------>Peikin talli??

kysyn

Eli muuttanut olen Espooseen ja kyselisin Peikin tallista. Että onko mukava paikka? Kokemuksia? Onko tallilla kotisivuja? Tuntien hinnat minkälaiset? Pidetäänkö leirejä? Myös hevosista/poneista kuulisin mielelläni että miten monta ja millasia. Ja ketä opettajia yms... Haluaisin tietää mahd.paljon ennen kuin menen käymään :)

Kaikki tieto on todella tervetullutta!

11

1499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suski06

      Soittelin itse Peikin tallille,vastasi ruotsiksi(hämmennyin kovin mutta saa tottua)tunnin hinta muistaakseni oli ainakin 30 euroa joten mielestäni aika hintava.
      Ehkäpä siksi kun on Kauniaisissa,imago pitäjällä on vahva ja lienee siis myös opetus laadukasta? En ole käynyt tällä tallilla mutta varmasti halvenpiakin Espoosta löytyy,Nuuksion ratsastustalli on edullinen ja Etelä-Espoon ratsastustalli myös kohtuullinen.
      Soita tai käy tutustumassa mutta tuskin kukaan tulee sua kotoo hakee itse täytyy arvioida mitä ominaisuutta arvostaa

    • MMM

      Sivut löytyy : http://www.jondal.com/rkoulu.htm

      Itse olen käynyt Peikin talleilla vuosia sitten. Mielestäni ihan mukava paikka. Lopetin siellä koska sain yksityishevosen käyttööni ja keskityin lähinnä kouluun, kun tuo Peikin tallihan on aika estepainotteinen. Tosin kävin Peikin kouluvalmennustunneilla ja kyllä niistäkin irti sai. Ja ainakin muutama vuosi takaperin Peik puhui ihan suomeakin, eli eiköhän osaa vieläkin...=)

    • moro sanoi poro

      en pidä peikin tallista hinnat lähempänä 40 euroa

    • RM
    • RM

      mä tykkään peikin tallista

    • Mä x)

      Itekki oon kiinostunu Peikistä...

      Mut en vaa viel tiiä millanen talli?!!

    • oooooohhevoset<3

      Itse olen ratsastanut Peikin tallilla viisi vuotta, suosittelen! Peik itse on siis kuuluisa estehyppääjä, joten opetus on laadukasta ja koulu este painotteinen. Tunnit maksavat noin 30-40 euroa, riippuen tunnieista.

    • pöö!

      mun mielestä peikki on tosi kiva! Siellä on hyvä ilmapiiri, oppii menemään hevosilla ja poneilla, kiltit hevoset ja ponit yms Tunnit on vaan aika kalliita mut ainakin saa vastinetta rahoille.

    • Peik on paras!

      Itse olen ratsastanut peikillä noin 3 vuotta ja suosittelen lämpimästi! Vaikka hinnat ovat vähän kalliin puoleiset talli on aivan mahtava! Suosittelen!

    • Iloinen ridaaja

      Peikin talli on tosi hyvä paikka. Opettajat ovat mukavia ja osaavia ja - ennen kaikkea - hevoset ovat ihania ja taitavia! Hevosilla on myös tosi hyvät oltavat. Ainoa huono asia on sama kuin muissakin pääkaupunkiseudun talleissa: tunnit ovat kalliita. Suosittelen Peikin tallia, varsinkin jos esteratsastus kiinnostaa! Oikein jo odotan, että syyskausi alkaa ja pääsen taas ratsastamaan...

    • Passionishorses

      Kuinkahan paljon tunnit maksaa kausikorttilaiselle nyt 2k17??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe