siis kertokaa kokeneemmat bulgarian kävijät,että sataako siäl yleensä näin keskikesälläkin noin paljon...?
sataako
5
787
Vastaukset
- juspa__
kyllä bulgariassa useammin sataa kuin esim. espanjassa.. ja yleensä kun vettä tulee, sitä todella tulee lujaa. viemäriverkosto on niin alkeellinen, ettei ne kestä kovin isoja sateita. tästä johtuen aina välillä kaduilla tulvii niin kuin juuri äskettäin.. mutta mutta. loppujen lopuksi huono tuuri jos koko ajan sataa, itse olen saanut nauttia aina auringosta bulgariassa!!
- Koko viikko aurinkoa
Olin just Bulgariassa, ja koko viikko oli täyttä aurinkoa, muutama poutapilvi hetken välissä - onneksi -, sateesta ei tietoakaan, siis olin Sunny beachillä (juuri ennen tuota ukkosmyrskyä).
- viikonkin
yhtäsoittoa jos niikseen tulee, paikallisia sade-ukkoskuuroja.
- bulisfani
viikonkin kirjoitti:
yhtäsoittoa jos niikseen tulee, paikallisia sade-ukkoskuuroja.
Tultiin eilen Sunny Beachiltä ja kyllä sunnunntain sateet oli jotain ennen kokematonta. Polviin asti kahlattiin vedessä,mutta meidän 12- ja 14- vuotiaat lapset vaan vaan naureskeli ja kanteli toisiaan vesilammikoissa. Muuten loma oli airinkoinen ja lämpötila 26-39. Edellisen kerran oltiin Sunny Beachillä 2004 2 viikkoa, ja pelkää mollikkaa koko aika. Tuurista kiinni näköjään... Muuten ollaan nautittu molemmilla kerroilla paikasta;)
- vittumitäpaskaa
paskaaa sataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192612Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262574Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua332001Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3761503- 601103
- 2591049
- 541037
- 151956
- 45928