Popgee

Ihmettelen!

Miksi Popgee pysyy artististaan Wickholmista hiljaa eikä leikkaa ikäviltä huhuilta siipiä? Eipä oikein muuta selitystä tule mieleen kuin että huhut Wickholmin ala-arvoisesta käytöksestä pitävät paikkansa. On siinä tapauksessa vähän paha mennä asioita kieltämään. Popgeellä keskustelua aiheesta:

http://popgee.fi/phpBB/viewforum.php?f=4&sid=e63395519294a0da0e741debea25dc1f

41

5206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peipi

      Eihän tuolta saa minkäänlaista vastausta edes yksinkertaisiin, keikkoja koskeviin kysymyksiin. Vois muuttaa mun mielestä tuon kysymys/vastauspalstan nimeksi: kysy ihan mitä vain. Vastataan jos jaksetaan...

    • stubu

      Kuulin että jani on yrittänyt polkea bändin jätkien palkkoja vieläkin alemmas kuin mitä ne oli. Bändin liksat olivat huonommat kuin humppa bändillä ja maestro itse veti melkoisen siivun makkaraa leipänsä päälle.
      Luulisi Janinkin tajuavan että tyytyväinen bänidikin vetää ihmisiä keikoille ja varsinkin sellainen tyytyväinen bändi joka näyttää hyvältä ja hymyilevät keikoilla.(kiitos Tommi)
      Saapa nähdä millaisista sedistä koostuu tämä nykyinen bändi. En usko edes kenenkään vanhojen humppamuusikoiden lähtevän tämän jätkän kelkkaan kun palkat on huonommat kuin lavatansseissa.
      Ja jos vanhoja setiä alkaa lavalla näkymään niin varmsti se näkyy myös yleisön määrässä. Itse ainakin olen sitä mieltä että se silmänruokakin on osa keikkojen kuuntelemista/katselemista.

    • ja tyyli löytynyt

      systeri uhrautu kuunteleen uutta kokoon panoa Lahdessa viikonloppuna.HAH mikä vitsi!
      Hyvin tää uus jengi kuulema istuu artistille.Sievät juntti paidat johon istuu kaljan paisuttama masut täydellisesti. Ja kuulemma eivät sylje lasiin.Mikä on Janille hyvä kun oli itekki heilunu lavalla pullonsa kanssa.
      Ite keikka oli yrittäny olla tosi rock, siitä pisteet himaan. Paska juttu vaan et soittaminen oli menny päin persettä myös Janilla, mutta se voidaa laittaa varmaanki pikku kännin syyksi?

      • +++

        tosi kiva kuulla miten keikat oikeasti menee!
        Aina ei suju kuin tanssi ;-)


      • mutta

        sittenhän bändi vois antaa solistille fudut!


      • +++
        mutta kirjoitti:

        sittenhän bändi vois antaa solistille fudut!

        oli erittäin hyvä!


      • Kriittinen kuulija

        olin eilen katsomassa poikien keikkaa Koivuklubilla. Voin pikkusen oikaista sun pötypuheitas. A) yhdelläkään kundilla ei ole kaljamahaa (mulkasepas omaas)! B) Koko porukka Jania myöten joi Vichyä, kunnes keikka oli ohi. Ja senkin jälkeen Jani oli se, joka kieltäytyi tuopista olutta. Minä olin siellä selvinpäin. Että tältä pohjalta. Ihan vaan asiayhteyteen viitaten, keikka oli aivan mielettömän hyvä.


    • fani...

      Käypä tsekkaamassa nyt Janin virallinen foorumi. Popgee vastaa...

      • jarno trolli

        niin mielistelevä vastaus että oikein pahaa teki.


      • Laatta lentää

        hyi hitto mitä lässynlää paskaa myynti puhetta, ihan etoo!!!
        Kertoo hyivn sen millä tasolla Popgee olettaa fanien äö:n olevan eikä se oletus näköjään oo kovin korkeella.
        Kuka keikka myyjä edes vois olla julkisesti diggaamatta kauppaamaansa artistia???
        Sen pebaa nuoleskelet kieli ruskeena kenen leipää syöt.Ja oot aina kiltisti samaa mieltä.


      • Charlock

        Miksi vastinetta näinkin yksinkertaiseen asiaan piti odotella toista kuukautta? Ei erityisen järkevää managerointia. No, eipä sillä enää väliä, mä ja keikkaseuralaiseni ollaan vastattu omalla tavallamme: ei enää Janin keikalle, maa on taitavia muusikoita täynnä,.

        Noo, jos joku JW:n ilmaiskeikka sattuu sopivasti hollille, niin se on meibii, mut oikeesti ei taida enää kiinnostaa, varsinkin, jos esitettävät biisit uhkaa jatkossa olla artistin omasta kynästä...


      • Popgeelle...
        Charlock kirjoitti:

        Miksi vastinetta näinkin yksinkertaiseen asiaan piti odotella toista kuukautta? Ei erityisen järkevää managerointia. No, eipä sillä enää väliä, mä ja keikkaseuralaiseni ollaan vastattu omalla tavallamme: ei enää Janin keikalle, maa on taitavia muusikoita täynnä,.

        Noo, jos joku JW:n ilmaiskeikka sattuu sopivasti hollille, niin se on meibii, mut oikeesti ei taida enää kiinnostaa, varsinkin, jos esitettävät biisit uhkaa jatkossa olla artistin omasta kynästä...

        Siellä ei todellakaan ollut edellisen bändin poikia katselemassa uutta meininkiä. Voin olla tästä erittäin varma, koska jätkät(entiset) olivat keikalla ihan jossain muualla. Olin itsekkin paikalla.
        Miksi pitää kusettaa ja vielä noin xxtun siirappisella kirjoituksella.


      • jarno trolli
        Charlock kirjoitti:

        Miksi vastinetta näinkin yksinkertaiseen asiaan piti odotella toista kuukautta? Ei erityisen järkevää managerointia. No, eipä sillä enää väliä, mä ja keikkaseuralaiseni ollaan vastattu omalla tavallamme: ei enää Janin keikalle, maa on taitavia muusikoita täynnä,.

        Noo, jos joku JW:n ilmaiskeikka sattuu sopivasti hollille, niin se on meibii, mut oikeesti ei taida enää kiinnostaa, varsinkin, jos esitettävät biisit uhkaa jatkossa olla artistin omasta kynästä...

        Niin ja kelaa nyt vähä mitä artistin nuoleskelua tuo selitys oli. Jos ei keikkamyyjä parempaan pysty niin kannattaisi olla hiljaa. Kaikkihan sen tietää että rumpali sai kenkää, miksi mennä antamaan selitystä jolle kaikki suunnilleen nauraa. Ja kommentit tyyliin "en sano tätä viran puolesta" tai "mahtavia biisejä joka ikinen" tai "kertoa huonoja vitsejä, heh.."...LOL...


      • mee läpi
        jarno trolli kirjoitti:

        Niin ja kelaa nyt vähä mitä artistin nuoleskelua tuo selitys oli. Jos ei keikkamyyjä parempaan pysty niin kannattaisi olla hiljaa. Kaikkihan sen tietää että rumpali sai kenkää, miksi mennä antamaan selitystä jolle kaikki suunnilleen nauraa. Ja kommentit tyyliin "en sano tätä viran puolesta" tai "mahtavia biisejä joka ikinen" tai "kertoa huonoja vitsejä, heh.."...LOL...

        naurettavin tossa sepustuksessa on tuo jeesusteleva kohta: "menestyksekästä soolouraa eikä mikään bändibändi" yms
        Popgee saa itsepäisesti pidwllä kiinni tosta ARTISTISTA.
        Mä kunnon live musiikista maksavana asiakkaana kyllä osaan päättää ilman apua mitä diggaan ja mitä en.
        Mä diggasin just rock meiningistä joka OLI parhaimmillaan ekan bändin kanssa.
        Kaikki kolme yhtyettä on nyt nähty ja täytyy sanoa et taso menee alas ku lehmän häntä. Vai et on yhteis henkeä? No mitäs muuta voi venata uusilta jannuilta jotka on just astunu remmiin?
        Tietysti on tosi upeen mahtava meininki, just.
        ..tu mitä älyn riemu voittoa.


      • olla
        mee läpi kirjoitti:

        naurettavin tossa sepustuksessa on tuo jeesusteleva kohta: "menestyksekästä soolouraa eikä mikään bändibändi" yms
        Popgee saa itsepäisesti pidwllä kiinni tosta ARTISTISTA.
        Mä kunnon live musiikista maksavana asiakkaana kyllä osaan päättää ilman apua mitä diggaan ja mitä en.
        Mä diggasin just rock meiningistä joka OLI parhaimmillaan ekan bändin kanssa.
        Kaikki kolme yhtyettä on nyt nähty ja täytyy sanoa et taso menee alas ku lehmän häntä. Vai et on yhteis henkeä? No mitäs muuta voi venata uusilta jannuilta jotka on just astunu remmiin?
        Tietysti on tosi upeen mahtava meininki, just.
        ..tu mitä älyn riemu voittoa.

        Janin omaa kirjoitusta koko hela paska.


      • jarno trolli

      • h.moilanen
        olla kirjoitti:

        Janin omaa kirjoitusta koko hela paska.

        Ei se Popgeen vastine Janin omalta tekstiltä vaikuta. Siinähän ei ole juuri lainkaan kirjoitusvirheitä ja ajatuskin kulkee suht sujuvasti loppuun asti:)


      • sivusta seuraaja
        h.moilanen kirjoitti:

        Ei se Popgeen vastine Janin omalta tekstiltä vaikuta. Siinähän ei ole juuri lainkaan kirjoitusvirheitä ja ajatuskin kulkee suht sujuvasti loppuun asti:)

        ei kait Jania jonkun vastineen kirjoittaminen edes kiinnosta, kun päiväkirja merkinnätkin on jo pitkään kirjoittanut sivuille eräs fani.
        Monet muut fanit on varmaan tienneet tästä.
        Jani sanelee juttunsa nauhuriin ja tiedottaja kirjoittaa jutun puhtaaksi sivuille.


      • ...
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        ei kait Jania jonkun vastineen kirjoittaminen edes kiinnosta, kun päiväkirja merkinnätkin on jo pitkään kirjoittanut sivuille eräs fani.
        Monet muut fanit on varmaan tienneet tästä.
        Jani sanelee juttunsa nauhuriin ja tiedottaja kirjoittaa jutun puhtaaksi sivuille.

        ole enää uusia päiväkirjamerkintöjä näkynyt, eikä keikkakalenteria päivitetty. Missähän lienee vika?


      • ^^^^^^^^^^^^
        ... kirjoitti:

        ole enää uusia päiväkirjamerkintöjä näkynyt, eikä keikkakalenteria päivitetty. Missähän lienee vika?

        Ehkäpä just siksi ei ole kuulunut eikä näkyny kuulumisia Janilta, kun kukaan ei niitä viestinviejän hommia enää suostu tekemään. Herran pitäisi ihan itse saada nyt aikaiseksi.


      • se vastas

        vaan kylläpä tuntuu yleisön aliarvioimiselta koko vastaus! Eihän asiaa olis tuon kummemmin enää voinu sievistellä!


      • pohtija
        se vastas kirjoitti:

        vaan kylläpä tuntuu yleisön aliarvioimiselta koko vastaus! Eihän asiaa olis tuon kummemmin enää voinu sievistellä!

        Kävin tuon lukemassa, ja olipa aika imelää tarinaa!
        Vastaus on JW:n omilla sivuilla??... Siitä voi ainakin päätellä, että näitä jotka palkkansa saavat tämänkin artistin kautta, huolettaa muusikonn touhut.
        Eli tavoittena keskustelun siirtäminen vilkkaalta Suomi 24:ltä pois, Janin omille sivuille, ja pois suuren yleisön silmien alta.
        Mutta eipä tuolla näkynyt vastauksia ruuhkaksi asti. Enkä ihmettele, varmasti kaikki muut kuin vaaleanpunaiset viestit poistetaan.

        Hyvin on asia onnistuttu painaan villasella kyllä.Ihme ettei media ole ihmetellyt näitä bändien omituisia vaihtumisia??!!


      • Minä.
        ... kirjoitti:

        ole enää uusia päiväkirjamerkintöjä näkynyt, eikä keikkakalenteria päivitetty. Missähän lienee vika?

        Ei Jani itse ole päiväkirjamerkintöjä kirjoittanut. Nyt pitäisi, muttei taira onnistua, heh heh. Eikä niihin "Olen rehti ja nöyrä"-lausuntoihin, joita Jani julkisuuteen päästelee, kannata myöskään uskoa. Saletti näin.


      • sniiffarissa
        jarno trolli kirjoitti:

        niin mielistelevä vastaus että oikein pahaa teki.

        Jotku erehtyi kritisoimaan sitä popgeen sedän kirjoitusta niin johan nämä halleluujaah fanit sai sniiffarin täyteen ärtsoppaa. Mielenkiintoista porukkaa.


      • jarno trolli
        sniiffarissa kirjoitti:

        Jotku erehtyi kritisoimaan sitä popgeen sedän kirjoitusta niin johan nämä halleluujaah fanit sai sniiffarin täyteen ärtsoppaa. Mielenkiintoista porukkaa.

        näyttäisi olevan alle 10 jäljellä.


    • chorus

      ja: vetäkää omat johtopäätökset.
      Ai jai,voi vain todeta, että ohjelmatoimsito voisi ottaa tosi asioista selvää ennen kuin tekevät faneista lisää ex-faneja.
      Vai että ihan pelasti Jani keikan basson varressa?? Entäs ne keikat, jotka bändi on pelastanut kun artistilla on soinnut olleet sumussa?Kuinka monta niitä on oiken?
      Nyt meni kyllä maku lopullisesti tästä herra tekopyhä täydellisyydestä.

      (Nimimerkillä itse ainakin kahdesta tällaisesta keikasta maksaneena.)
      Älkääkä sitten valuttako sitä aah kuinka Jani soittaa aina täydellisesti jne.soopaa. 8vuotta kahta instrumenttia harrastaneena osaan perus nuotit,ja omistan Janin ekan levyn, joka tuli kuunneltua puhki. Saatan osata verrata.
      Eikä se Janin lavan takana siemailema bisse ainakaan auttanut asiaa.

      • suora linkki

      • h.moilanen
        suora linkki kirjoitti:

        http://www.popgee.fi/phpBB/viewtopic.php?t=163

        Eikö tämä Popgeen "tiedoituspäällikkö" tajua lopettaa ajoissa eli ihan alkuunsa soopailuaan. Kyllä keikat nyt ainakin vähenevät huomattavasti, jos eivät lopu ihan kokonaan.

        Janin ja rumpalin väliset riidat on "vanha juttu", joka ei mukamas kuulu kellekään muulle, mutta kumminkin muistettiin taas kerran nöyryyttää entistä basistia. Alhaista toimintaa!

        Edellisen kirjoittajan juttuun lisäisin sen verran, ettei herra JW-Täydellisyys aina sitä bisseä lavan takana ole vedellyt vaan avoimesti lavan edessä ennen keikkaakin ja tupakkiakin on röyhytellyt.


      • rööki
        h.moilanen kirjoitti:

        Eikö tämä Popgeen "tiedoituspäällikkö" tajua lopettaa ajoissa eli ihan alkuunsa soopailuaan. Kyllä keikat nyt ainakin vähenevät huomattavasti, jos eivät lopu ihan kokonaan.

        Janin ja rumpalin väliset riidat on "vanha juttu", joka ei mukamas kuulu kellekään muulle, mutta kumminkin muistettiin taas kerran nöyryyttää entistä basistia. Alhaista toimintaa!

        Edellisen kirjoittajan juttuun lisäisin sen verran, ettei herra JW-Täydellisyys aina sitä bisseä lavan takana ole vedellyt vaan avoimesti lavan edessä ennen keikkaakin ja tupakkiakin on röyhytellyt.

        muusikkojen parissa tuskin on mikään yllätys Suomessa ;)

        Mutta: eikö Jani Wickholm itse ole useassa haastiksessa kertonut kuinka hän on aina vesiselvänä keikalla ilman tipan tippaa?
        Toisaalta, jos hän arvostelee kärkkäästi muita ja silti itse juopottelee muiden mukana, niin eikö tässä ole ristiriita?
        Jos näin on, niin sitten kyllä kyseessä on muiden lokaaminen ja oman julkikuvan siloittaminen?!!


      • h.moilanen
        rööki kirjoitti:

        muusikkojen parissa tuskin on mikään yllätys Suomessa ;)

        Mutta: eikö Jani Wickholm itse ole useassa haastiksessa kertonut kuinka hän on aina vesiselvänä keikalla ilman tipan tippaa?
        Toisaalta, jos hän arvostelee kärkkäästi muita ja silti itse juopottelee muiden mukana, niin eikö tässä ole ristiriita?
        Jos näin on, niin sitten kyllä kyseessä on muiden lokaaminen ja oman julkikuvan siloittaminen?!!

        Hehhee, aika monessa asiassa, mitä JW sanoo ja sitten itse tekee on ristiriitaa. Ei dokaaminen oo ainoa juttu, mutta kai se juttu, joka eniten suurta yleisöä kiinnostaa, suomalaisiahan ollaan...


      • Just nii
        h.moilanen kirjoitti:

        Hehhee, aika monessa asiassa, mitä JW sanoo ja sitten itse tekee on ristiriitaa. Ei dokaaminen oo ainoa juttu, mutta kai se juttu, joka eniten suurta yleisöä kiinnostaa, suomalaisiahan ollaan...

        Janilla on aina loistavia mielipiteitä julkisuudessa, on niin rehti suomalainen mies niissä. Tosiasiassa totuus on melkein aina päinvastainen mitä lehtijutuissa on kerrottu. Ei nuo kulissit voi loputtomiin kestää.


      • mieltä
        Just nii kirjoitti:

        Janilla on aina loistavia mielipiteitä julkisuudessa, on niin rehti suomalainen mies niissä. Tosiasiassa totuus on melkein aina päinvastainen mitä lehtijutuissa on kerrottu. Ei nuo kulissit voi loputtomiin kestää.

        Janilla on kaksi puolta, persoonaa. Toinen julkinen, valoisa, toinen julkisuuteen vasta "pyrkivä" ;-) vähemmän nöyrä ja mukava..


      • tuntea
        mieltä kirjoitti:

        Janilla on kaksi puolta, persoonaa. Toinen julkinen, valoisa, toinen julkisuuteen vasta "pyrkivä" ;-) vähemmän nöyrä ja mukava..

        kundin hyvinkin henkilökohtaisesti ku noin osaat sanoa. Mä nimittäin hänet tunnen jo useamman vuoden takaa, enkä valitettavasti tunnusta noita negatiivisia puolia. Jani on ihan tavallinen ihminen, tosi reilu jätkä ja jalat täysin maassa kiinni. Kun te tykkäätte täällä tota sontaa heitellä ristiin rastiin, ni toivoisin, et joskus teille jokaiselle tulis kunnon skeidaämpäri niskaan. Olis teille ihan oikein!


      • Tiedän
        tuntea kirjoitti:

        kundin hyvinkin henkilökohtaisesti ku noin osaat sanoa. Mä nimittäin hänet tunnen jo useamman vuoden takaa, enkä valitettavasti tunnusta noita negatiivisia puolia. Jani on ihan tavallinen ihminen, tosi reilu jätkä ja jalat täysin maassa kiinni. Kun te tykkäätte täällä tota sontaa heitellä ristiin rastiin, ni toivoisin, et joskus teille jokaiselle tulis kunnon skeidaämpäri niskaan. Olis teille ihan oikein!

        Tietty saat olla omaa mieltäsi, minä en sun näkemystä kyllä allekirjoita.


      • huijata
        tuntea kirjoitti:

        kundin hyvinkin henkilökohtaisesti ku noin osaat sanoa. Mä nimittäin hänet tunnen jo useamman vuoden takaa, enkä valitettavasti tunnusta noita negatiivisia puolia. Jani on ihan tavallinen ihminen, tosi reilu jätkä ja jalat täysin maassa kiinni. Kun te tykkäätte täällä tota sontaa heitellä ristiin rastiin, ni toivoisin, et joskus teille jokaiselle tulis kunnon skeidaämpäri niskaan. Olis teille ihan oikein!

        sillä jokainen joka Herran tuntee, tietää myös hänen varjopuolensa. Tuskin siis ainakaan kovin läheisesti häntä tunnet.


      • kovin vaikee
        huijata kirjoitti:

        sillä jokainen joka Herran tuntee, tietää myös hänen varjopuolensa. Tuskin siis ainakaan kovin läheisesti häntä tunnet.

        arvata kenestä artisti on NIIN täydellinen "vaan tavallinen ihminen". Täähän olis kunnon pr kampanjointia jossei ois niin irvokkaan naurettavaa.

        Ei oo ihme miks maa poltti jalkojen alla ex kotikunnassa. Ylimielinen luonne ei aivan hirveesti kerännyt perään itkijöitä. Kaikkee muuta.


      • varmaan
        tuntea kirjoitti:

        kundin hyvinkin henkilökohtaisesti ku noin osaat sanoa. Mä nimittäin hänet tunnen jo useamman vuoden takaa, enkä valitettavasti tunnusta noita negatiivisia puolia. Jani on ihan tavallinen ihminen, tosi reilu jätkä ja jalat täysin maassa kiinni. Kun te tykkäätte täällä tota sontaa heitellä ristiin rastiin, ni toivoisin, et joskus teille jokaiselle tulis kunnon skeidaämpäri niskaan. Olis teille ihan oikein!

        Kukapa sitä ei "omaansa" puolustaisi ;D


    • Ymmärtämätön

      En käsitä tänne tulevaa negatiivista palautetta Janista. Jani on ihminen, siinä missä me kaikki muutkin. Ihminen inhimillisine piirteineen. Se, että mollataan niitä faneja, jotka seisovat Janin takana ja irvaillaan heidän mielipiteilleen, ei ole mielestäni kovin fiksua käytöstä.
      EHKÄ, on niin, että jos ja kun heillä on jotain negatiivista sanottavaa, he eivät halua kirjoittaa sitä kaikenkansan nähtäväksi milloin millekin keskustelukanavalle. Ehkä osa ihmisistä haluaa tuoda iloisia ja positiivisia asioita julki ja ymmärtävät pitää ne vähemmän kivat asiat omana tietonaan.
      Jani on taitava laulaja ja kitaristi, siitä ei pääse mihinkään. Se, että hän on ilmeisen suorasanainen tyyppi ja sanoo joskus asioita ihmisille tiukasti, ei vähennä hänen arvoaan muusikkona. Ja minkään muunhan ei pitäisi merkitäkään mitään. Musiikista Jani tuli tutuksi, ja muusikkona hän pysyy varmasti pitkään Suomen ykkösartistien joukossa. Taitoa mieheltä löytyy.

      • syystä että

        ei ole mitään positiivista sanottavaa häiskästä. Siinä ei laajemmin 'upea muusikko':us auta jos koko teppo kuvottaa.
        Eiks ne hard core fanit hoitele sen osaston?

        Vois sullekkin olla terveellistä lueskella noita Tuiskun 'Antti on homo'-keskusteluja niin saatat huomata ettei sun loistavalla pulla poika muusikolla kärsis ottaa yhtään luonnon päälle.

        Nyt tää keskustelu osio on vasta kiinnostava kun narri naamarin takaa alkaa paljastua.

        Nyt monet repee liitoksistaan jotka tiesi millanen 'Jani on vain ihminen' oikeesti on ja veti faneille oscarin arvoista pääosa suoritusta.
        V...u mikä farssi, hah!!


      • Muiden yläpuolella?

        "Se, että hän on ilmeisen suorasanainen tyyppi ja sanoo joskus asioita ihmisille tiukasti, ei vähennä hänen arvoaan muusikkona. "

        JOKAISEN liisa lähihoitajan, matti matemaatikon ja reiska rekkakuskin pitää osata olla muiden työkavereiden kans tekemisissä. KENENKÄÄN ei tarvitse mukisematta sietää jos joku alkaa kukkoilemaan ja saneleen niitä suoria sanoja. Janin pitäisi opetella se, että hän EI ole eriarvoinen eikä muita yläpuolella. Tekisi OIKEASTI nöyrästi töitä, muita kunnioitten. Vaikka se Liisa lähihoitaja saisi palkontoja erinomaisista hoitsun taidoistaan, ei hänellä silti ole varaa alkaa käyttäytymään työyhteisössään ihan miten sattuu, linnanrouvan elkein.


    • ?????????

      Missä viipyy Popgeen edustajan hehkutuslausunnot siitä kuinka sankari Jani on????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe