tein tiistaina positiivisen raskaustestin, kun menkat olivat 2 päivää myöhässä. Tänään on nipistellyt kovasti alavatsaa, ihan kuin menkat alkaisivat, housuun asti ei mitään ole ainakaan vielä tulut, mutta "kaivelemalla" oli vaalenpunaista valkovuotoa! Onko muilla ollut tämmöistä? onko normaalia vai enteileekö keskenmenosta? meinaa paniikki iskeä!
Vaaleanpunainen valkovuoto
2
1428
Vastaukset
- onnea raskaudesta! minä rv 22
Mulla esim. oli veristä vuotoa alkuraskaudessa 2 pv ajan, ja join jo viiniäkin kun luulin että kesken on mennyt. Se ei ole lainkaan harvinaista että vuotoa tulee pieniä määriä alkuraskaudessa ja kaikki menee sitten hyvin.
=) - juhanna
mitä mahtaa ylimääräinen vuoto olla... mulla jatkunut jo 3 viikkoa ja haju on hyvin rautainen! Tein tällä viikolla testin, kun edelliset kuukautiset olivat niin niukat ja vuotoa on jatkunut siitä asti. Kerran tuli kunnolla vertakin. Testi positiivinen. Edelliset normaalit kuukautiset 15.5. eli pian alkaisi jo rv9. Terveyskeskuksesta opastivat, että vasta mikäli tulee isompia kipuja, niin päivystyksen kautta tarkistukseen. Äitiysneuvola kuulemma kiinni. Huolettaa, kun laajahko endometrioosileikkaus tehty viime marraskuussa ja se kai kuitenkin on riski mm. kohdun ulkopuoliselle raskaudelle.
Mutta tiputellaan tässä nyt sitten vuotoja ja odotellaan tuleeko pahempia kipuja vai jatkuuko ensimmäinen odotus normaalisti... Olisi mukava päästä pian ultraan, osaavalle lääkärille! Jos joku kokeneempi osaa vastata ja kertoa kokemuksiaan, niin helpottaisi varmasti oloa tai ainakin osaisi pontevammin vaatia tutkimuksia, jos sellaisiin on aihetta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628