mistähän johtuu että lähes kaikissa koneissa missä on winkkari susikasi niin konetta sammuttaessa vehje jää usein (95% tapauksista) miettimään tuomionpäivään asti "windowsia sammutetaan" ruutuun ja sammuu vain napista?
w98 sammuu kun tykkää
5
560
Vastaukset
- Ihme ja kumma
Itsellä sama juttu, luulin olevani ainoa :P
- laite
Täällä vielä yks, jolla kone sammuu joskus oikein ja yleensä pakolla.
- win98:llani
En kyllä tiedä, mistä tuo johtuu, mutta yleistä näyttää olevan...
- Jerk
Teillä kaikilla, keillä on tämä ongelma, onko teillä koneessanne APM, eli onko koneenne mallia, joka sammuttaa itse itsensä, kun tulee "voit nyt sammuttaa tietokoneesta virran" tms, vai onko koneenne sellainen, että se pitää ihan vakiona sammuttaa itse painamalla nappia?
- Matsku
Sama vika täälläkin. Periaatteessa koneen pitäisi sammua automaattisesti, mutta harvoin niin käy. Olen asentanut jonkun korjauspäivityksenkin, jonka pitäisi korjata ongelma, mutta paskat se mitään auttanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089