candyman 1 osa

pelottava leffa

siis kun tämän näin sillo 1997 luvulla vai milloin tulikaa niin tää sai iho karvat pystyy, iha kauhea leffa varsinkin kunyöllä tuli katsottuu, tämä jää mielee ja pelottamaan kun tän katsoo, varsinkin kun ne toistaa hänen nimensä peilin eessä 5 kertaa, hyiiii:)

mut hyvä leffa ainaki on?

17

987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

..mutta ootko sitä tehnyt ikuna? Siis keskellä yötä sanonu peilin edessä "Candyman"? Tee se joskus, niin takaan et karvat nousee pystyyn....

• pelottava leffa

joo, oon koittanu, en pysty sanoo 5 kertaa yksin, tekee pahaa kattoo jo leffassa:D

MILTÄ TUNTU SANOA?

• JohannLewis

Candyman on vaan leffa, mutta itse sanoin erään toisen nimen keskiyöllä peilin edessä, ja seuraavaksi heräsin suljetulta osastolta. Älkää leikkikö näiden asioiden kanssa!!! Tämä on muuten totta.

• HöRrÖR

On kyllä Candyman on yks pelottavammista leffoista mitä oon nähny!!! HUI HUI!!! :)

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl

...Candyman-leffan idea on ilmeisesti otettu eräästä skotlantilaisesta kansantarusta. Eli: muuan Mary-niminen nainen raiskattiin, hänen vauvansa tapettiin ensin ja sitten hänet itsensä. Ja jos keskiyöllä peilin edessä sanoo 50 kertaa "Mary, I killed your baby", niin kyseinen Mary ilmestyy taaksesi ja kaivaa silmät päästäsi.

En kyllä tajua miksi kukaan haluaisi edes testata moista, paitsi joku typerä skeptikko, todistaakseen ettei mitään yliluonnollista ole olemassa. Minä en ainakaan riskeeraisi.

• ........................

kirjoituksesi on selvästi typerän hihhulin lässytystä.

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl
        ........................ kirjoitti:

kirjoituksesi on selvästi typerän hihhulin lässytystä.

En minä sanonut että USKOISIN kyseiseen kansantaruun, sanoin vain että löysin sen netistä

• ...............
        MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:

En minä sanonut että USKOISIN kyseiseen kansantaruun, sanoin vain että löysin sen netistä

Mitä tämä sitten oli;

"En kyllä tajua miksi kukaan haluaisi edes testata moista, paitsi joku typerä skeptikko, todistaakseen ettei mitään yliluonnollista ole olemassa. Minä en ainakaan riskeeraisi. "

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl
        ............... kirjoitti:

Mitä tämä sitten oli;

"En kyllä tajua miksi kukaan haluaisi edes testata moista, paitsi joku typerä skeptikko, todistaakseen ettei mitään yliluonnollista ole olemassa. Minä en ainakaan riskeeraisi. "

en usko, mutta minkä vitun takia riskeerata? Älä sekoita asioita

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl
        MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:

en usko, mutta minkä vitun takia riskeerata? Älä sekoita asioita

anteeksi jos tulin kutsuneeksi sinua hölmöksi. En tarkoittanut millään pahalla

• JohannLewis

että pitäkää oma ja oikea elämä erillään leffoista. Candyman on hyvä leffa kuten monet muutkin kauhuleffat, mutta jos kukaan on OIKEESTI leikkinyt esim Ouija-laudalla, niin eikö se nyt pitäis tajuta, että ainakin osa niistä asioista on TOTTA, ja parempi olla leikkimättä niiden kanssa.

• ............

"että pitäkää oma ja oikea elämä erillään leffoista. Candyman on hyvä leffa kuten monet muutkin kauhuleffat, mutta jos kukaan on OIKEESTI leikkinyt esim Ouija-laudalla, niin eikö se nyt pitäis tajuta, että ainakin osa niistä asioista on TOTTA, ja parempi olla leikkimättä niiden kanssa. "

Tuollaisen huuhaväitteen esittäjällä on todistusvelvollisuus väitteidensä tueksi, joten mitä todisteita sinulla on esittää?

• JohannLewis
        ............ kirjoitti:

"että pitäkää oma ja oikea elämä erillään leffoista. Candyman on hyvä leffa kuten monet muutkin kauhuleffat, mutta jos kukaan on OIKEESTI leikkinyt esim Ouija-laudalla, niin eikö se nyt pitäis tajuta, että ainakin osa niistä asioista on TOTTA, ja parempi olla leikkimättä niiden kanssa. "

Tuollaisen huuhaväitteen esittäjällä on todistusvelvollisuus väitteidensä tueksi, joten mitä todisteita sinulla on esittää?

ns.hullun paperit oikeasti, mutta en nyt niitä juuri tällä hetkellä voi SINULLE esittää. Tottahan toki ihmiset saa kirjoja lukea ja leffoja katsoa, en minä sitä ole kieltämässä. Itsekin olen edelleenkin kauhufani. Mutta osa niistä asioista mitä leffoista näkee tai kirjoista lukee taitaa olla totta. Sori vaan. Ja tarkoitan niitä ikävämpiä asioita.

• ..............
        JohannLewis kirjoitti:

ns.hullun paperit oikeasti, mutta en nyt niitä juuri tällä hetkellä voi SINULLE esittää. Tottahan toki ihmiset saa kirjoja lukea ja leffoja katsoa, en minä sitä ole kieltämässä. Itsekin olen edelleenkin kauhufani. Mutta osa niistä asioista mitä leffoista näkee tai kirjoista lukee taitaa olla totta. Sori vaan. Ja tarkoitan niitä ikävämpiä asioita.

Kerron minäkin esimerkin eräästä kaveristani joka oli nuorempana saatananpalvoja. Hän kertoi, että tapahtui yliluonnollisia. Myöhemmin hän vapautui siitä ihan omin voimin. Nykyään hän laittaa kaiken tapahtuneen oman päänsä sisäisiksi asioiksi ja on ateisti.

Minäkin olen kokenut vaikka mitä, mutta vapauduttuani kaikesta ns. "epämiellyttävästä" olen varma, että kyse on päänsisäisistä jutuistani, vaikka sen myöntäminen on hankalaa.

• JohannLewis
        JohannLewis kirjoitti:

..hullun paperit kun menin tarpeeksi monta kertaa tyhmyyksissäni sanomaan Lucifer yöllä peilin edessä... ja ehkä hypnotisoin itseni, ainakin toivon niin. Toivon että mitä sitten näin ei ollut totta.

• ...................
        JohannLewis kirjoitti:

..hullun paperit kun menin tarpeeksi monta kertaa tyhmyyksissäni sanomaan Lucifer yöllä peilin edessä... ja ehkä hypnotisoin itseni, ainakin toivon niin. Toivon että mitä sitten näin ei ollut totta.

Naapurin ukko pälpättää alvariinsa vieraidensa kanssa. Hänellä on oikeasti omasta mielestään vieraita. Minä ja muutama muu olemme käyneet paikalla toteamassa, ettei hänellä mitään vieraita ole.

Onko hän oikeassa vai me kaikki muut?

• Anonyymi00017

TONY TODD ON ORGINAALI CANDYMAN...EI PERKELE TÄTÄ VOI NÄYTELLÄ KUKAAN MUU VITTU

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2537
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1640
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1508
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1198
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1041
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      954
    Aihe