rahaa on

köyhät .....

ne käy aleissa keillä ei oo rahaa tai sit ne on muuten vaan köyhiä laumasieluja!

5

1350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rikkaat .....

      Tai sitten ne on rikkaita jotka osaavat ajatella myös kukkarollaan. Kuten minä.

      • tavaran määrää,

        korvaako määrä laadun, mitä, tai mihin sen kaiken roinan mitä kaapeissa on ajattelit koskaan käyttää?
        Et mihinkään. Mutta et pysty poiskaan heittämään.
        Olet ansassa roskan keskellä.

        Ota tuoli allesi ja sijoita se lattian vapaalle tilalle. Juo lasi vettä.
        Yritä katsoa elämääsi, tulevaisuuttasi ja kaavaa jolla käyttyäydyt vuosi vuoden jälkeen.
        Onko Sinulla tavoite?

        Tee ajatusleikki, jos lakkaat kuluttamasta rahasi krääsään sekä ajan tuhlaamisen, mitä jää..
        Mikä on merkityksellistä?
        Vastaan: Raha.

        Ei se itsessään, vaan mitä se mahdollistaa.
        Ainoa mitä Sinusta koskaan jää on lapset.
        Kaikki muu katoaa, ehkä nekin.
        Mutta siitä huolimatta lapset ovat ainoa merkityksellinen asia mitä voi tehdä.
        Koska niissä on Tulevaisuus.

        Kuluta, syö, juo, juhli..Mutta lopulta ympyrä kiertyy ja tajuat totuuden, mutta onko silloin jo myöhäistä..Aika ei odota.
        Aika on rahaa.


      • jaajaajaa
        tavaran määrää, kirjoitti:

        korvaako määrä laadun, mitä, tai mihin sen kaiken roinan mitä kaapeissa on ajattelit koskaan käyttää?
        Et mihinkään. Mutta et pysty poiskaan heittämään.
        Olet ansassa roskan keskellä.

        Ota tuoli allesi ja sijoita se lattian vapaalle tilalle. Juo lasi vettä.
        Yritä katsoa elämääsi, tulevaisuuttasi ja kaavaa jolla käyttyäydyt vuosi vuoden jälkeen.
        Onko Sinulla tavoite?

        Tee ajatusleikki, jos lakkaat kuluttamasta rahasi krääsään sekä ajan tuhlaamisen, mitä jää..
        Mikä on merkityksellistä?
        Vastaan: Raha.

        Ei se itsessään, vaan mitä se mahdollistaa.
        Ainoa mitä Sinusta koskaan jää on lapset.
        Kaikki muu katoaa, ehkä nekin.
        Mutta siitä huolimatta lapset ovat ainoa merkityksellinen asia mitä voi tehdä.
        Koska niissä on Tulevaisuus.

        Kuluta, syö, juo, juhli..Mutta lopulta ympyrä kiertyy ja tajuat totuuden, mutta onko silloin jo myöhäistä..Aika ei odota.
        Aika on rahaa.

        Ajattelin ennen sitä lastentekoa hommata ympärilleni riittävästi tavaraa, elintarvikkeita, kodin, kalusteita, vaatteita yms. että sitten olisi jonkinlaiset puitteet omalle kodille ja perheelle sekä hyvinvoinnille. Rahallahan sinänsä ei ole mitään arvoa jos sitä ei käytä. Se taas on eri asia ostaako tarpeeseen vai huvikseen, ja toisaalta kannattaa muistaa että alennusmyynneistäkin voi ostaa tavaraa ihan oikeaan tarpeeseen. Ja jos nyt tarpeeksi pitkälle ajatellaan, olisi parempi ettei niitä lapsiakaan enää tehtäisi. Pysyisi tämä rakas maapallomme vehreämpänä ja tasapainoisempana kun ei olisi ihmisiä saastuttamassa. Mutta ihminen kun on luonnostaan itsekäs otus, se tekee lapsia ja ostaa tavaraa ympärilleen, laittaa kodin ja sisustaa sen omanlaisekseen. Näin tekee meistä jokainen. Alennusmyynnit ei minun mielestäni mitenkään liity tähän.


      • hahahahaha
        jaajaajaa kirjoitti:

        Ajattelin ennen sitä lastentekoa hommata ympärilleni riittävästi tavaraa, elintarvikkeita, kodin, kalusteita, vaatteita yms. että sitten olisi jonkinlaiset puitteet omalle kodille ja perheelle sekä hyvinvoinnille. Rahallahan sinänsä ei ole mitään arvoa jos sitä ei käytä. Se taas on eri asia ostaako tarpeeseen vai huvikseen, ja toisaalta kannattaa muistaa että alennusmyynneistäkin voi ostaa tavaraa ihan oikeaan tarpeeseen. Ja jos nyt tarpeeksi pitkälle ajatellaan, olisi parempi ettei niitä lapsiakaan enää tehtäisi. Pysyisi tämä rakas maapallomme vehreämpänä ja tasapainoisempana kun ei olisi ihmisiä saastuttamassa. Mutta ihminen kun on luonnostaan itsekäs otus, se tekee lapsia ja ostaa tavaraa ympärilleen, laittaa kodin ja sisustaa sen omanlaisekseen. Näin tekee meistä jokainen. Alennusmyynnit ei minun mielestäni mitenkään liity tähän.

        hauskaa ku jengi selittää et raha ei meinaa mitään. no tottakai se meinaa, ainakin kaikki on helpompaa! ei tarvitse kaikkea murehtia ja jää aikaa enemmän nauttia elämästä..


      • Kantaasiakas
        hahahahaha kirjoitti:

        hauskaa ku jengi selittää et raha ei meinaa mitään. no tottakai se meinaa, ainakin kaikki on helpompaa! ei tarvitse kaikkea murehtia ja jää aikaa enemmän nauttia elämästä..

        Köyhän ei kannata koskaan ostaa mitään halpaa.
        http://www.iltasanomat.fi/arkisto/nettikysely.asp?id=9528


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe