Miksi ostaisin jo muodista poistunuttatavaraa nurkkiini,koska ensi keväänä uudet tuulet!
Miksi ostaisin jo muodista pois mennyyttä?
5
1325
Vastaukset
- emmä vaa...
oo muodin orja.
Mulla on täysin oma tyyli ja ylpeä siitä- Jupi
Muodin orjat pitää kaupat pystyssä. Itse ei huvita maksaa vaatteista huikeita hintoja vain siksi että ne ovat hetken muodissa. Kannattaa ostaa alesta vaatteet ja neovat vielä hetken muotia ja silti saa halvalla.
- Janey
Kannattaa myös muistaa, että tietyt vaatekappaleet eivät juurikaan mene pois muodista, sellaiset ns. perusvaatteet, kuten tavalliset topit. Ja muoti ei lopulta kuitenkaan vuodessa muutu ihan niin radikaalisti, etteikö edes osaa viime vuoden hankinnoista voisi vielä käyttää.. Itse varsinkin "köyhänä" opiskelijana en ihan helpolla pistä vaatteita menemään.. Ihan kestävän kehityksen nimissäkin olisi mielestäni hyvä, ettei tietyn sensongin aikaista vaatekappaletta hylättäisi heti kun sesonki on päättynyt..
- fun
Nykyisin muoti on niin sanotusti vapautunuttakin että siinäkään mielessä viime syksyn vaatteet eivät ole missään nimessä epämuodikkaita. Ja varsinkin värit, mietikääpäs kuinka monta vuotta on samat värit aina vaan yhtä muodikkaita pari mainitakseni vihreä ja suklaanruskea!? En häpeä kertoa että uudistan tulevana syksynäkin n. pari vuotta sitten ostamiani suklaan ruskeita farkkuja jollain kivalla neuleella ja ehkäpä uudella vyöllä..
- suosikkikenkiäni
Ne ovat aina muodissa. Mallin pienet muutokset ei haittaa tosi käyttäjää. Kun sain edelliset rikki, hain uudet puoleen hintaan. Se kannatti, joten alesta on hyötyä rahallisestikin. Käytän säästyneet rahat johonkin muuhun mukavaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232698- 1702109
- 1001396
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1241380Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631326HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio301217En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771171Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.481150Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078