Paras menthol tupakka?

Nimetön.

Mikä on mielestänne paras vihreä tupakka?

Mun mielestä parhain on vihreä light marlboro.
Se on hienon makuinen,raikas ja sisältää mielestäni mentholia enemmän kuin muut vihreät.
Aiemmin poltin vuosia vaaleenvihreätä L&M:ää. Kun kokeilin vastaavaa marlborona, maistuu LM tosi vaatimattomalta enkä ole sitä enää ostanut.
Pall Mallissa on outo "kärähtänyt"sivumaku ja Barclayn suodatin päästää liikaa ilmaa läpi ja pehmenee suupieleen. Tässä mun mielipiteet.
Jos tupakassa ei ole mentholia, en saata polttaa sitä ollenkaan.

18

6185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n/a

      Takuulla paras tupakka on viimeinen tupakka, suosittelen! :P

      • R.T

        Logiikkasi mukaan esimerkiksi (niin hyvää ettei...)Kismetin ystävän paras kismet on viimeinen.Mansikasta pitävälle parhaan makuinen on viimeinen mansikka...

        Herttileijaa....Pääskää jo nykyaikaan.Tupakka on tuoksu/maku/kemiallinen nautintoaine.Siinä missä vaikka kahvikin.


      • n/a
        R.T kirjoitti:

        Logiikkasi mukaan esimerkiksi (niin hyvää ettei...)Kismetin ystävän paras kismet on viimeinen.Mansikasta pitävälle parhaan makuinen on viimeinen mansikka...

        Herttileijaa....Pääskää jo nykyaikaan.Tupakka on tuoksu/maku/kemiallinen nautintoaine.Siinä missä vaikka kahvikin.

        Järjettömäntä, kyse on täysin sinun omasta varsin omituisesta logiikasta.


      • Erkki Kelopää
        R.T kirjoitti:

        Logiikkasi mukaan esimerkiksi (niin hyvää ettei...)Kismetin ystävän paras kismet on viimeinen.Mansikasta pitävälle parhaan makuinen on viimeinen mansikka...

        Herttileijaa....Pääskää jo nykyaikaan.Tupakka on tuoksu/maku/kemiallinen nautintoaine.Siinä missä vaikka kahvikin.

        Lopeta jo. Kaikki tietävät että olet (lähes) täysi pelle.
        Olet tupakin orja mutta koska luulet olevasi muita "kovempi sälli" joudut perustelemaan tupakointia niin perkeleesti vaikka helpompaa olisi varmasti myöntää olevansa riippuvainen.


      • R.T
        n/a kirjoitti:

        Järjettömäntä, kyse on täysin sinun omasta varsin omituisesta logiikasta.

        Ei kyse ollut minun logiikasta,vaan sinun?
        Millä perusteella tupakasta kaikistä nähtävistä(luettavista)merkeistä päätellen pitävälle ihmiselle se viimeinen olisi paras?
        Ei mikään viimeinen,mistä pitää,ole paras.


      • R.T
        Erkki Kelopää kirjoitti:

        Lopeta jo. Kaikki tietävät että olet (lähes) täysi pelle.
        Olet tupakin orja mutta koska luulet olevasi muita "kovempi sälli" joudut perustelemaan tupakointia niin perkeleesti vaikka helpompaa olisi varmasti myöntää olevansa riippuvainen.

        Ei ole uutta,että tässä ajassa leimautuu pelleksi konsensuksen vastaisilla mielipiteillä.
        Tosin olisi konsensusta ylläpitävillä pelleilläkin peiliin katsomista.
        Laillista,miellyttäväksi tarkoitettua nautintoainetta puolustava,ja sen ilmeisesti miellyttävänä kokeva on pelle?-Hassua.

        Ja hassua on sekin,että järjestelmällisesti tiettyä nautintoainetta puoltavat mielipiteet koetaan valheeksi,parhaimmillaan(pahimmillaan) itsevalheiksi.Eikö siis oikeasti saa pitää tupakasta?


    • hinkuhenki

      Poltin 20 vuotta Newportia ja sitten ne retkut veti sen markkinoilta. Pari vuotta kessuttelin jos jonkinlaistakin kamelinlantaa, mutta sitten tuli toi Pall Mall tummanvihree menttooli hyllyille ja sitä on ny vedetty. En muuten koskaan suostunu siirtyyn kevytlaatuihin kun niitä sai imeä posket lommolle eikä tullu ees kunnon käryjä. Jälkeenpäin saikin lehdistä lukea jotta juuri kevytsavukkeet on loppupeleissä vaarallisempia. Makeimmat sauhut oon vetäny Jymy-topasta itte käärityistä sätkistä, siinä ekan aamutupakan jälkeen kyllä tuvan lattia heilahti jos nousi äkkiä ylähä.

      Luin muuten juuri jonkun intoilijan kirjan. Intoilija kerto että kahvista on tunnistettu ainakin 80 erilaatuista myrkkyä ja niinpä elämästä hengissä selviäjiksi aikovia kehotetaankin nyt kiireesti lopettamaan mainitun myrkyn nautinta.

      Pistin piruuttani ton nimimerkin "hinkuhenki" kun mulla ei nimittäin henki hingu. Mä poltan nimittäin sisätiloissa enkä ulkona pakkasessa!

      • C.O

        "Jälkeenpäin saikin lehdistä lukea jotta juuri kevytsavukkeet on loppupeleissä vaarallisempia."

        Juuri näin. Kyllä sen pitää kunnon tavaraa olla mitä keuhkoihinsa vetää.

        "Mä poltan nimittäin sisätiloissa enkä ulkona pakkasessa!"

        Olen itsekin ihmetellyt, miksi tupakat käydään polttamassa ulkona. Eihän kahviakaan juoda koko ajan ulkona eikä mansikoiden syöntiä varten mennä joka kerta ulos.

        Sisällä saa poltella rauhassa ja voi nauttia kunnolla. Kannattaisi kokeilla niidenkin, jotka (toisten painostuksesta) menevät aina ulos polttamaan, jopa paukkupakkasella! Kyllä menee hankalaksi jos pitää toisten mielipiteitä noin orjailla.


      • Anonyymi

        Eihän ne tiedä mikä on vaarallisempaa tupakoida.


    • Andypandy

      pallmall-menthol irtotupakka. Vedin sitä intissä ja keuhkokuume tuli. Ei pelkästään siitä mut varmasti sen keuhkoihin limaa kerryttävä vaikutus oli apuna.

    • doodah

      Kokeileppa vihreää Lucky Strikea. Päihittää mielestäni mallun ja lämärin vihreät ihan selkeästi. Todella raikas maku ja kunnon paksut savut.

    • ..vuotta..

      ..olen polttanut tupakkia, aloitin silloisella "trenditupakalla" eli punaisella LM:llä.. Sit se vaihtui jossain vaiheessa vihreään. Tuli jossain vaiheessa käärittyä sätkiäkin vihreestä smartista. Kaverin yks ex poltti tummanvihreää Pall Mallia, maistoin ja ihastuin heti!! Sitä on nyt sit tullut muutama vuosi poltettua. Siinä on vaan aina silloin tällöin harmillisia tuonti(vai mitä lie-) katkoksia.. Siks pitää sitä hamstrata aina kun sitä on saatavilla..

      Mut tää hauskuus/piina loppuu marraskuun eka päivä. Ollaan sovittu, et sinä päivänä lopetetaan tupakointi yhtä aikaa, äitini, mieheni ja minä. Toivottakaa onnea, en ole vielä kertaakaan edes yrittänyt lopettaa..

    • yskittääkö

      jees,vartti vuosi sitte tupakeista parhain oli tieten "aivansamamenthol",sillä "paransi" kurkkukivut ja kaikki
      Jokusen vuoden sitä veteli ja just toi "keuhkot täynnä limaa" olo tuli..joka yskäsyn jälkeen tulee jotain tuliaisia suuhun...yäk
      Niissä on se kiva yskä tuliaisina paljon enemmän ku normaalissa "mahorkassa"..paras sillon oli vihree mallu tyyliin ford fairlane..ja zippo ofcourse..
      teenage vuosien jälkeen on kiva todella tietää miltä pipari tuoksuu... :D lopettakaa

      • smarttirulettaa

        smart


    • ufufkfjxjueu

      Marlboro blue mint on paras

    • Nimimerkkiköq

      Se on Blue Fresh.

    • Hanttu

      Kuinka paljo maksaa nykyää pall mall tumman vihree maxi,normi?

      • pall mall

        normaali maksaa 4.6 €


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe