Eve on Ihana...

Aamu

Söpö. söpö. söpö. söpö. söpö.

6

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pave 4-ever

      Niin on!! Söötti ku mikä!! Hyvä basisti muttei paras ;) söötti oli jo 80-luvulla Dingo-huuman aikaan!! Ootko nähny livenä?
      -Mä oon-

      • eve!

        mie oon nähny viimeks viime viikolla on se niin ....ihana ,niin ihana ,niin ihana tosi söpö vaikka on mua roimasti vahempi...


      • !!!
        eve! kirjoitti:

        mie oon nähny viimeks viime viikolla on se niin ....ihana ,niin ihana ,niin ihana tosi söpö vaikka on mua roimasti vahempi...

        Kylläpä tääl nyt Eveä kehutaan:) Onhan hän todella timmissä kunnossa oleva, erittäin komea ja söpö ja vaikka mitä muutakin!!! Kelpaa katella:)


      • eve!
        !!! kirjoitti:

        Kylläpä tääl nyt Eveä kehutaan:) Onhan hän todella timmissä kunnossa oleva, erittäin komea ja söpö ja vaikka mitä muutakin!!! Kelpaa katella:)

        even kohdalla kyllä tekee ja laulaakin hän osaa ..nykyään jopa paremmin kuin noiman...riippuu kyllä kappaleesta, ennen ei eve olisi ollut mikään vastus noimannille nyt painivat he jo samassa sarjassa...


      • Nähnyt 25 kertaa ,ainaski
        eve! kirjoitti:

        even kohdalla kyllä tekee ja laulaakin hän osaa ..nykyään jopa paremmin kuin noiman...riippuu kyllä kappaleesta, ennen ei eve olisi ollut mikään vastus noimannille nyt painivat he jo samassa sarjassa...

        Ja aina tosi staili.DBTL:ssä oli aivan SUPER SÖPÖ:Heitti pyyhkeen katsomoon.Josta alkoi akkojen kesken melkein kukko tappelu. Sillä on kyllä useesti se sen vaimo mukana.KLAUDIA.onko muutena kaikilla jäpillä lapsia?tietääks kukaan?sitä Dianaa en ole koskaan nähnyt keikalla.Joku sanokin,et se on aika Diiva.


      • !!!
        Nähnyt 25 kertaa ,ainaski kirjoitti:

        Ja aina tosi staili.DBTL:ssä oli aivan SUPER SÖPÖ:Heitti pyyhkeen katsomoon.Josta alkoi akkojen kesken melkein kukko tappelu. Sillä on kyllä useesti se sen vaimo mukana.KLAUDIA.onko muutena kaikilla jäpillä lapsia?tietääks kukaan?sitä Dianaa en ole koskaan nähnyt keikalla.Joku sanokin,et se on aika Diiva.

        Siis oisinko kerran nähny Even vaimon keikal! Ja niitä keikkoja on mullakin takan useit kymmenii... Ja kun on viis alle 10v. poikaa koton, ni ei sitä niin vaan lähetä mihkään! Mut oikees oot; Eve on aina viimeisen pääl tyylikäs, mut helppohan sellasel kropal on ol tyylikäs:)

        Kyl kaikil on pojil on lapsii. Ja vaimot... Ja Nipahan saa lisäystä nyt syyskuun tienoil, kuten kaik varmaan ovat lukeneet lehdistä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe