suuret, täyteläiset rinnat. Tämä yhdistelmä oli saanut elimeni sykkimään jo monet kerrat päivän aikana. Oli kuitenkin ollut pakko hillitä itseni, sillä olimme olleet ystäviä jo pidemmän aikaa enkä uskaltanut tehdä minkäänlaista aloitetta.

Nyt olimme lopettelemassa päivänviettoamme ja lähdössä pois, kun tämä ongelma ratkesi itsestään. Olin kuin puulla päähän lyöty, kun Mirja heitti bikiniensä yläosan pois ja kysyi vain, "mitäs pidätte". Nyt en enää kyennyt hillitsemään kyrpäni sykkimistä, ja pian mahtava kohouma housuissani ilmaisi oman mielipiteeni. Luulin uneksivani, kun näin silmieni edessä hänen nänninsä, joiden ääriviivoja olin hänen vaatteittensa läpi yrittänyt hahmottaa niin monet kerrat. Sitten Mirja kertoi haaveilleensa aina kimppaseksistä kahden miehen kanssa. Einomiehen ja minun ei tarvinnut vastausta tähän aloitteeseen kauaa miettiä. Hivuttauduin Mirjaan kiinni ja annoin hänelle intohimoisen suudelman, johon hän vastasi vähintään yhtä intohimoisesti, kiimalta maistuen. Mirja siirsi kätensä housujeni päälle ja silitti kaluani. Tuntui kuin olisin ollut laukeamassa jo siihen paikkaan. Samaan aikaan Einomies alkoi avata Mirjan housuja. Itse puristelin Mirjan rintoja, miten täydelliset ne olivatkaan! Otin hänen nänninsä suuhuni ja imin sitä ensin hiljaa, sitten aloin imeä ja pyörittää sitä suussani raivoisaan tahtiin. Mirja voihki äänekkäästi, ja vein käteni hänen pimpsalleen. Koko vartalossani tuntui voimakas hätkähdys, kun huomasin hänen olevan posliini. Laitoin sormeni hiljaa, kiusoittelevasti hänen häpyhuultensa väliin, ja aloin hellästi hieroa klitorista. Mirja aneli jompaakumpaa työntymään sisäänsä, mutta halusimme vielä pitkittää tätä iloa. Laskin pääni Mirjan jalkojen väliin ja aloin lipittää tuota jumalaisen makuista, pulppuavaa kiiman lähdettä. En ollut ennen nuollut pillua enkä aavistanut että se voisi maistua niin hyvältä. Samaan aikaan Einomies siirtyi käsittelemään Mirjan rintoja. Sivusilmällä näin hänen nuolevan ja imevän niitä kuin viimeistä päivää.

Viimein toteutimme Mirjan toiveen, ja siirryimme "sandwich-asentoon"-menin Mirjan alle ja Einomies hänen päällensä. Mirja hivutti pimpsansa yhteen jäykän elimeni kanssa niin että se vähitellen uppoutui sinne. Niin uskomatonta tunnetta en ollut vielä koskaan kokenut. Mirja liikkui päälläni hitaasti, ja Einomies siveli sillä aikaa jäykän kalunsa aurinkorasvalla. Mirja aneli Einomiestä työntymään anaaliinsa. Einomies kiipesi Mirjan päälle, mikä sai minut tuntemaan oloni hetken ajaksi hieman tukalaksi. Mirja voihki äänekkäästi, kun Einomiehen kalu painui vähitellen hänen tiukkaan reikäänsä. Löysimme yhteisen rytmin melko nopeasti, ja niin tuo taivaallinen akti pääsi kunnolla vauhtiin. Mirja liikkui päälläni nyt jo hieman rajummin, ja tunsin etten voi pidätellä enää kauempaa. Huusin, että nyt tulee, ja tajuntani lähes sumeni kun ruiskutin lastini syvälle Mirjan kaikkein pyhimpään. Mirja ja Einomies laukesivat melkein samaan aikaan, huusimme kaikki kolme niin, että varmasti koko lähiseutu kuuli. Ei kyllä tuossa tilanteessa edes muistanut että olimme ulkona. Päästimme Mirjan pois välistämme ja aloimme vähitellen pukea vaatteita päällemme. Mirja kehui meitä "helvetinmoisiksi eläimiksi". Tästä olimme ylpeitä, ja tätä samaa aktiviteettia harrastimme usein myöhemminkin. Ystävyys ei tästä kärsinyt, päinvastoin.

4

3661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep

      kiva ystävyys

      • tärkein asia

        elämässä tärkeintä on ystävät.


    • .

      kivoja ystäviä!

    • kysymys

      miksi sen yhden nimi on einomies?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe