Kokaiini

satunnaisnautiskelija

Tuossa oli väittelyä toisessa aiheessa kokaiinin puolesta ja vastaan. Ajattelin sitten valoittaa tilannetta mielipiteilläni ja kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Kokaiini ei aiheuta fyysistä riippuvuutta, ellet sitten nokita sitä 24 tuntia vuorokaudessa muutamaa vuotta putkeen. Käytännössä yhtä mahdollista joutua fyysiseen koukkuun kuin kannabiksella, eli olematon.
Mikäli mitään oireita tulee seuraavana päivänä, voit todeta vetäneesi huonoa kokaiinia, jotka on jatkettu kenteis amfetamiinilla.

Hinta on aivan hirveä, valitettavasti Suomessa huumekulttuuri suosii kokaiinin ja laadukkaan kannabiksen sijasta amfetamiinia ja subuja.

Kokaiinin maine pahana huumeena on yhtä suurta paskaa kuin kannabiksenkin. Itsetunto nousee pilviin, minusta on ainakin mukava bilettää kokaiinin vaikutuksen alaisena. Biletän useasti, ehkä muutaman kerran vuodessa koksun kanssa. Satunnaisesti tekee mieli, vähän niinkuin kahvia, mutta en ole nyt viimeiseen puoleen vuoteen viitsinyt irroitella.

Lisätkää jos on sanottavaa.

40

20333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota

      Henkinen koukku onkin sitten ihan omaa luokkaansa. Se on kokaiinissa mieletön. Ihmiset taistelevat tupakankin kanssa mielettömästi ja onnistuneet lopettajat saattavat aloitttaa täyskäytön 10 vuodenkin kuluttua maistaessaan humalassa kerran tupakkaa. Kokaiinin riippuvuus sitten potenssiin kaksi.

    • pihvi2

      "Kokaiinin maine pahana huumeena on yhtä suurta paskaa kuin kannabiksenkin."


      en sanois ihan niinkään...meinaa jos kokaiiniin jää koukkuun...se on vähän eri asia kun kannabiskoukku

      • mutta olet hyvä..

        Olet kyllä hyvä esimerkki juuri siitä mistä puhuin.

        Kannabiksella on myös fyysisiä vieroitusoireita, eli univaikeuksia ja hikoilua. Tätä kokaiinilla ei saa aikan. Jäljelle jää ainostaan kahvin tapainen halu.


      • aiheuta oireita?
        mutta olet hyvä.. kirjoitti:

        Olet kyllä hyvä esimerkki juuri siitä mistä puhuin.

        Kannabiksella on myös fyysisiä vieroitusoireita, eli univaikeuksia ja hikoilua. Tätä kokaiinilla ei saa aikan. Jäljelle jää ainostaan kahvin tapainen halu.

        on vissii tullu luettua cocaine - a nation on a silver spoon?

        en tiedä sitten siitä riippuvuudesta, mutta potentiaalin näen kyllä. jos lyöt minulle eteen gemmin pussin, en välttämättä edes kokeile jos ei tee mieli. vaan kun siihen kerran nokkansa työntää. sitä menee sen verran kun sitä on. jos on gemmi, se menee hetkessä, jos viisi, sitten biletetään pari päivää putkeen.

        ja mitenkäs sitten kräkki? ne haamut damin kaduilla onkin vaan itsesuggestiolla laihduttanut itsensä luurangoiksi? vai onko se kräkin epäpuhtauksista se riippuvuus? ja mites kokaiinipasta? se mikä jää jäljelle kun se hienoin osa on eroteltu porvareille siellä kolumbiassa? huviksensako tappavat toisiaan siellä kuvitelluin jälkioirein?

        ja muuten, kofeiiniin tulee fyysinen riippuvuus. ei voimakas, mutta tulee kumminkin.


      • pihvi2
        mutta olet hyvä.. kirjoitti:

        Olet kyllä hyvä esimerkki juuri siitä mistä puhuin.

        Kannabiksella on myös fyysisiä vieroitusoireita, eli univaikeuksia ja hikoilua. Tätä kokaiinilla ei saa aikan. Jäljelle jää ainostaan kahvin tapainen halu.

        joo kannabiksesta voi todellakin seurata tuollaista, mutta kokaiinista....noh muistan lukeneeni www.paihdelinkki.fi palstalta joskus muinoin sellaisten ihmisten kirjoituksia jotka asiasta tietävät (itse käyttäneet paljon kovia ja seuranneet vierästä mm. kokaiinikoukkuja) ja kyllä ne olivat vahvasti sitä mieltä että kyseessä on väärinkäytettynä todella paha aine, paljon pahempi kun koukku amfetamiiniin...siis olivat nähneet kun ihminen pilaa mielenterveytesnsä ja sotkee kuvionsa TÄYSIN...lisäksi kokaiinin yliannostukseen kuolee, eli ei se fyysisestikkään kannabista turvallisempi aine ole....älä poksauttele suonia päästäsi, kokaiinilla tai ilman.


      • 55555555
        pihvi2 kirjoitti:

        joo kannabiksesta voi todellakin seurata tuollaista, mutta kokaiinista....noh muistan lukeneeni www.paihdelinkki.fi palstalta joskus muinoin sellaisten ihmisten kirjoituksia jotka asiasta tietävät (itse käyttäneet paljon kovia ja seuranneet vierästä mm. kokaiinikoukkuja) ja kyllä ne olivat vahvasti sitä mieltä että kyseessä on väärinkäytettynä todella paha aine, paljon pahempi kun koukku amfetamiiniin...siis olivat nähneet kun ihminen pilaa mielenterveytesnsä ja sotkee kuvionsa TÄYSIN...lisäksi kokaiinin yliannostukseen kuolee, eli ei se fyysisestikkään kannabista turvallisempi aine ole....älä poksauttele suonia päästäsi, kokaiinilla tai ilman.

        Jos henkilö jolla on diagnosoimaton sydänvika tai pelkästään verenpainetta, niin pumppu saattaa tiltata. Tosin tappaahan aspiriinikin vuosittain aika läjän porukkaa.


      • pihvi2
        55555555 kirjoitti:

        Jos henkilö jolla on diagnosoimaton sydänvika tai pelkästään verenpainetta, niin pumppu saattaa tiltata. Tosin tappaahan aspiriinikin vuosittain aika läjän porukkaa.

        joo ...paha on myös se jos henkilö on potentiaalinen kokaiiniaddikti...


      • Ei_vaaratonta
        55555555 kirjoitti:

        Jos henkilö jolla on diagnosoimaton sydänvika tai pelkästään verenpainetta, niin pumppu saattaa tiltata. Tosin tappaahan aspiriinikin vuosittain aika läjän porukkaa.

        Niin taisi esim. The Whon John Entwistlen pumppu tiltata juuri koksun käytön seurauksena.

        Rollareiden Keith Richards veti kokaiinia melkein 20 vuotta mutta lopetti kun joutui lääkitykselle vuonna 2006 (dilantiini-lääkitys) jonka kanssa kokaiini on yhteiskäytössä hengenvaarallinen.

        Rollareiden Ron Wood ja hänen ex-vaimonsa Jo Wood vetivät kokaiinin Freebase-muotoa (ilmeisesti crackin tapainen poltettava kokaiini) n. vuoden putkeen ja mm. unohtivat hoitaa lapsiaan tänä aikana, eivät muista kuulemma kyseisestä vuodesta mitään. Keith Richards oli sanonut heille, että hänen mielestään tuo on vaarallista ja jos Keith on sitä mieltä, että jonkin aineen käyttö on vaarallista, niin se varmaankin sitä on. Itse hän käytti ilmeisesti aina farmakologista kokaiinia, jota joku hänelle toimitti.

        Riippuu varmaan vähän missä muodossa ja minkä laatuista kokaiinia käyttää, mutta ei se nyt mikään vaaraton aine ole sen perusteella mitä viihdemaailman ihmisistä on juttuja lukenut, psyykkinen koukku ainakin voi olla ihan heroiinin luokkaa ja sydänvikaiselle ihan hengenvaarallinen aine.


    • tai myyt sitä

      Kokaiini on yksi eniten riippuvuutta aiheuttavista aineista ja yksi vaarallisimmista.

      Se joka väittää ettei koka aiheuta riippuvuutta joko puhuu puhtaasti paskaa, ei koskaan ole nähnyt sitä tai yrittää myydä sitä.

      Pelkästään kokaiiniin polttaminen lautaselta aiheuttaa helvetinmoista riippuvuutta ja vieroitusoireita. Aivan kuin cräck. TÄSMÄLLEEN saman asian ajaa viivojen vetäminen, mutta hitaammin.

      Jos joku kokaiinin puolesta puhuja voisi näyttää ne faktat jotka väittävät ettei kokaiini olisi vaarallinen ja addiktoiva huume, lyö faktansa tiskiin. Saatana.

      Ärsyttää toi vitun perseily. Faktat tiskiin jos on näyttää, turha muuten tulla mussuttaman ja usuttamaan ihmisiä sen käyttöön. Tuskimpa näkyy niitä faktoja. Nämä vitun persereijät yrittävät vain saada lisää asiakkaita.

      • _Hra_Huu_

        Saman riippuvuuden se kola aiheuttaa kuin rööki, ero on laittomuus.


      • Pariisitar
        _Hra_Huu_ kirjoitti:

        Saman riippuvuuden se kola aiheuttaa kuin rööki, ero on laittomuus.

        riippuvuuden, ja pahaa. Ei kai sitä kukaan kiistä.
        Suhteessa riippuvuuteen ainoa ero on laittomuus?

        Oletan.


      • Anonyymi

        Jep vaikka lopettanut nopeat huumeet , niin mitään muuta tee edes mieli kun kokaiinia 😅 se on vitun koukuttavaa!!

        6vuoteen vetäny piriie enkä koksuu enkä essoi, mut koksuu tekee välillä vieläkin mieli😅


    • _Hra_Huu_

      Kola alkaa vasta toimimaan oikein kun nokittelet pari kuukautta putkeen.

      • pihvi2

        jooh...vaihda elämäsi kola sekoiluihin


      • _Hra_Huu_
        pihvi2 kirjoitti:

        jooh...vaihda elämäsi kola sekoiluihin

        Kerroin vaan että siitä saa enemmän irti kun vetelee säännöllisesti. Mulle riittää kanna. Kolalla tai muilla ei ole minulle oikein mitään hyvää annettavaa.


      • ok, mikäs siinä
        _Hra_Huu_ kirjoitti:

        Kerroin vaan että siitä saa enemmän irti kun vetelee säännöllisesti. Mulle riittää kanna. Kolalla tai muilla ei ole minulle oikein mitään hyvää annettavaa.

        "Pelkästään kokaiiniin polttaminen lautaselta aiheuttaa helvetinmoista riippuvuutta ja vieroitusoireita. Aivan kuin cräck. TÄSMÄLLEEN saman asian ajaa viivojen vetäminen, mutta hitaammin. "

        Ensinnäkin kuka idiootti polttaa tai rännää kokaiinia? Se on tarkoitettu nokittamiseen.

        Crack ei sitten ole laisinkaan sama asia, vaikka kokaiinia sen valmistukseen käytetään. Epäpuhtauksia on niin paljon että PL:stä puhuminen hyvänä pilvenä kuulostaa pieneltä tuon paskan rinnalla. Crack on oma lukunsa eikä sillä ole mitään tekemistä varsinaisen kokaiinin kanssa etenkään tässä keskustelussa.

        Kokaiinia voi nokitella huoletta muutaman linjan illassa, eikä ole mikään pakko tyhjentää sitä gramman säkkiä.

        Kohtuudella(eli harvoin ja sopivissa määrin) käytettynä kokaiinin on hieno apu viihteeseen.


      • hepujepu
        ok, mikäs siinä kirjoitti:

        "Pelkästään kokaiiniin polttaminen lautaselta aiheuttaa helvetinmoista riippuvuutta ja vieroitusoireita. Aivan kuin cräck. TÄSMÄLLEEN saman asian ajaa viivojen vetäminen, mutta hitaammin. "

        Ensinnäkin kuka idiootti polttaa tai rännää kokaiinia? Se on tarkoitettu nokittamiseen.

        Crack ei sitten ole laisinkaan sama asia, vaikka kokaiinia sen valmistukseen käytetään. Epäpuhtauksia on niin paljon että PL:stä puhuminen hyvänä pilvenä kuulostaa pieneltä tuon paskan rinnalla. Crack on oma lukunsa eikä sillä ole mitään tekemistä varsinaisen kokaiinin kanssa etenkään tässä keskustelussa.

        Kokaiinia voi nokitella huoletta muutaman linjan illassa, eikä ole mikään pakko tyhjentää sitä gramman säkkiä.

        Kohtuudella(eli harvoin ja sopivissa määrin) käytettynä kokaiinin on hieno apu viihteeseen.

        faktoilla tarkoitin jotain ihan aikuisten oikeata tietoa tutkimuksista ja linkeistä niihin.

        Näillä "koka on niiiin vitun siiitiii!!! Oon vitun kovix" jutuilla voi pyyhkiä persettä. Lupaan myöntää tappioni ja pyörtää puheeni heti kun on näyttää kunnollisia tutkimuksia.

        Ennen sitä, kokaiini on tappo kamaa. Ja sitä ei kenenkään tulisi (varsinkaan jatkuvasti) käyttää. Ellen väärin muista, kokkelin riippuvuus aste oli hieman alle 70%. Ja se on jo melkoinen riskitekijä.

        Minä en kieltolakia kannata ollenkaan. Ja mielestäni kaikki myrkyt tulisi vapauttaa ja saattaa valtion haltuun. Mutta pitää se joku tolkku olla siinä kokkelikin hienouksien kertomisessa. Se on sen verran koukuttavaa kamaa ettei sitä voi kenellekkään suositella.

        Ja asiaa kyllä pahentaa vielä sen laittomuuskin. Ihan niinkuin nistillä ei olisi muita ongelmia tarpeeksi.

        Järki käteen. Pysykääs erossa kovista huumeista.


      • ja kokaiini
        hepujepu kirjoitti:

        faktoilla tarkoitin jotain ihan aikuisten oikeata tietoa tutkimuksista ja linkeistä niihin.

        Näillä "koka on niiiin vitun siiitiii!!! Oon vitun kovix" jutuilla voi pyyhkiä persettä. Lupaan myöntää tappioni ja pyörtää puheeni heti kun on näyttää kunnollisia tutkimuksia.

        Ennen sitä, kokaiini on tappo kamaa. Ja sitä ei kenenkään tulisi (varsinkaan jatkuvasti) käyttää. Ellen väärin muista, kokkelin riippuvuus aste oli hieman alle 70%. Ja se on jo melkoinen riskitekijä.

        Minä en kieltolakia kannata ollenkaan. Ja mielestäni kaikki myrkyt tulisi vapauttaa ja saattaa valtion haltuun. Mutta pitää se joku tolkku olla siinä kokkelikin hienouksien kertomisessa. Se on sen verran koukuttavaa kamaa ettei sitä voi kenellekkään suositella.

        Ja asiaa kyllä pahentaa vielä sen laittomuuskin. Ihan niinkuin nistillä ei olisi muita ongelmia tarpeeksi.

        Järki käteen. Pysykääs erossa kovista huumeista.

        Se on kyllä näin, että kokaiini on kova huume vain politiikkojen paperissa ja sen myötä ihmisten päässä. Oikeasti se on stimulantti, jossa olotila on kirkas ja selvä, olo on hyvä. Ideaalinen tunnetila 30-90 minuuttia.

        Tottakai kaikella on vaaransa, mutta kokaiini kuuluu oikeasti niihin paljon puhuttuihin mietoihin, sanokoot tutkimukset tai laki mitä tahansa. Jos sinä tiedät yhtään mitä huumemarkkinoilla tapahtuu ja politiikassa, tiedät varmasti, että tutkimukset ovat todella harvoin objektiivisia.

        En suosittele ketään nokittelemaan joka toinen päivä, tai edes joka toinen viikko. Muutama kerta vuodessa on minusta hyvä määrä.

        Esim. amfetamiiniin verrattuna kokaiini ei ole juuri edes huume. Ei tule vieroitusoireita, et tärise sängyssä ja mietiskele paskaa seuraavaa kahta päivää. Syödä pystyy ihan hyvin, itse olen monesti normaalin nälkäinen kokaiineissa. Nukkumaan olen aina mennyt nätisti normaaliaikaan.

        Henkinen riippuvuus on lähinnä kahvin tasoa, fyysisesti se tuhoaa liialla käytöllä vain limakalvoja nenästä, muuta vaaraa ei juuri ole, ellet vedä övereitä, mikä ei sitten ole huumeen vika vaan sinun että olet idiootti. Kyllä energiajuomastakin voi kuolla ja siinäkin on riippuvaisuuteen viittaavia merkkejä. Eipä silti puhuta vaarallisesta huumeesta koska löytyy kaupan hyllyltä ja nimikkofirman tuotelistalta.


    • Pariisitar

      Olen seurannut vierestä useamman ystävän "huumekulttuuria" ja se on tehnyt liian usein lähinnä vain surulliseksi.

      1. "Laadukas kannabis"....Kannabis ei ole aina "laadukasta" ominaisuuksiltaan. Eikä se ole laadukasta kaikille. Eikä sillä ole ollenkaan laadukas vaikutus persoonaan päivittäiskäytössä.

      2. Kannabikseen voi jäädä koukkuun ihan yhtä lailla kuin kokaiiniin. Mentaaliseen koukkuun, ihminen ei enää osaa relata ja pitää hauskaa ilman.

      3. Kokaiini on stimulantti. Ihminen ei NUKU tarpeeksi kokaillessa. Ja se näkyy. Silmistä näkyy. Attitude muuttuu, ihminen ärsyyntyy herkemmin vastuksia kohdatessa.

      4. Itsetunto nousee? Juu, kyllä. Hetkeksi 15-30 minuutiksi. Ja sitten hyppy takaisin, ellet ota lisää. Ja nouseeko itsetunto todella, jos se on sidottuna aineeseen. Noup, se ei ole todellista.

      • 5+1

        Varmaan joku pystyy hallitsemaan kokaiinin käytön hyvin ilman suurempia negatiivisia vaikutuksia, mutta löytyy esim. jotka ovat menneet ihan sekaisin ja tulleet aggressiivisiksi käytön seurauksena kuten esim. Tina Turnerin ex-mies Ike Turner, mies oli ollut ihan ok ennen kokaiinin käyttöä, mutta käytön myötä muuttui täysin.


    • nenäänsä vetävä

      jannu ei herätä kovin eroottisia ajatuksia? Uskon että moni nainen on samaa mieltä.

      Jos miehen pitää vetää nenäänsä valkoista jauhetta että saa itsetunnon nousemaan, hän suurella tod. näk ei ole kovin kiintoisaa seuraa.

      • µµµµµµ

        Herra on sniffaillut aikaisemmin kokaiinia ja kyllä on flaksi käynyt.


      • on kuuluisa naama
        µµµµµµ kirjoitti:

        Herra on sniffaillut aikaisemmin kokaiinia ja kyllä on flaksi käynyt.

        Tuskin hän naisia saa sillä että vetää valkoista jauhetta (kuuluisaan) naamaansa.


      • idiootti!!!
        on kuuluisa naama kirjoitti:

        Tuskin hän naisia saa sillä että vetää valkoista jauhetta (kuuluisaan) naamaansa.

        Näkee selvästi ettet ole koskaan Tallinnaa kauempana käynyt. Täällä naiset tykkäävät kaljasta, se näkyy heidän mahassaan. Muualla jostain muusta. Makukysymys.


      • Pihtiputaalle
        idiootti!!! kirjoitti:

        Näkee selvästi ettet ole koskaan Tallinnaa kauempana käynyt. Täällä naiset tykkäävät kaljasta, se näkyy heidän mahassaan. Muualla jostain muusta. Makukysymys.

        ja yritä kestää!

        Siellä naiset varmaan tykkäävät kaljasta, ei taida olla paljoa muuta mistä tykätä ;)


      • jos on paalua
        µµµµµµ kirjoitti:

        Herra on sniffaillut aikaisemmin kokaiinia ja kyllä on flaksi käynyt.

        Flaksi käy kenellä vaan, jos on paalua maksaa. Charliekin on ollut aina semmoinen prostituoitujen paras kaveri, kun sillä sitä paalua on riittänyt.

        Pilu viiskymppii... pylly kuuskymmppii... Säälittävää, oli kokaa nokassa tai ei.


    • Been there, done that

      Pitempään käytettynä piri ja koksu yms. kiihdyttimet tekee susta paranoidin psykopaatin. Halu seksiin katoaa. Ihmisestä tulee kusipäinen sieluton ja skitsoileva laskukone, jolla on räjähtävä temperamentti.

      Usko mitä tykkäät, mutta sun elämäs on jo muuttumassa ja muuttunut. Mutta sehän ei johdu koksusta eiks niin? Sitä en vaan ymmärrä, että vaikka esimerkkejä on maailma täynnä niin jokaisen n00bin pitää silti itse mennä upottamaan nassunsa siihen valkoseen pskaan. Sitten kun oikeat frendit, mielenterveys, duuni ja miisu on kadonneet niin ihmetellään mites tässä näin kävi.

      Pysykää erossa rotanmyrkyistä.

      • Gnark

        Joo, oon aika samoilla linjoilla. Itselläni on päihde historia, lähinnä piri ja voin kertoa et on kohtuu pitkä tie. Piriähän on sanottu "köyhän miehen kokaiiniksi", joka just nostaa itsetuntoa, mutta siellä nupissa kun menee serotoniinit ja muut välittäjä aineet sekasin voi silleen huomaamattomasti pikkuhiljaa huomata ettei välitä oikeastaan enää mistään. Tiedän kyllä ns. kohtuukäyttäjiä, mut mulle ei vaan enää sovi.


      • yö ja päivä
        Gnark kirjoitti:

        Joo, oon aika samoilla linjoilla. Itselläni on päihde historia, lähinnä piri ja voin kertoa et on kohtuu pitkä tie. Piriähän on sanottu "köyhän miehen kokaiiniksi", joka just nostaa itsetuntoa, mutta siellä nupissa kun menee serotoniinit ja muut välittäjä aineet sekasin voi silleen huomaamattomasti pikkuhiljaa huomata ettei välitä oikeastaan enää mistään. Tiedän kyllä ns. kohtuukäyttäjiä, mut mulle ei vaan enää sovi.

        Pirillä ja kokaiinia on yhteistä vain laittomuus ja diileri.


      • Bolivia

        .. oon itse vetänyt kolaa n. 12 vuotta... ja VALTAVIA määriä, ja voin kertoo et toi mitä kerroit pitää täysin paikkansa.... - Oli kyllä hienosti sanottu !


    • kurz

      ei aiheuta fyysisiä riippuvuusoireita. Jos joku haluaa lähteitä niin voin kaivaa parista arvostetun lääkärin kirjoittamasta kirjasta ja neuropsykologian objektiivisesti kirjoitetusta teoksesta. Henkinen addiktio onkin vähän vaikeampi määritellä objektiivisesti, etenkin kun molemmista ääripäistä varmasti löytyy esimerkkejä näyttää. En ole asiaa pahemmin tutkiskellut mutta käsittääkseni siihen syntyy hyvin voimakas psyykkinen riippuvuus. Mutta ei tietenkään sormia napsauttamalla. Tai riippuu henkilöstä, jos löytää kaiken mitä elämästä tarvii kokaiinista, niin mikä ettei. Mutta kohtuudella ja harvoin käytettynä suhteellisen harmiton, kylläkin enemmän kuin kannabis. Itse en ole kokeillut ikinä, toisaalta mielipiteeni on kenties puolueettomampi, toisaalta tietenkin olisi hyvä tietää mistä edes puhuu :) Siitä tuskin on paljoa keskusteltavaa että kokaiini ja amfetamiini painivat eri sarjassa.

    • tyhmä... ?(kö)?

      mitä ? bilettää kokan vaikutuksen alasena ? :o mistä niit ees saa? en löyrä mistää niit -.-

      • pienoiset

        tai siis TEINIT joilla vielä housut roikkuu ja finnejä kasvaa nenänpäässä puhuu täällä aineista joita tuskin on koskaan edes nähnyt...:-)

        Kokaiini on vitun hyvää kamaa parhaimmillaan ja siitä saa kyllä hyvät olot..Mutta en ala täällä lapsien kanssa kinaamaan onko se vaarallista vai ei. Sanon kuitenkin mielipiteeni: se ei ole vaarallista:-)


        Mutta itse en suosittele sitä kenellekään alle 20wee räkänokalle, äidin maito ja korkeintaan rööki ja muutaman bisse riittää siinä iässä vielä....!


    • homohummeri

      "Ensinnäkin kuka idiootti polttaa tai rännää kokaiinia? Se on tarkoitettu nokittamiseen."

      Jeesusko kertoi että nasaalinen käyttötapa on oikea?

      "Crack ei sitten ole laisinkaan sama asia, vaikka kokaiinia sen valmistukseen käytetään"

      Itse asiassa crack eli sama kuin freebase kokaiini on juurikin sitä itseään eli puhtaassa muodossa toisin kuin nuuskattava kokaiinisuola.

    • mmm9oo

      Mistä ostat sitä?

    • Johnwhuraa

      Crack on puhtaan kokaiinin valmistuksessa jäävä roska joka yleensä myydän mustien asuttamille alueille?prove me wrong!

    • kolakeke

      Annan vain semmoisen neuvon että kannattaa tarkoin miettiä ottaako edes viivaa vaikka tarjottaisi. Jos jäät koukkuun niin todella kalliiksi tulee ja varmasti menee elämä pilalle ellei ole raha-asiat kunnossa ja voi mennä vaikka olisikin. Monet huippunäyttelijät rapakon takaa on menettäny lähes kaikki rahansa ja omaisuutensa ja ovat autopesulassa töissä. Naurettavaa edes verrata amfetamiiniin. Amfetamiini pistää pään ihan sekaisin ja jo vähäisen käytön jälkeen aivotoiminta vaan vähenee ja vielä jos heittää hihaan niin se on siinä, ei tarvii miettii enää muuta kun että millon ottaa sen pitkän piikin kun ei jaksa enää myydä itteensä et saa seuraavan annoksen. Kun homma alkaa mennä rumaksi niin pakkotaukoa muutama kuukausi. Eka viikko on paha mutta sitten alkaa helpottua. Itse olin juuri 16 viikkoa ilman. Nyt sama homma jatkuu

    • Anonyymi

      Voiko kokaiinia syödä

      • Anonyymi

        Kyllä voi, vaikutuksen alkaminen on hitaampaa, mutta pidempikestoista. Olen itse tätä kokeillut lähes puhtaan kokaiinin kanssa ja itsellä kyllä vatsa meni ihan solmuun siitä, pari tuntia nielaisun jälkeen kävin tupakalla ja oksensin. Nokituksen yhteydessä sitä menee vatsaan myös väkisellä kolan aiheuttaman niiskuttamisen takia.

        En missään nimessä suosittele kokaiinin käyttöä vaikka vaikuttaisikin siistiltä. Entinen ystävä/kämppis pilasi hyvät ihmissuhteet ja elämänsä kun jäi paskaan koukkuun. Nykyään lähes kaikki tämän äijän rahat menee piriin ja kolaan jos rahaa tuleekin vähän enemmän.


    • Anonyymi

      Kannattaa huomioida että jos käy niin huono tuuri että omaat addiktiherkkyyden tähän shittiin ja riippuvuus syntyy niin se tarkoittaa myös sitä että joudut asioimaan diilereiden kanssa yhä useammin ja huumediilereitä alhaisempia nilviäisiä tuskin löytyy.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe