Pelkäävä vesimiesMIES?

essi21

Olemme tunteneet vesimiehen kanssa yli vuoden, mutta ei olla varsinaisesti seurusteltu. Alussa meillä oli tosi hauskaa ja vesimies vaikutti oikeen kiinnostuneelta, mutta alkoi tuntua että meidän "juttu" oli loppuaikoina pelkkää seksiä, vaikka mies väitti ettei halua pelkästään sitä.
Menetin hermoni hänen haahuilulleen ja kysyin,että miksi me ei voida seurustella vakavasti? Silloin vesimies teki käännöksen ja sanoi, että annetaan olla koko jutun. Unohda minut, etsi itsellesi parempi, joka tekee sinut onnellisemmaksi kuin minä.
Yritin ehdottaa hänelle josko puhuttaisiin kasvotusten, mutta hänen mielestään ei kannata puhua. Nyt ei olla pidetty kuukauteen mitään yhteyttä, vaikka kuinka oisin halunnu en ole pystynyt ottamaan yhteyttä, koska hän kerran halusi antaa olla.

Olen pohtinut asiaa pääni puhki ja mietin että voisikohan olla mahdollista, että hän pelkää minun löytävän paremman ja hylkäävän hänet? Sillä hänen exänsä oli lähtenyt toisen miehen matkaan. Vai onko näin ettei hän yksinkertaisesti halua minua? Hän ei ole pahemmin tunteistaan puhunut ja vaikuttaa välillä jotenkin kylmältä, vaikka meillä on ollut tosi mukavaa yhdessä niin mietin että leikkiikö hän vain minun kanssa?

Jossainhan on lukenut, että vesimiehet ovat sitoutumiskammoisia ja sitten ku vielä tämmöinen tilanne että on siipeensä saanut niin haluaako hän suojella itseään sydänsuruilta ja puskee minut pois kun aloin seurustelusta puhumaan.

Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia vesimiesMIESTEN kanssa? Mitähän minun tulisi tehdä? Unohdanko hänet (johon en kyllä millään tunnu pystyvän hän sai pääni aivan pyörälle) vai yritänkö vielä?

11

2956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • horoskooppimerkki

      vesimiehistä ei ole rakkaussuhteeseen, ne lyö pakit päälle ja luun kurkkuun. Anna olla. Etsi uusi ja kysy ensin, ettei vaan ole VESIMIES!

    • Nimetön

      Hei!

      Kuulostaa todella samankaltaisilta parisuhdekoukeroilta kuin minulla, en ole kyllä tavannut miestä kuin vähän aikaa, ja en kyllä jatkossa aio tavatakaan.
      Kun ei kerran seura kiinnosta, ja muualta löytyy kaikkea mukavampaa tekemistä niin -tämä- lähtee.
      Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi moiseen pelleilyyn.
      -Härkänaikkonen-

    • Marielle82

      Itse nimittäin seurustelen vesimiesmiehen kans ja meillä ei oo tuommosta. Tai siis, hän ei ainakaan mulle esittäny vaikeasti tavoitettavaa eikä oo vielä laisinkaan näyttäny kylmää puoltaan. Ensitapaamisesta lähtien oli kummallekin selvää, että seurustellaan vakavasti. Pitäis tehdä meidän kummankin tähtikartta (oon itekin vesimies) niin sais niitä nousevia merkkejä selville, koska mä oon meistä se "kylmäkiskoisempi" ja hän se lämmin, hellä ja huomaavainen. Tosin sen jälkeen ku me on alettu seurustella niin oon myös ollu avoimempi ja lämpimämpi. Entisisssä suhteissa mua koitettiin vangita ja tämä mies antaa mulle tilaa kuten mä myös hänelle ja se toimii meillä. Uskallan siis näyttää tunteeni pelkäämättä että toinen alkaa vaatia kaikenlaista. Meillä kaikki on sujunut omalla painolla eikä stressiä oo revitty :)

      Tuli tosin mieleen, että hän sanoi mulle kerran olleensa nuorempana ns. hulivili enkä ois kuulema hänestä tykännyt siihen aikaan. Nyt hän on kuulema kypsempi ottamaan toisen huomioon ja osoittamaan tunteet avoimesti (hän on 33v). Koskaan hän ei kuitenkaan oo ketään pettäny, mutta on saattanu loukata etääntymällä. Kai voin itse sanoa olevani hulivili, oon kova flirttailija (tai ainakin tunnistin olevani, nykyään ei enää oikein nappaa) ja todella menevä tyyppi kuten myös äkkipikainen, hän on taas rauhallinen mutta innostuu kyllä mun menevyydestä ja hyvin on pysynyt perässä, joskus jopa mä saan roikkua perässä :D

      Ehkä tuo auttoi ymmärtämään asiaa?? Monenlaista oon tällä palstalla nimenomaan vesimiesmiehistä lukenu mutta oman käsityksen ja kokemuksen mukaan vesimiehet on todella rehellisiä ja luotettavia. Ehkä miehet nuorella iällä todellakin ovat sitoutumiskammoisia, enpä tiedä :) Olin kyllä itsekin joku aika sitten, en halunnu naimisiin. Tän nykyisen miehen kans semmonen ajatus ei tunnu ollenkaan vastenmieliseltä, itse asiassa haluan sitä tulevaisuudessa. Oon vaan löytäny miehen joka on mulle kaikin tavoin täydellinen, hänessä on kaikkea sitä mitä miehessä haen. Ja häntä ei sitoutuminen pelota. Päin vastoin, hän on antanut mulle tarvitsemani tilan sulatella asioita!

      Meillä kummallakin on ainakin tarve keskustella kaikki mieltä painavat asiat pois päiväjärjestyksestä. Ehkä tällä sun mainitsemalla vesimiehellä on vaikeuksia puhua tunteistaan? Yleensä jos itse oon oikein järkyttyny ni yksin haluan ensin vähän aikaa miettiä asioita ennen ku niistä puhun. Mutta haluan lopulta kuitenkin puhua! Kokeile otta yhteyttä, jospa pohdintaa on tapahtunut. Koita saada keskutelu aikaseksi, mielellään tietenki kasvotusten :)

      • essi21

        kiitos kaikille ketkä on jaksanut vastailla :) Ehkä hän on sitten semmoinen vapautta kaipaava hulivili :) mutta oon kyllä miettiny et yritän pyytää häntä kasvotusten puhumaan ja jos ei onnista annan hänen olla. Vaikka kuinka sattuu niin eteenpäin kai sitä on mentävä :)


    • on vastaus kysymykseesi. Usko pois.

    • Nimetön

      Ei se ole se vesimies vaan se mies. Itselleni kävi hiljattain täsmälleen samalla tavalla. Tästä asiasta on kirjoitettu ihan kirjojakin, joita epätoivoissani ymmärtämättömyydestäni luin. Vastaus on aina se kaikista simppelein: hän vaan ei ole kiinnostunut sinusta. Valitettavasti. Mies tai poika joka on kiinnostunut ei päästä sitä ihmistä noin vain menemään, sitoutumiskammoinen tai ei. Alkuihastus ei muuttunut rakkaudeksi vaan sammui pikkuhiljaa, mutta jotain kunnioitusta sentään jäi sinun tunteitasi kohtaan kun han kertoi suoraan, ettei kannata jatkaa.
      Meidän naisten ongelmana on aina keksiä monimutkaisia selityksiä ja syitä tapahtuneille yksinkertaisille asioille. Kun ei haluta uskoa.

      • essi21

        kuulostaa viisaalle. hyvinkin mahdollista!


    • seeker

      Vesimiehillä saattaa olla sitoutumiskammoa kun on niin riippumaton ja itsenäinen merkki.. Ei se ota jos ei annakaan mut ei kannata rassata mieltä jos suhde ei toimi niin sit kantsii vaan päästää irti..

    • uusifaniuusifani

      Mies ei halua seurustella sinun kanssasi vaan elää aivan selvää välivaihetta ja tarvitsee aikaa itselleen, hänhän vapautti jo sinut. Jos olet rakastunut niin on kova homma parantaa sydäntäsi muutoin jatka vaan eteenpäin, löytyy niitä parempiakin vesimiehiä jotka eivät olisi tälläista vuoden pelleilyä harrastaneet. Kun olet niin nuori vielä niin eipä sitä tiedä vaikka elämässä tulisi joskus uusintakin (sen varassa ei kyllä elämäänsä voi elää).

      • ei ymmärrä ei

        Kerrohan tyhmälle että mistä pirusta te vesimiehet olette kekanneet käyttää sellaista ilmaisua kuin "vapauttaa toinen" vaikka kyse on lemppaamisesta sanan varsinaisessa merkityksessä?

        Olette niin pirun armollisia että "vapautatte" tai "päästätte" menemään. Tällä tavalla on helppo luistaa vastuusta ihmisuhteen katkeamisen johdosta. Oi kiitos armolliset vesimiehet kun olette niin jumalallisia ja "vapautatte" aina meidät.

        Ja kyllä tämä nimenomaan on tullut esille vesimiehen otsikoita lueskellessa.

        H****tti että sappi kiehuu tuollaisia kuullessa ja lueskellessa. Ylimielistäkin ylimielisempää.


    • Aikuinen Vesimies-nainen

      Mulla oli suhde vesimiesmiehen kanssa. Alussa kaikki meni hienosti ja oli hyvä tunnetila. Sitten mies ilmoitti saaneensa tietää sairastavansa sydänvikaa ja odottavansa leikkaukseen pääsyä. Hän muuttui vältteleväsi ja esitti vaikka mitä tekosyitä milloin millekin asialle. Ja kun vilpittömästi halusin auttaa tuota reppana-yksinhuoltajamiestä, niin hän kiitoksen sijasta alkoi loukata minua, aina autettuani ja passattuani häntä. Aloin riutua ja laihtua epänormaalisti, kunnes sain sanottua suorat sanat. Kiertäkää hyvät tytöt ja naiset vesimiesmiehet kaukaa - ovat itsekeskeisiä LURJUKSIA.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe