Ei kaikki ole samanlaisia Jellonia!

Ei saa yleistää.

Halusin vaan täsä ilmotella kaikille loukatuille naishenkilöille et ei kaikki jellonat oo pettäviä selkänsä kääntäviä tai puukottavia kuspäitä. Mut ehkä suurin osa on 8/10:stä.
Tunnen muutaman jellonan mut ne on täys kusipäitä jotka kaataa naisia ja ei aattele seurauksia hypyillään.(ne kaataa alleen kaiken minkä löytää ja sit ui kusessa)
Ite olen Jellona mut olen varmaan sit niitä harvoja uroita jotka etsi tositarkotuksella mut leikkimiellä sitä oikeaa(ei ole viel sattunut eteen),ja mul ei kävis mielessäkään pettää mun naista, vaan pitäsin niinku kukkaa kämmenellä, hellästi mut päättäväisesti mut ei omistushaluisesti kuten ne suurin osa tekee...koska heille nainen osa kaulakorua joka pitää näkyä...ja muut ei saa kattoakaan ku tulevat mustasukkaseksi!(mut niitä saa)
No ei voi ku nauraa merkki kavereiden säheltelylle ku ovat aina naisten kans ongelmissa.
Sortstsit kaikille naisille jotka ovat saaneet näiden kuspäiden kohtelua kokea...MUT EI SAA YLEISTÄÄ... MEITÄ ON PAREMPIAKIN.(vaikka harvassa)
Varokaa liian itseään täynnä olevia
liian omistushaluisia ja liian ulkonäköönsä kattovia leijonia ja jotka pelkää sitoutumista...ne on niitä vaarallisia ja ne ei opi koskaan.
Mä en kuulu niihin.
Naiset on maailma suola ja niitä pitää varjella kaikin keinoin!!,joten oppikaa häntäheikit pitämään vehkeet sisällä nii ei tartu teän paska maine kiitos!!
Puhdas sielu-puhdas mieli :)

5

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijonat tosiaankaan

      petä. Itse olen ollut 19-vuotta leijonan(M) kanssa naimisissa ja koska olen itse neitsyt, on elämä ollut yhtä tahtojen taistelua. Meillä ainakaan neitsyt ja leijona eivät käy yhteen. Olisi pitänyt jo aikaa sitten lähteä, mutta monta yhteistä lasta, niin ei ole helppoa. Uskollinen hän on kyllä ollut aina, eikä polta eikä juo. Toki muitakin hyviä puolia löytyy, mutta kun olemme vaan niiiiin erilaisia...

      • huono asia?

        Vaikka taisteluita tulee, niin kyllä se rauhakin niiden jälkeen tulee. Ei ne luonne-erot liittoa kaada tai saa kaataa. Tietysti jatkuva henkinen väkivalta on asia erikseen.


    • hienoa

      että teidänlaisiakin Leijonamiehiä löytyy, mut mikähän on nousumerkkisi? Se luultavasti vaikuttaa asiaan.

      • Leijona76Dragon

        Joo, kuule se taitaa olla Aurinko, ja niinku moni muu mun tähtikartassa taitaa olla Aurinko...en ole aivan varma kyllä mitä ihan tarkkaan tarkoitat nousevalla merkillä mut Aurinko on monessa paikassa kuiteski!!
        Joo onhan niitä toisenlaisia myös joo... jätetään siihen!!

        Ei muuta ku morientes ja hyvää kaikille :)


    • ruusutar

      pidä tuo linja elämässäsi aina, älä annakkaan maailman pahuuden ja vilpillisyyden paaduttaa suurta ja lämmintä leijonansydäntäsi ja sieluasi, niin löydät varmasti sen ihan oikean rakkauden vielä! :) kaikkea onnea!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1676
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1315
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1176
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1173
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1065
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1051
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      977
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      854
    Aihe