Valmiita jääpaloja?

jää

Mistä mahtaisi saada valmiita jääpaloja ostettua? Sen verran tiedän, että Suomen jääpala Ky:ltä saa jäitä, mutta kyseinen pulju sijaitsee Helsingissä ja itse majailen Turun lähistöllä. Jostain olin lukevinani, että hyvin varustetut ruokakaupat myyvät valmiita jääpaloja, mutta Citymarketista en ainakaan löytänyt. Joskus kyllä jossain perähikiän marketin pakastealtaassa oli muutama pussi, mutta ei viitsisi joka kerta lähteä misään kauempaa hakemaan.

12

4775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyytämällä

Jujun kanssa! Vaikkapa ostaisit savustetun tai vastaavanlaisen tuotteen, niin pyydä tiskiltä että paljon jäätä mukaan koska on edessä pitkä matka, tuote pitää säilyä tuoreena...

• löysin

16°31'S, 151°45'W

Nätisti muovipussiin pakattuja olivat, eivätkä edes hirveästi maksaneet

Hakumatkaa tosin taitaa tulla vielä enemmän kuin Helsingistä hakiessa.

• löytyy

Citymarketista löytyy jääpusseja 1 ja 2 kilon pusseina nimellä karhujää. Kuuluu citymarketin perusvalikoimiin ja löytyy pakastealtaasta.

• Terttu

rahalla saa...

• Kimmo123

Tukuista saa ympäri suomen tietääkseni.
      Kysyin joskus että miksi joistain Keskon ruokakaupoista saa ja toisista ei, sanottiin että keskolla ei ole jäitä, että kaupat ottavat ne suoraan suomen jääpalalta jos heillä niitä on myynissä.

Järkevintä on kysyä kaupasta ja jos ei ole, kysyä voivatko he tilata.

• http://www.suomenjaapala.fi/
    • jääkarhu
    • Ulla80

Mikä tekee valmiista jääpaloista paremmat kun minun omat jääkaappi jääni? Miksi maksaisin niistä?

• ...

ensinnäkin sinulla on viallinen jääkaappi, jos se menee jäähän - jääkaapin tulee poistaa kondensiovesi, ei jäädyttää sitä.

Ja jäitä voisi tarvita ostaa vaikka siksi, ettei omista pakastinta - paha siinä on mitään jäädyttää!?

• Anna842

Teollinen elintarvike jää säilyy paremmin koska se vesi jota siinä on käytetty on puhtaampaa, ja jäässä on tiiviimpi rakenne.

• Paljon jääpaloja

Miksi maksaa siitä että joku tulee siivoamaan omaa kotia jos itsekin voi? Tuskin se siivousjälki yhtään sen parempaa on...Ei se siis mistään jääpalojen paremmuudesta ole vaan vaivasta. Mutta mikä siinä jos haluaa tehdä kiloittan jääpaloja pienissä jääpalapusseissa/jääpalamuoteissa isoihin juhliin ja jos on aikaa alkaa niitä jääpaloja askartelemaan viikkoja ennen tapahtumaan! Meillä kaikilla ei ole aikaa ja intoa tehdä moista ja siksi mielellämme maksamme siitä.

• mä olen aina jäitä tarvinneena soittanut johonkin paikalliseen lähi pubiin,ja niiltä oon aina saanut,koskaan ei oo edes pyydetty maksua,kunhan ilmoittaa hyvissä ajoin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe