mistähän johtuu että lähes kaikissa koneissa missä on winkkari susikasi niin konetta sammuttaessa vehje jää usein (95% tapauksista) miettimään tuomionpäivään asti "windowsia sammutetaan" ruutuun ja sammuu vain napista?
w98 sammuu kun tykkää
5
589
Vastaukset
- Ihme ja kumma
Itsellä sama juttu, luulin olevani ainoa :P
- laite
Täällä vielä yks, jolla kone sammuu joskus oikein ja yleensä pakolla.
- win98:llani
En kyllä tiedä, mistä tuo johtuu, mutta yleistä näyttää olevan...
- Jerk
Teillä kaikilla, keillä on tämä ongelma, onko teillä koneessanne APM, eli onko koneenne mallia, joka sammuttaa itse itsensä, kun tulee "voit nyt sammuttaa tietokoneesta virran" tms, vai onko koneenne sellainen, että se pitää ihan vakiona sammuttaa itse painamalla nappia?
- Matsku
Sama vika täälläkin. Periaatteessa koneen pitäisi sammua automaattisesti, mutta harvoin niin käy. Olen asentanut jonkun korjauspäivityksenkin, jonka pitäisi korjata ongelma, mutta paskat se mitään auttanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741