Miten hyvin leijona (n) ja kaksos (m) sopivat yhteen?
Vastaukset 6
- toisinpäin
loistavasti, aluksi. Meillä kävi niin että kaksonen ei jaksanut aivan riittävän paljon ihailla leijonaa, joka siitä suivaantuneena haki ihailua muiden sylistä :(
Muutoin huumorintaju ja kiinnostuksenkohteet menivät täysin yksiin ja meno oli iloista ja hilpeää.- kmika
Niin se menee, kaksosmies haluaa hyvällä itsetunnolla varustetun naisen ja kyllästyin leijonaan kahdessa kuukaudessa, naista olisi pitäny kehua ja vakuuttaa jatkuvasti...raskasta ja vie intohimon. Kaksoselle paras on toinen kaksonen
- leijonkaksonen
Kaksosena en voinut kokonaan unohtaa itseäni ja vain ihailla ja kannustaaa häntä. En saanut itse kohtaani ollenkaan ihailua ja kannustusta- en aina ymmärtämystäkään siitä, että minullakin oli tarpeita.
Lejon oli liian itsekeskeinen! Oli älykäs ja eteenpäin menevä, mutta ei empaattista sorttia ollenkaan. - heme
leijonkaksonen kirjoitti:
Kaksosena en voinut kokonaan unohtaa itseäni ja vain ihailla ja kannustaaa häntä. En saanut itse kohtaani ollenkaan ihailua ja kannustusta- en aina ymmärtämystäkään siitä, että minullakin oli tarpeita.
Lejon oli liian itsekeskeinen! Oli älykäs ja eteenpäin menevä, mutta ei empaattista sorttia ollenkaan.Omakohtaiset kokemukseni kertovat, että leijonakaksonen ei oikein toimi. Kaksonenkaksonen
svengaa kuin hirvi.
- sellasta
meillä ainakin luonteet natsaa loistavasti yhteen! huumorintaju jne. pieni riitoja on vähäsen väliä, mutta eikös kaikilla niitä ole. ja minä ainakin (kaksosmies) jaksan ja haluan jatkuvasti kehua ja tunteilla tyttöystävälleni! tässä taas huomaa että horoskoopeilla ei ole edes niin paljon merkitystä kun on muita joilla tämä suhde ei toimi.
- Nooah
Meillä kävi juuri niin, että kaksosella on kaksi puolta, joita hän ei hallitse, ja toinen puoli niistä elää poikamiselämää, ja toinen puoli halajaa perhe-elämää...
Kaksonen pettää ja petkuttaa, ja elää kaksoiselämää... Leijonan luonne ei voi tätä sulattaa, vaan haluaa yksin kaiken huomion....
En kaipaa ihailua, vaan kunnioitusta, ja sitä ei kaksoselta saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161366
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e98470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 52413
- 42410