Onko J.W tosiaankin sortunut näihin "v... etteks te tiiä kuka mä oon" juttuihin..vai onko tää taas jotain ihme läppää..
Kysymys
4
980
Vastaukset
- sellaiseen
kukaan muu julkisuuden henkilö muka koskaan sorru?? Jarno on aivan tajuton JWfani, koska jaksaa kommentoida jokaikistä häntä koskevaa kirjoitusta.
- jarno trolli
kunhan huvikseni trollaan
- Kuninkaan oikeus
Jos Jani on joutunut pyytämään itselleen etuoikeuksia, niin se on muiden vika, kun eivät ole huomanneet iskelmäkuninkaan läsnäoloa.
Silloin kun Janin kaltainen suuri tähti kunnioittaa jotakin tilaisuutta läsnäolollaan, on muiden oltava valppaina ja annettava tilaa ja järjestettävä Janin olot niin, ettei hän pitkästy.
Jani on lahja Suomen kansalle. Hänen veroistaan laulajaa ei ole maassamme ollut koskaan ennen ja siksi hän pääsee syksyllä postimerkkiin.- heh
vai että postimerkkiin =D lähinnä varmaan paskapaperiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288