Moi! Luulin, että krooninen väsymys kuuluu raskauden ensimmäiselle kolmannekselle. Minulla oli jo hyvin energinen vaihe käynnissä, mutta nyt olen taas aivan nuutunut. Nukun yhdeksän tuntia yössä.
Yksinkertaiset asiat kuten imurointi, pesukoneen tyhjennys, kaupassa käynti ja muut tuntuvat tosi työläiltä asioilta. Gradua pitäisi jaksaa tehdä vieläpä ihan kiinnostavasta aiheesta, mutta jo arjen pyöritys vie kaikki voimat. Sanotaan, että arkisten asioiden pelkkä ajattelukin tuntuu työläältä.
Typerää sinänsä valittaa, kun yleensä näillä raskausviikoilla ollaan vielä töissä. Mikäpä minun ollessa, kun saisin vaan tutkintoni viimeisteltyä.
Olenko elämässäni repsahtanut ja periksi antanut laiskimus vai onko muilla samoja kokemuksia?
väsymystä rv. 26.
4
2033
Vastaukset
- lokaodotus
Onko milloin hemoglobiini tarkastettu? Raudanpuute kun saattaa kehittyä aika nopaeasti raskaudenaikana.
Toisaalta nämä helteet kyllä tekevät tajuttoman väsyneeksi ja uupuneeksi, joten jos vaiva on ilmennyt ainoastaan viime aikoina, kuumuus voi olla syynä. - olla niin
että hemoglobiinisi on laskenut? Mittauta neuvolassa. Lisärauta voi olla paikallaan. Itselläni takana neljä raskautta ja jokaisessa olen tarvinnut lisärautaa juuri näillä raskausviikoilta alkaen.
- ...
Se raudan puute voi olla yksi syy väsymykseen, mutta turha sitä on aina epäillä. Itselläni hemppa hyvinkin korkealla raskauteen nähden 134, mutta silti väsyttää armottomasti. Pelkkä postin hakeminenkin ottaa voimille. Suuri maha ja tämä helle ne voimille ottavat. Jaksamista!
- ...................
Voi kuinka tutulta kuulostaa. Kun odotin toista lastani olin koko raskausajan väsynyt. Nukuin 10-11 tunnin yöunet ja esikoisen kanssa 1 - 2 tunnin päiväunet ja silti illalla puoli yhdeksältä piti päästä nukkumaan, koska silmät ei pysyneet auki! Esikoisen odotus aikaan en huomannut eroa nukkumisrytmissä.
Aluksi olin huolissani väsymyksestä, mutta veret oli hyvät. Kai se elimistö tietää jos tarvitsee unta. Joten päätin että nyt tarvitsen unta ja nukuin. Sain hyväunisen rauhallisen tyttövauvan, esikoinen on erittäin vilkas poika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813117
- 751271
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1621163Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.309925- 43829
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124815Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78815- 91783