antti hullu!!!

tuiskutti!!!

kumpi on parempi antti tuisku vai katri ylander?????

7

766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lime

ANTTI TUISKU!

• tota noinas

Kyllä Katri on huomattavasti paljon parempi!

• kyllä omallatavallaan

erittäin hyviä.Artisteina niin kovin erilaisia,että turha vertailla.Antin levyt ja sinkut löytyy kaikki kotoa,mietin jospa hankkisin ton Katrinkin levyn.Antin keikoilla olen kymmenisen kertaa käynyt,mahtava lavakarisma pojalla täytyy sanoa.Katrin keikoilla en ole vielä käynyt.Toivon menestystä kummallekin.

• oooooooooo

no ANTTI herranjestas!

• anzanfani

Antti, mut Katriki on hyvä laulaja löytyy Katrin levy ja suosittelen ostaa se on parempiku Ilkan. Mut nyt et ei poikettais aiheesta. Mut idoli on parempi joten Antti!

• antti ;D
        anzanfani kirjoitti:

Antti, mut Katriki on hyvä laulaja löytyy Katrin levy ja suosittelen ostaa se on parempiku Ilkan. Mut nyt et ei poikettais aiheesta. Mut idoli on parempi joten Antti!

häh!!! antti tuisku on parempi!!! mulla on kolme antin levyä!!!! ei yhtään katria!!! en myöskään osta!!!! ;(

• nnnnnnnnnnnnnn

katri ylander on paljon parempi kuin tuisku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2798
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2641
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      36
      2163
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      1937
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1905
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      35
      1602
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      935
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      112
      863
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      839
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      824
    Aihe