Todella pettynyt leijonamieheen...

n31v

en ollut aikasemmin leijonamiehen kanssa tapaillut, ja kaikki vaikutti todella täydelliseltä, meillä oli todellinen sielujen sympatia ja ymmärrys...

sitten kaikki muuttui kuin taikaiskusta, hän ei vastaa mihinkään, lupaa aina kuitenkin ottavansa yhteyttä mutta ei kuitenkaan anna kuulua itsestään...

en ole koskaan aikaisemmin törmännyt vastaavaan... eikö hän vain kehtaa tai pysty kertomaan totuutta, mikä se totuus sitten ikinä onkaan? Kyseessä kuitenkin 30 vuotias mies, ei enää mikään "kakara"... onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia?

22

4107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että oletko

      tehnyt jotain ja loukannut häntä.. Tahattomasti? jos kyseessä on todella helposti itseensä ottava ja ylpeä yksilö, voi näinkin olla...

      • alkuper.

        ...että kyse voisi olla siitä, tai sitten mies loukkaantuu kyllä niin pienestä, sillä emme ole edes riidelleet, päinvastoin kaikki meni todella hyvin...

        en käsitä.. ulalla olen...


    • vaan ei

      halua hengailla sun kanssa. Huomas ehkä jotain mikä ottaa pattiin, ennen sua. Esmes sen että tunnut vähän päällekäyvältä, epäitsenäiseltä, roikkuvalta. Sellaista ei jellonat jaksa. Tai voihan olla että se on sitoutumispelkoinen, haavoja vanhasta suhteesta tai jotain. Niihin auttaa aika, ei kuulustelut tai päällekäypyys.
      Mutta älä tähänkään takerru. Kyllä se sun jellonas ottaa yhteyttä - jos haluaa. Älä kurista sitä odotellessa. Terv jellona

      • leijon

        "Kyllä se sun jellonas ottaa yhteyttä - jos haluaa. Älä kurista sitä odotellessa."

        allekirjoitan tuon täysin! kun se jotain haluaa, se myös haluaa ja saa ; )


      • lion

        tai sitten vaan se kyllästy oikeesti tai sitten se ei halunnutkaan olla sun kaa kun leijonat tuppaa välillä leikittelemään tyydyttääkseen huomion kaipuunsa reilua se ei ole, kokemusta on tuostakin asiasta ja takertuvat tyypit saa leijjonalta jalat alle nopeasti...SE on TOTTA ja 2leijonaa sopii parhaiten yhteen.


    • Nimetön

      Älä sure. Mulla on ollut yksi leijona 11 vuotta ja toisen kanssa yritän parhaillaan. Lellonat on itsekeskeisiä, mutta äärettömän taitavia kietomaan toiset itsensä ympärille ja uskottelemaan, että tarvitsevat just sua. Todennäköisesti sunkin leijonasi pitää itseään maailaman ihmeellismpänä taiteilijana tai mielipiteilttänsä ylivoimaisena. Leikkivät herkkää ja saavat sun pauloihinsa sen vuoksi. Ovat ne ihania ja antaumuksellisia rakaselijoita ja se sitten hämääkin...

      • alkuper.

        ...vastauksesta, saanko vielä tiedustella, että onko sinulla tullut kummankaan leijomamiehen kanssa "taukoa" suhteessanne? ja onko sellaisen tauon jälkeen enää paluuta entiseen? Laitoin nyt jellomiehelle aika napakkaa viestiä takaisin, tyyliin että jos eivät asiat nyt muutu niin sitten on homma lopussa. Hän ei ole nyt vastannut mitään, antaakohan hänen ylpeytensä edes periksi vastata?


      • Nimetön
        alkuper. kirjoitti:

        ...vastauksesta, saanko vielä tiedustella, että onko sinulla tullut kummankaan leijomamiehen kanssa "taukoa" suhteessanne? ja onko sellaisen tauon jälkeen enää paluuta entiseen? Laitoin nyt jellomiehelle aika napakkaa viestiä takaisin, tyyliin että jos eivät asiat nyt muutu niin sitten on homma lopussa. Hän ei ole nyt vastannut mitään, antaakohan hänen ylpeytensä edes periksi vastata?

        kyllä se leijonamiehesi ylpeys antaa periksi, se naamioi sen vaan sattumaan. Lellonat on taipuvaisia kehittelemmän hienoja tarinoita ja vielä ihan ylitöpäisen romantikkojakin. Meillä oli ensimmäisen kanssa taukoa jopa vuosia. Tämän toisen kanssa olen jo harjoitellut vasta viikkojen taukoja. Tykkäävät olla vähän vaikeasti pideltäviä kissaolentoja. En osaa oikeasti sanoa muuta kuin, että anna jellonan olla pääroolissa ja älä koskaan kerjää siltä mitään. Paitsi sen verran, että se ruokkii sen itsetuntoa. Kauheaa peliä, mutta muista olla rehellinen, siitä se sun leijonaskin ihan varmasti pitää. Vaatimukset saa sen vain ahdistumaan. Kipakka teksti on loistavaa, mutta ei saa asettaa ehtoja. Ei, ei, ei!!!


      • alkup.
        Nimetön kirjoitti:

        kyllä se leijonamiehesi ylpeys antaa periksi, se naamioi sen vaan sattumaan. Lellonat on taipuvaisia kehittelemmän hienoja tarinoita ja vielä ihan ylitöpäisen romantikkojakin. Meillä oli ensimmäisen kanssa taukoa jopa vuosia. Tämän toisen kanssa olen jo harjoitellut vasta viikkojen taukoja. Tykkäävät olla vähän vaikeasti pideltäviä kissaolentoja. En osaa oikeasti sanoa muuta kuin, että anna jellonan olla pääroolissa ja älä koskaan kerjää siltä mitään. Paitsi sen verran, että se ruokkii sen itsetuntoa. Kauheaa peliä, mutta muista olla rehellinen, siitä se sun leijonaskin ihan varmasti pitää. Vaatimukset saa sen vain ahdistumaan. Kipakka teksti on loistavaa, mutta ei saa asettaa ehtoja. Ei, ei, ei!!!

        ..ja kiitos neuvoista, tuntuu että tähänkin jellonaan pätee nuo samat jutut, haluaa olla "vetäjän" roolissa, ja aluksi se toimikin mainiosti, meillä hän oli se joka vei ja minä vikisin :) mutta viime aikoina roolit on vaihtuneet kuin huomaamatta, tuntuu että minä olen se joka vie, ja hän vikisee ja epäröi. Miten saisin ne roolit takaisin niin, kuin ne oli aluksi? Onko vinkkejä?

        viikonloppuna leijonalta tulikin vastausta siihen "napakkaan" viestiini, sanoi ajattelevansa minua koko ajan yms. En ole siihen viestiin vielä kommentoinut mitään...


      • vaakanainen
        alkuper. kirjoitti:

        ...vastauksesta, saanko vielä tiedustella, että onko sinulla tullut kummankaan leijomamiehen kanssa "taukoa" suhteessanne? ja onko sellaisen tauon jälkeen enää paluuta entiseen? Laitoin nyt jellomiehelle aika napakkaa viestiä takaisin, tyyliin että jos eivät asiat nyt muutu niin sitten on homma lopussa. Hän ei ole nyt vastannut mitään, antaakohan hänen ylpeytensä edes periksi vastata?

        ite seurustelen leijona miehen kanssa, ja voin sanoa, että vaikeempaa ihmistä saa hakea.Ei todellakaa pyytele anteeksi, vaan syyttelee mielummin muita.Leijonahan on täydellinen...hillittömän mustasukkainen, omistava, mutta itse menevä.


      • LeijonNainen
        vaakanainen kirjoitti:

        ite seurustelen leijona miehen kanssa, ja voin sanoa, että vaikeempaa ihmistä saa hakea.Ei todellakaa pyytele anteeksi, vaan syyttelee mielummin muita.Leijonahan on täydellinen...hillittömän mustasukkainen, omistava, mutta itse menevä.

        teillä on tuo yhteiselo sujunut?


    • niittykukkanen

      Hei!!

      Aivan samanlainen kokemus on minullakin leijonamiehestä, hän lupaa kuin kuuta nousevaa, mutta asioiden suhteen ei tapahdu mitään.

      Kaikki oli alussa niin mukavaa ja luulin, että tämä on se juttu,,,väärään menin.

      Nyt olen huomannut myös miten hän käy sätissä vikittelemässä naisia, ja varmaan lupaa heillekkin maat ja taivaat. Oli nimittäin yhden meilin lähettänyt jollekkin sättinaiselle ja siinä meni minun meiliosoite, ja tämä nainen tietysti kirjoitti minulle, kysellen kuka olen.

      Mutta niinkuin saduissa, kaikki päättyy aikanaan, niin käy tällekkin sadullemme....

      Hyvää kesää Sinulle....ja jospa niitä miehiä vielä olisi olemassa, jotka olisivat sanansa mittaisia....

      • alkuper.

        ...ja kiitos kommentista, kiva tietää ettei ole yksin asian kanssa :)

        Saanko kysyä vaan mielenkiinnosta, tapasitte siis netin kautta? Tämän jellonani mä tapasin muuten kuin netissä.. mutta ihan samoja juttuja, lupaa vaikka mitä ja oli alussa niiiiiin ihastuneen ja innostuneen oloinen. sitten vain jotain tapahtui. En vieläkään tiedä mitä. Itse koin olevani myös innostunut, mutta en millään tapaa kuitenkaan roikkuva, en siis usko että olisi kyse mistään ahdistuskohtauksestakaan.

        Tässä nyt sitten ihmetellään.... surettaa vaan niin kovasti, kun ehdin siihen jo niin ihastua...


    • n40v

      Sinulle leijonamieheen pettynyt.

      Minulla aivan samanlaisia kokemuksia.Emme seurustelleet, mutta jotain meidän välillä oli, mutta nyt ei vastaa viesteihin. Ei sitten millään. Viimeksi tavatessamme noin 3 viikkoa sitten kysyin, että mitä meidän välillä on, että missä mennään. Vastasi, että ei saa kysyä kun ei tiedä itsekään. Ilmeisesti nyt tietää, että ei ole enää mitään.

    • ariez

      Pari kuukautta tapailtiin silloin tällöin. Tuntui että tässä se mun sielunkumppani nyt on, samat mielenkiinnonkohteet ja kaikkia. Suuria puheita yms. Lähetteli viestejä ja soitteli. Sit yks kaks ei minkäänlaista yhteyttä. Itse olen niin ylpeä, etten miehen perään ruikuta, joten antaa olla sit. Jälkikäteen olen tajunnut että paskaahan se on puhunut kokoajan. Nyt ei uskalla tulla esiin kolostaan kun ei osaa ottaa vastuuta tekemisistään.

      • alkuper.

        on tämä kummallista, mikä näitä leijonia oikein vaivaa... ja sitä en ymmärrä, että miksi sitten pitää puhua niistä yhteisistä tulevaisuudensuunnitelmista, kertoa kuinka upeelta tuntuu ja kuinka on tunne että on löytänyt "soulmaten", yms.yms. Jos ei kuitenkaan niitä asioita tarkoita!?

        Olisivat sitten sanomatta tollasia asioita, jos ei tarkoita...

        Joo mulla on varmastikin käynyt sama juttu, ei vaan sen takia halua ottaa yhteyttä, kun pitäis ottaa vastuuta, ja tajuaa ettei olekaan tarkottanut niitä asioita mitä on sanonut...

        Ajattelitko ottaa häneen enää mitään yhteyttä?


      • ariez
        alkuper. kirjoitti:

        on tämä kummallista, mikä näitä leijonia oikein vaivaa... ja sitä en ymmärrä, että miksi sitten pitää puhua niistä yhteisistä tulevaisuudensuunnitelmista, kertoa kuinka upeelta tuntuu ja kuinka on tunne että on löytänyt "soulmaten", yms.yms. Jos ei kuitenkaan niitä asioita tarkoita!?

        Olisivat sitten sanomatta tollasia asioita, jos ei tarkoita...

        Joo mulla on varmastikin käynyt sama juttu, ei vaan sen takia halua ottaa yhteyttä, kun pitäis ottaa vastuuta, ja tajuaa ettei olekaan tarkottanut niitä asioita mitä on sanonut...

        Ajattelitko ottaa häneen enää mitään yhteyttä?

        En kyl ota yhteyttä. Se ei itte uskalla ottaa yhteyttä, kun pelkää että tulen silmille. Tilanne on kyllä päin vastainen, olen onnellinen pitkäst aikaa. Tää juttu on ollu todella väsyttävä. Tässä tajusin että miks mä elämääni tollaseen p....n tuhlaan. Tämä hiljaiselo on ollu vaan hyväksi, olen saanut mietittyä asioita ja päässy henkisesti asian yli. Tosin meillä on yhteisiä harrastuksia, joissa voidaan nähdä, mutta se ei tule niihinkään! Todellinen lapamato koko tyyppi, säälittää.


      • alkuper.
        ariez kirjoitti:

        En kyl ota yhteyttä. Se ei itte uskalla ottaa yhteyttä, kun pelkää että tulen silmille. Tilanne on kyllä päin vastainen, olen onnellinen pitkäst aikaa. Tää juttu on ollu todella väsyttävä. Tässä tajusin että miks mä elämääni tollaseen p....n tuhlaan. Tämä hiljaiselo on ollu vaan hyväksi, olen saanut mietittyä asioita ja päässy henkisesti asian yli. Tosin meillä on yhteisiä harrastuksia, joissa voidaan nähdä, mutta se ei tule niihinkään! Todellinen lapamato koko tyyppi, säälittää.

        Joo, saman ratkaisun mäkin tein, päätin olla vastaamatta mitään sen viimesimpään viestiin, jossa sano kuinka ei saa mua mielestään ym. tyhjänpäivästä...

        mitä turhaa tohon mitään enää kommentoida, kun ei kuitenkaan mitään konkreettista tai tekoja tapahdu kuitenkaan asian eteen?

        Mullekin on tehnyt hyvää vaan miettiä asioita itekseen, ja ehkä hänkin on tehnyt sitä samaa..tai sitten on unohtanut koko asian. Mene ja tiedä.

        Saanko kysyä minkä ikänen toi sun jellonas on? onko sulla ollut aikasemmin leijonia, onko käyttäytynyt samalla tavalla?


      • ariez
        alkuper. kirjoitti:

        Joo, saman ratkaisun mäkin tein, päätin olla vastaamatta mitään sen viimesimpään viestiin, jossa sano kuinka ei saa mua mielestään ym. tyhjänpäivästä...

        mitä turhaa tohon mitään enää kommentoida, kun ei kuitenkaan mitään konkreettista tai tekoja tapahdu kuitenkaan asian eteen?

        Mullekin on tehnyt hyvää vaan miettiä asioita itekseen, ja ehkä hänkin on tehnyt sitä samaa..tai sitten on unohtanut koko asian. Mene ja tiedä.

        Saanko kysyä minkä ikänen toi sun jellonas on? onko sulla ollut aikasemmin leijonia, onko käyttäytynyt samalla tavalla?

        Tuntuu ettei jotkut kasva koskaan aikuisiksi. Ei tuo mikään nuori poika enää ole, vaan 38 vuotta. Kyllä tossa iässä luulis jonkunlaista henkistä kypsyyttä jo olevan. Mutta horoskoopilla on tässä asiassa pakko olla jotain osuutta, tämä on jo kolmas tuntemani leijonamies, samat jutut kaikilla. Ei voi vaatia liikoja ja varsinkaan luottaa. Mutta maailma on miehiä täynnä, ei tollasia kannata surra. Pää pystyy ja eteenpäin!


    • Hei

      Jos se "Jellona" lähti savannille metsästämään! Mutta eihä urokset metsästä vaan leijona-naaraat...aika vaikeata filosofoida "leijonan" luonnetta joidenkin horoskooppien avulla

      • MÄ TAKAAN

        ETTÄ MINÄ OLISIN SELLAINEN LEIJONAMIES JOKA OTTAISI TOISET HUOMIOON YMS.JA SELLAINEN JOSTA MONET NAISET TYKKÄISIVÄT.EIKÄ JOISI KAUHEASTI ALKOHOLIA VAAN AIKA VÄHÄN < OLISI SELLAINEN KOHTUU KÄYTTÄJÄ,JA SELLAINEN MIES JOKA NAURAISI JA OLISI AIKA KOVA HUMORISTI.JA OLISI ENNEN KAIKKEA RAITIS JA SELVINPÄIN.JA JOKA OSAISI OTTAA TOISET HUOMIOON < JA OLISI KOHTUU KÄYTTÄJÄ ALKOHOLISTINA < EIKÄ JOISI KUIN JOULUNA.UUTENAVUOTENANA.PÄÄSIÄISENÄ JA AIKA HARVOIN.JA JOISI KORKEINTAAN SAUNASSA 1 OLUEN.EIKÄ MENISI KÄNNISSÄ KOSKAAN RATTIIN VAAN OLISI AIKA FIKSU JA SYMPPIS MIES.SEKÄ INNOKAS KIEKKOFANI < HIFK.TPS.HPK.PELICANS.HPK.ILVES.TAPPARA.ILVES.TAPPARA.HIFK.HPK.PELICANS.HPK.ILVES.LUKKO.ÄSSÄT.TAPPARA.ILVES.PELICANS.SAIPA.KOOKOO.JUKURIT.SAIPA.JUKURIT.KALPA.SAIPA.HIFK.


    • kokemus.....

      löytyy. Lupailee ja taikaiskusta kaikki on poispyyhitty. Maton osaavat vetää inhottavasti alta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      405
      4119
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      229
      2047
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1520
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      155
      1345
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      61
      1003
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1001
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      127
      965
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      222
      906
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe