Puolustus

girasole

Toisessa keskustelussa sanottiin, etta naissa MM-kisoissa ei nahty jalkapallotaitureita (Ronaldo, Ballack, Messi ... ... ...), mina kysyn, mihin unohtuivat puolustajat?

Italia voitti kovan puolustuksensa ansiosta. Cannavaro, Zambrotta, Grosso, Materazzi, Nesta ja Buffon pelasivat loistavan turnauksen.
Minusta kyseiset herrat esittivat monessa paikassa viihdyttavaa ja taitavaa pelia (esimerkkina Italian 2-0 maali Saksaa vastaan ja Cannavaron rooli sen aluille laittamisessa). Grosso teki lukuisia nousuja ja sai moneen otteeseen vastustajan puolustuksen vaikeuksiin, Materazzi teki 2 maalia, Buffon esitti monia paraatipelastuksia...

Tama kaikki tuntuu (naita kirjoituksia lukiessa) olevan jotenkin negatiivista. Mita negatiivista on siina, etta joukkueella on huippupuolustus?

4

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaukomaat

Jalkapallojoukkueellahan on kaksi tehtävää:
      1.Tehdä maaleja
      2.Estää vastustajaa tekemästä niitä
      Puolustuksella on olennainen tehtävä tuossa jälkimmäisessä. Italia teki 12 maalia itse ja
      sitä vastaan tehtiin yksi maali ( yksi oma), joten
      molemmat osa-alueet toimivat hyvin. Fabio Cannavaro
      oli kisojen paras pelaaja.

• ex-peluri-82

Nesta, vaikka loistava onkin niin ei voi sanoa että hän pelasi upeat kisat. koska peliaika jäi vähiin loukkaantumisen vuoksi

• girasole

Laitoin Nestan nimenkin listaan, koska ne 2 ensimmaista pelia han pelasi nestamaiseen tyyliinsa. Harmi, etta kisat loppuivat lyhyeen, mutta toisaalta Materazzi hoiti "Nestan tontin" todella hyvin - ja teki vielapa ne 2 maalia, joita Nesta todennakoisesti ei olisi tehnyt.

• kyllä se on niin että paras joukkue voitti!
      Cannavaro ja Materazzi kyllä hoitivat tonttinsa tyylillä.ehkä pikkuisen enemmän terävyyttä hyökkäys päähän.no eipä silti,tulosta syntyi kuitenkin.ilmeisesti oli kaiketi järkevää pelaamista.
      toiv.nämä "spagetti,mafia"-teinit lopettaisivat turhat aukomiset täällä.kun kerran pystikin on nostettu Italian voiton merkiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe