Adolf Hitler sanoi

että...

"Kommunistista saa aina kunnon kansallissosialistin, mutta pikkuporvarillisesta sosiaalidemokraatista ei koskaan!"

-Adolf Hitler-

10

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asettelu ...

      Miksi kenestäkään pitäisi saada kansallissosialistia?

    • Kurt.

      Milloin Adolf sanoi tuollaista?

    • "Älä koskaan luota ihmiseen joka joskus on ollut kommunisti!"

      • Suomalainen sosialisti

        "Kerran kommunisti, aina kommunisti"

        Ei ole olemassa entisiä kommunisteja, muuta kuin hautuumailla.


      • totuuden
        Suomalainen sosialisti kirjoitti:

        "Kerran kommunisti, aina kommunisti"

        Ei ole olemassa entisiä kommunisteja, muuta kuin hautuumailla.

        Sanoit totuuden kommunisteista. Kommarit luonnehäiriöisiä ketkuja. Ne ovat maan pahimpia pettureita ja loisia. On kammottava asia, miten paljon kommareita on edelleen johtopaikoilla. Ne pitäisi vähitellen raivata oikeisiin duuneihin, laittaa stahanovilaisen kottikärryn sarviin.


      • eppu epänormaali
        totuuden kirjoitti:

        Sanoit totuuden kommunisteista. Kommarit luonnehäiriöisiä ketkuja. Ne ovat maan pahimpia pettureita ja loisia. On kammottava asia, miten paljon kommareita on edelleen johtopaikoilla. Ne pitäisi vähitellen raivata oikeisiin duuneihin, laittaa stahanovilaisen kottikärryn sarviin.

        Hui hai kommareita jokapuolella, mites se menikään:
        "Mikä vanhat, nuoret,
        diinit, punkit, hämyt yhdistää
        kapisen pultsarinkin
        vastarintaan ryhdistää

        Se on suuri ja mahtava kommunismin pelko
        mutta kenellä on siitä selko?

        Kaikki tietää, että politiikka on likaista
        mutta kommunismi tietää kuolemaa jo pikaista

        Se on suuri ja mahtava kommunismin pelko
        mutta kenellä on siitä selko?

        Papit, poppamiehet vastaan punaista pirua
        käyvät heilutellen pyhäinjäänteen sirua

        Se on suuri ja mahtava kommunismin pelko
        mutta kenellä on siitä selko?

        Sivistyneen ihmisen on usein vaikeata käsittää
        kuinka suurta osaa pelko ja taikausko esittää
        Luonnonkansan sydämessä
        viitakon syvydeessä
        varsinkin kun vikaa ei oo
        poppamiesten kyvykkyydessä
        c'mon...

        Suur-Suomi vavahtelee kauhusta rajusta
        täällä yhtään ei pidetä kolhoosin hajusta

        Se on suuri ja mahtava kommunismin pelko
        mutta kenellä on siitä selko?"


    • kuuluu

      Onkos yksikään kommunisti sanonut koskaan mitään hyvää vihollisistaan?

      • Tavarits

        Ne on hyviä ihmisiä...


    • Matilaine

      mittää muut, mit meijä pittäis muistell?

    • radline

      Hitler vain halusi pilata meidän kommunistien maineen sanomalla tuollaista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe