StarShine Legacy...HELP!!

apua tänne!!

Eli onko jollain tää hevos-peli? Minulla on kaikki ilmestyneet osat eli 1,2 ja 3. Kakkosen pääsin läpi mutta en ykköstä enkä kolmosta!! Ykkösessä kirjasto-hommeli on kamala,pääsin sen lopulta kyllä läpi vaikka piti yrittää kauhean monta kertaa. Mutta nyt en pääse teollisuusalueesta läpi millään! ;(
Ja kolmosessa Pandoria-tasossa en älyä sitä palapeliä. Olen miettinyt sitä pääni puhki mutta ei... Auttkaa!! Ja Pandoriassa jään aina niihin mustiin palloihin...

64

6923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päykkistä!!

Ai onko siihen jo ilmestyneet 2 ja 3 osat??? Voi vitsit mä haluisin ne itelleni.. :/
      Teollisuusalue on aika helppo oikeestaan.. Mihin kohtaan jumittaa 1:ssä??
      2 ja 3:n en osaa vastata , kun en ees oo nähnyt niitä vielä... ;)

• pippuri

Teollisuusalueesta en tiedä, mutta se palapeli hommeli, nii etsi sieltä niiden sielunratsastajien nimet. Kun olet jonkin kirjaimen kohdalla, niin napsauta, siihen tulee salaman kuva, napsauta uudelleen nii tulee kuun kuva. Pitää laittaa niiden ratsastajien omat symbolit niiden nimen kirjaimiin. Ja kun on niitä mustia olentoja, niin pitää odottaa että ne on menny tarpeeks kauas, sit kantsii mennä ohi.

• apua tänne!!

Niin siis teollisuusalueella en löydä StarShinea!! Kun kääsin ne rattaat (siinäkin meni ikuisuus ja sydän hakkaa vieläkin xD)niin mistä reiästä pitäis mennä?? Ja on ne 2 osaa jo tullu,kakkosen nimi on Pine Hillin Kartanon Salaisuus ja kolmosen Pandoria-Arvoitusten maa.

• aijjaa

Just just.. :) ;)
        Siis kun oot alussa ne rattaat kääntänyt, niin mene toiselle puolelle sitä seinustaa.. Siis no joo, kierrä vaikkapa sitä aukiota ympäri...

• sinua

Teollisuusalueella pitää vaan etsiä sitä reikää, sitä ei voi olla löytämättä jos huolella kattoo... Itelläni on nämä kaikki...ja päässyt läpi oon... :D
      pandoria-palapeli on aivan helppo... kun sitä kenttää näytetään ylhäältä, etsi sieltä lindan, lisan, annen ja alexin nimet. Voivat olla pysty- ja vaakatasossa. Kun oot löytäny ne niin mene sille seinälle missä on ne taulut joissa on kuvat näistä tytöistä. Lue tekstit ja katso kuvasta kuka tyttö on kyseessä. Jokaiselle tytölle on olemassa oma merkki: kuu, tähti, aurinko ja salama. Esim alex on salama, linda kuu jne.
      ESIMERKKI:
      MENE LINDAN(kyseisen henkilön) ETUKIRJAIMEN KOHDALLE JA PAINA HIIRTÄ NIIN KAUAN ETTÄ KIRJAIMEN PÄÄLLE ILMESTYY KUU(kyseisen henkilön oma merkki)JA JATKA SEURAAVAAN, ENSIN L,I,N,D,A KUN OLET SAANUT KAIKKI NIMIKIRJAIMET PÄÄLLYSTETTYÄ SIELUNRATSASTAJAN OMALLA MERKILLÄ, ALKAA KOKO KIRJAINRIVISTÖ NS. HEHKUA. TEE NÄIN JOKAISEN TYTÖN NIMELLE JOKAISEN OMALLA MERKILLÄ.

Hankala selittää mutta kai tuosta jotain ymmärtää... Hauskoja pelaamishetkiä sullekin! :D

• Tietokoneeseen juurautunut

Mäkää en oo päässyt teollisuus alueesta läpi, joten menin yhen kamuni luo jolla oli tää peli. se palas omansa loppuun ja mä katoin vierestä. kakkosen pääsin hyvin läpi. kolmesen pääsin läpi. ainakun musta pallo menee ohi ja lähtee takaisin (pois tieltä) juoksen läpi. palapelissä on Linda, Alex, Anne ja Lisa. siis lukee. nimet pitää etsiä ja kun on löytänyt esim. lindan kävelee l:llänb päälle ja klikkaa siitä; ensin tulee aurinbko, klikkaa niin monta lertaa että siihen tulee kuu, Lindan merkki. Alexin on salama, Annen aurinko ja lisan tähti. sitten pääset eteen päin kun kaikki sympolit ovat oikean nimen kohdalla. "sieni-hyppely" on tuottanut minulle eniten vaikeuksia, mutta kyllä se siitä. ONNEA PELIIN!

• starshine fani

Jos ette tiiä 3 nii tässä neuvo jokaiseen kenttään!!! kenttä 1:Siinä on se glamour mallikilpailu ja sulla pitää varoa rouva graham:ia (vaan mikä nyt olikaa). kenttä 2:Harjoittelet kouluratsastusta ja Derek kuvaa sinua. Kenttä 3:Sinun täytyy päästä pyhän lehdon luo. Kenttä 4:Pelasta Annen Concorde pandoriasta ja tee palapeli ja varo mustia palloja. Kenttä 5:Etsi derekin filmit ja varo herra Sandsin häijyjä kätyreitä. Kenttä 6:Olet dark coren porauslautalla ja sinun pitää etsiä kadonneet kuvat. ja varo kätyreitä. Kenttä 7:Kouluratsastus kilpailut. Onnea!

• Unisar

Heips Apua tänne! Autan Sinua siina pandoriassa elikkä menet niitten laattojen luo ja painat vasemman puolesta siiiren nappulaa jos ei onnistu kokeile toista ja mutta siihen pitää tulla se valkoinen valo jos et älynny lähetä maili osotteeseen [email protected]

• Nannykka

Moi!! Tota noin, mä pääsin sen pelin läpi, kun mä eläydyin siihen peliin!! Eli siis kannattaa eläytyä=)

• Nannykka
        Nannykka kirjoitti:

Moi!! Tota noin, mä pääsin sen pelin läpi, kun mä eläydyin siihen peliin!! Eli siis kannattaa eläytyä=)

Eli siis se eläytyminen on siis sitä, että kuvittelet että niinkun sä olisit niinku ite siä pelis=)=)=)=)=)

• Starshine!!

Voisiko joku myydä minulle starshine pelin osat 2 ja 3 ?? Os kiva päästä pelaamaan kun en ees enää oo polluxissa.. :( Ja tetääkö kukaan, saako polluxiin nyt liittyessään littymälahjaksi starshine pelin osat 2 taikka3 ?? Vastatkaa, olkaa niin kilttejä!!

• kartsa

moi, mun nimi on katariina huru. ootko sä polluxsen jäsen? mä olen mä oon saanut vasta ykkös jakson ja se on ihan helppo. teollisuus aluekin on mun mielestä helppo mut mis kohtaa sä ain siin jäät kiinni? koska mä voin neuvoa vaikka missä jaksossa sitten kun oon saanut ne kaikki jaksot.terveisin:Katariina Huru.

• Päässyt kaikki pelit läpi

Siinä kolmos pelin palapelissä sinun pitää etsiä kaikkien henkilöiden nimet: Alex, Anne, Linda ja Lisa. Palapelin vieressä kun on kaikkien tiettyjen henkilöiden kuvat niin menet siihen viereen ja painat hiiren vasenta "korvaa" sittten siihen tulee sellanen teksti jossa lukee mikä merkki kuuluu kellekkin henkilölle. Myös kuvien ylä puolella näkyy tähti salama aurinko ja kuu merkit. Voit kysyä lisää sähköpostini kautta!

• ultsi - starshine

mullaki on 1,2 ja 3 ja se palapeli on sellanen että siinä pitää löytää sielunratsastajien nimet ja sitte laittaa se oikea kuvio. 2 on helppo mutta 1 on kamala! 3 on kans aika heleppo.

• hjbkhkhj

se palapeli homma on ihan helppo, siellä palapelissä
      on nimiä alex, linda, anne, ja lisa kun löydät yhden kirjaimen esim L ja sen perässä on i, n ,d ja a ni painat hiiren vasemmalla näppäimellä niin monta kertaa kun kuuluu jonkinmoinen hassu ääni!

• Kili

Siinä palapelissä pitää etsiä kaikkien sielunrtsastajien nimet ja sitten napsauttaa niistä niin pitkään että niiden oma "logo" tulee näkyviin. siis kaikkien kirjainten päälle pitää tulla oikea logo. Eli ensin etit lisan alexin lindan ja annen nimet ja painat hiirellä kirjaimia niin pitkään että oma logonsa tulee näkyviin. sitten kun kaikissa kirjaimissa on omat logonsa( siis sen nimen) niin silloin logoja ei voi enää vaihtaa.. tajusitko??

• löplolölo

EN valittettavasti

• Keissi

Eli näin kun olet siellä menet valot ihan putken seinän vierestä ensimmäiseen valo juttuun sitteen painat hiiren vasemmanpuolimmaista painiketta kun pyörität niitä. Menet seinän vierestä sen vastapäätä ja pyörität taas sen kävelet äkkiä pois ja taas seinän vierestä.
      lähdet pois ensimmäisestä ja menet toiseen putkea vasten.Sitten pyörität sen taas. menet taas seinää vasten sen vastapäätä.Pyörität sen taas tulee 4/4 Lisa sanoo : Meidän on löydettävä reikä josta pääsemme ulos.Menet siitä sinne vielä sitä vastapäätä ja siellä on reikä.menet reikään se menee lähelle sitä minne starshine on piilotettu menet itse autolle se sanoo jtn en muista mitä menet sinne ylös jossa on ovi se menee auki ja starshine on siellä menet vain sinne.Sitten sinun pitää pyöriä sitä ympäri kunnes tulee ! merkki painat hiiren vasentapainiketta ja starshine tulee pois.menet sen selkään ja laukkaat pois äkkiä hypit pois esteet vaikka olisi mikä edessä ne ei saa sinua kiinni jos menet sen sivulta minullakin oli ekana vaikeuksia.ja sitten pitäisi tulla että taso läpäisty.

• Tarumoi

Miulla on nuo pelit 1-4. Pelit on ihan kivoja, oon päässy kaikki pelit läpi, ne on aika helppoja. Ykkös pelin pääsin vasta toisiks viimosena läpi, mutt nyt kun ne osaa pelata, niin ne on helppija :DD se kirjasto hommeli ykkösessä on helppo jos tietokoneen näyttö on kirkas. Se teollisuus aluekkin on helppo, kannattaa ensin pysähtyä jonnekkin miettimään että mitä tekee seuraavaksi, koska kätyrit eivät pääse kaikkiin paikkoihin. Pandoria on helppo myös, jos puhut siintä Annen pandoriasta. Siellä siintä ristikko hommelista löytyy kaikkien tyyppien nimet, niiku Alex,Lisa ja loput. :pp sitten vaan sen ihme patsaan luokse. muuten se nyt onkin ihan helppo. (:

• sontis

Korjaisin

Oikein:starshine
        Väärin:star shine

Ajattelin vaan korjata nimen sulle tarumoi

:)

• jaahas96

moi!mulla on myös starshine legaly pelit siinä palapelistä pitää löytää kaikkien neljän sielun ratsastajien nimet ja ,kun löydätne niin vaihda niiden nimien laattojen kohdalle oikea voimien linkkin kuva.(sen jonka nimi laatassa lukee)no, teollisuus alue on helppo ,mutta en pysty siinä sanoitse auttamaan.ps voidaanko pitää yhteyttä jollain tavalla? t:jaahas.

• wow!!!

ohita vaan ne mustat pallot, ei oo vaikee.
      Ja... sun pitää klikata niintä palapelin paloja (jokaista) niin monta kertaa että kuuluu sellane ääni. Teollisuus alueella sun pitää vaa tehä niinku sanotaan ja lopus mennä hevosella sinisiä tähtiä kohti. Ja varoo kätyreitä tietty. =)
      En mäkää alus päässy sitä teollisuus aluetta ennen ku yks mun kaveri joka on mua nuorempi autto mua...

• wow!!!

siis palapeli jutus ei tarvii klikata jokasta palapelin palaa vaa eti niitten sielunratsastajien nimet klikkaa niihin oikee logo...

• ...

voiko joku auttaa ku en pääse kolmosessa mitenkään sen aidan yli siellä porauslautalla. siis siinä ku se anne saoo jotain et jos hyppy ajoteta oikein ni pitäs päästä aidan yli. mistä kohtaa pitäis hypätä?

• avulias

Sun pitää hypätä just ennen sitä aitaa, muttei liian myöhään.

• zazzuma

palapelissä sinun pitää selata aina pala palalta niitä kuvia hirellä niin kauan että kuuluu semmonen ääni jos et tajunnut tätä viestiä niin en voi auttaa

• kävelevä katastrofi

Mulla on tosi paha ongelma kaikissa peleissä! Kun ohjaan ratsastajaa/ratsua, niin ne hidastelee tosi ärsyttävästi. Siis se ei johdu siitä, ettenkö minä lisäisi vauhtia, vaan kyse on paljon vakavammasta hidastelusta! Eli siis ratsastaja/ratsu hidastelee niin paljon (välillä) että ne menee kiitolaukassa kävely vauhtia ja ihmiset menee juoksussa kävely vauhtia. Eihän pahikset hidasta yhtään. Eli en pääse ollenkaan eteenpäin starshine pelien jahtaus kohdissa. Tuo ongelma alkoi, kun asensin pelit uudelle nopeemmalle koneelle. Grafiikka parantui, mutta pelissä on nyt jotain vikaa. Osaako joku auttaa?!

• ok ok!

siinä palapelis sun pitää löytää vuorotellen kaikkien pelaajien nimet. esim: eti palapelistä vaikka linda ja kun seisot ällän päällä kilikkailet sitä niin kauan kunnes siihen tuleen lindan oikee symbooli (kuu) tajusiks?

• Auttaja

sun pitää etsiä annen, alexin, lindan ja lisan nimet siit laatasta ja painaa niist sillee, et tulee niiden merkit. niinku: Alexilla on salama, Annella on aurinko, Lindalla on kuu ja Lisalla on tähti.

• avuton :(

Help me!! oon menny kolmos tason eli frippiin mut pystyykö se jotenkin juokseen!?! ku en pääse siitä puulta hyppään siihen ihme saarelle!! please auttakaa nopeesti!! kun tipun aina tyhjyyteen...auttakaa ku en lukenu niitä jutskii kunnolla ku luulin et myöhästyn kuvauksist ja ohjeet on mun kaveril ku lainasin tän siltä... auttakaa!!

• sanjuli

moi tiän milt sust tunntuu
      mäkioon olu siin jumis mut päsi läpi mä voin auu taa 1kea supiitää kivetä se sienijutu ylös 2kuoot sielllä nii sunpitää hypätä toisselle siennelle ilman et osut sihe musstaa jutuun 3 kiipee siienet ylös 4sitkuu oot yhläähl nii etsiluuola ja siel on kokorde 4ratsasta kokorde pois pandoriast

• Guitar Herol

Hei voisiko joku autaa? siis starshine kolmoses. Katos kätyri taso on vaikee. D: Siis se jossa ollaan mehtäsä ja sit sielä on niitä kätsyjä. Eihän täällä sivulla varmaan enää kukaan käy... YHYYY! Siis oo jo kometoista vuotta ja pähkäilen tätä hommaa niinku joku pikku kakara! autakaa! Help me!

• Apua!!

Onks kellään toi ykkönen?? OOn ykkösest päässy kaikki muut tasot melkein läpi paitsi teollisuus aluetta.. jään aina siihen kiinni kun ratsastan sillä hevosella pakoon sieltä tehtaalta mutta jään aina siinä kiinni kun yritän päästä putkeen.. Mutta se ei ole mennyt sieltä vielä kertaakaan.. Onko neuvoja??

• Öllimölli95

Sinne putkeen ei pääse hepan kanssa, pitää mennä toista kautta :/ Itse en ole päässyt teollisuusaluetta läpi, mutta systeri pääsi (HIEMAN kade olen x))

Eli putken ohi vaan muistaakseni, törmäsin kyllä ite myöhemmin öllimölliin (no kätyriin) myöhemmin ja hävisin xD

• 1995

Moi!En osaa valitettavasti neuvoa sinua mutta mullakin on toi ykkönen enkä oo vieläkään päässy teollisuusaluetta läpi.Pääsen tason läpi aina siihen asti kun Starshine ja Lisa vapautuu sieltä häkistä.Mutta siitä eteenpäin en pääse.Kerrankin kun olin juuri onnistumaisillani kätyrit saivat minut kiinni.Tiedän että se on vain peli mutta silti ärsyttää kun en pääse siitä eteenpäin.Toivottavasti pääset vielä läpi siitä.Hauskoja pelihetkiä!

• sinne putkeen ei pidä mennä tein ite saman virheen... sun pitää ratsastaa sinne päin mistä räjäytit aijemmin sen putken ja kääntyy semmoselle ovelle joka aukee avain kortilla yritin selittää koita ymmärtää:D

• Jebsu

Moi! Alottelen peliä vasta. Mulla on se 1 osa. En osaa avata sitä puhelinta niin voiko joku kertoo miten se avataan.

• miijis

kirjasto hommeli oli aika pelottava. teollisuus alue oli jännä, mutta sen jälkeen on se takaa-ajo jossa meinas kuolla pelosta.
      Se palapeli oli aika helppo. eka en tajunnu sitä. sit kattosin tarkemmin. siin pitää laittaa sielunratsastajien nimet ja laittaa oikee merkki. Anne on aurinko, Lisa on tähti, Alex on salama ja Linda on kuu.

• idontknow

Oon pelannu starshineä läpi ku kaveri ei pääs ni koitan et pystynkö mä mutta asiaan.. Pelaan Starshine legacy 1 ja siin on se 6 (metsässä) missä juostaa pakoo ni voisko joku valkast millee sen pääsee?

• diamondy_00
        idontknow kirjoitti:

Oon pelannu starshineä läpi ku kaveri ei pääs ni koitan et pystynkö mä mutta asiaan.. Pelaan Starshine legacy 1 ja siin on se 6 (metsässä) missä juostaa pakoo ni voisko joku valkast millee sen pääsee?

Tarkotatko sitä mis on se punanen hemmo siin pitää vaan olla koko ajan sen ukon takana ja mennä eri reittejä kun se.jos osut siihen ni delaat X.X

• HIHHIHHIH

Siitä pandoria tason palapelistä,Sun pitää saada siihen palapeliin ilmestymään niitten kaikkien tyttöjen nimet Siis Niin että esim. Lisan nimen kaikki kirjaimet ovat tähden alla,Lindan kuun alla,Alexin salaman alla ja Annen auringon alla.

• apuaa

mistä napista juostaan?

• ~Heppa-Hullu

Painat w:tä ja Shift-näppäintä samaan aikaan.

P.s. Star Shine 4 on jo ilmestynyt.

• kyllästyny putoomaan

Apua!!! mä en pääse starshine 3:sen kolmos tasoo läpi ku en tajuu sitä mä oon päässy siihen kohtaan jos on se joku kaatunu puu mut jos kävelen puuta eteenpäin putoon jos yritän hypätä putoon en tiiä et pääseekö sitä kautta ees minnekkään joten VOISKOJOKU KERTOO TARKASTI MITEN PÄÄSEN LÄPI?

• LOOOOOOLOLOOLOL

LOL SÄÄLITTÄVÄÄ! ootte muka 100% heppahullui ja pelaatte 9 vuotiaitten pelejä! hehee saaneen nauraa!!!!:DDDDDD
      !!!
      TrOLOLLOOLOLOLOLOLOL!!!

• Starkkufani

Kuule lol tyyppi: Ne ei ole jtn 9 vuotiaitten pelejä, serkkuni joka on 11v voi ihan hyvin pelata niitä ja oikeastaan pelaakin sitä, joten jos et itse pidä niistä niin voit häipyä hevon kuuseen!!!!!!-.-

• PonyGirl

Miten vastataan puhelimeen? :''D

• liikutetaan hiiren sitä rulla jutskaa ylös päin ja sitte ku se o puhelimen kohal painetaan hiiren vasenta näppäintä :D

• :)

Siinä palapelis tulee ääniä kun saat oikeen kuvion. Kun tulee sitä kuvioo viimenen pala tulee siihen vielä sellanen outo ääni.

• AUTTAKAA!!!
      tarvitsen apua voisiko joku kertoa miten juostaan starshinessä?? kyllä en osaa juosta tiedän voisitteko kertoa mitä näppäimiä pitää painaa että voi juosta?? ;)) kiitos auttajille;:D

• Joku

starshinessa juostaan painamalla w shift :)

• Joku

Mulla on starshine 4 ja oon päässy kaikki tasot mun kavereilla on 1,2 ja 3 ja oon päässy neki kaikki läpi ehk. n. 2 päivässä... On ne aika helppoja. Mut mulla meni kerran 4 vikassa Pandoria kentässä hermot , enkä pelannu sitä puoleen vuoteen! Nyt oon päässy salaiselle tasolle, ja meen sitä ns. joka päivä, ja oon hulluna siihen tasoon!

• kikkatj

Miten pääsit sen pandoria vika ja saainen taso??

• Ansukka

Miten soturivoimii käytetään?

• Ansukka
        Ansukka kirjoitti:

Miten soturivoimii käytetään?

Siis starshine 4

• Ansukka

No sit varmaan tiiät että miten soturivoimia käytetään!

• diamondy_00

olen selvinnyt 1,2,4 mut en 3 koska siin on se metsä jossa pitää kerää niitä filmejä ja siel on kätyreitä >=(! help please me!

• heihieihieh

:DDD tunnen itteni pikkase tyhmäks.. Oon 18 ja pelaan taas näit läpi.. Hyvää ajanvietet ku ei oo muuta tekemist. Oon edellee sitä mieltä et kätyri kohat on iha liia pelottavii.. :DD

• lol

kakkosessa miten pääsee kirjastoon

• lool

nii ja miten voi lopettaa sen pelin sillee et ei joudu kuitenkaa alottaa alust

• Juuliska

Miten hemmetissä vastataan puhelimeen star shine 4?!!!

• Concorde

Hiiren rullalla:)

• Parhaita pelejä!! :D

Jee, parhaita pelejä ikinä!!! :D Mulla oli kans niiden kans jotain vaikeuksia, ainakin sen teollisuusalueen ja Pandorian. Mutta kun tajuaa mitä pitää tehdä ja miten niin muuttuukin hauskaksi ja jännäksi, eikä enää turhauta :)

• Autumn's Shadow

Heiparallaa Jebsu & muut puhelimen käytöstä tietämättömät!

Puhelin avataan niin, että pyörität hiiren rullaa ylöspäin, ja kun se on puhelimen kohdalla, paina hiiren vasenta painiketta. Sitte voit jutella jonkun esim. Lisan, Lindan kaa :D Hauskoja peli-hetkiä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      20
      1026
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe