Erisan puhdistusgeeli

Elina

Erisan puhdistusgeeli on ehdoton suosikkini ihonhoidossa. Ihon kunto on parantunut huomattavasti lyhyessä ajassa. Ihoni oli aika huonossa kunnossa. Poskissa oli näppylöitä, joista jäi pieniä arpia. Puhdistusgeeli on hellävarainen, mutta tehokas eikä ihossani ole enää juuurikaan epäpuhtauksia. Itse epäilin edullisen markettituotteen tehoa, mutta yllätyin iloisesti. Kannattaa kokeilla jos ei ole löytänyt vielä sopivaa tuotetta!

11

7060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnn-

tuon puhdistusgeelin kanssa? Käytätkö kans erisan voidetta vai jotain muuta? Tuntuu et mulla tuo erisan puhdistusgeelin teho loppuu heti kun laitan jotain väärää voidetta perään..

• tyytyväinen!

Mäkin olen käyttänyt erisanin puhdistusgeeliä jo yli vuoden ja hyväksi olen havainnut! Rauhoittaa ihoa ja muutenkin tosi hyvä. Välillä olen käyttänyt jotain ongelmaiholle tarkoitettuja tuotteita välissä, mutta jonkun ajan päästä jatkanut erisanilla, että iho saisi vähän levätä noilta rajuilta aineilta. Mä käytän kosteusvoiteena ihan tota erisanin kasvovoidetta, sekin on ihan ehdoton!

• jo pari
        tyytyväinen! kirjoitti:

Mäkin olen käyttänyt erisanin puhdistusgeeliä jo yli vuoden ja hyväksi olen havainnut! Rauhoittaa ihoa ja muutenkin tosi hyvä. Välillä olen käyttänyt jotain ongelmaiholle tarkoitettuja tuotteita välissä, mutta jonkun ajan päästä jatkanut erisanilla, että iho saisi vähän levätä noilta rajuilta aineilta. Mä käytän kosteusvoiteena ihan tota erisanin kasvovoidetta, sekin on ihan ehdoton!

vuotta, enkä muuhun vaihda. Iho ei enää rasvoitu eikä kuivu. Ja mitään rasvaa ei tarvitse lisäksi käyttää.

• Elina

Mulla on puhdistusgeelin lisäksi myös Erisanin kasvovoide, mutta siitä ei ole paljon kokemusta. Tuntuu, että se ei kosteuta ihoani riittävästi. Öisin käytän aina Lumenen Hydra Drops kosteuttavaa yövoidetta, siitä en luovu. Ihana kosteuttava vaikutus. Päivisin olen käyttänyt silloin tällöin tuota Erisanin kasvovoidetta, mutta yleensä Lumenen hydra drops kosteuttavaa päivävoidetta.

Näillä olen saanut ihoni kuntoon.

• noin
        jo pari kirjoitti:

vuotta, enkä muuhun vaihda. Iho ei enää rasvoitu eikä kuivu. Ja mitään rasvaa ei tarvitse lisäksi käyttää.

Onko teillä käyttäjillä finnejä vai kärsittekö vain rasvaisesta ihosta? Ennen ja jälkeen erisanin käytön? Kun minulla noita finnejä on ja ihokin rasvoittuu helposti vaikkakin on pinnalta kuiva... Elikkäs sopiiko mielestänne erisan minulle? Lisääkö tuote vain finnejä??

• sopii
        noin kirjoitti:

Onko teillä käyttäjillä finnejä vai kärsittekö vain rasvaisesta ihosta? Ennen ja jälkeen erisanin käytön? Kun minulla noita finnejä on ja ihokin rasvoittuu helposti vaikkakin on pinnalta kuiva... Elikkäs sopiiko mielestänne erisan minulle? Lisääkö tuote vain finnejä??

sinulle täydellisesti. Ei lisää finnejä.

• Elina
        noin kirjoitti:

Ihoni on pinnalta kuivahko, mutta rasvoittuva. Tarvitsee hyvin kosteutusta. Epäpuhtauksia ja finnejä on aikaisemmin ilmaantunut melko tiuhaan, mutta erisan puhdistusgeeli on toiminut ainakin minulla todella hyvin ja ihon kunto on parantunut ja kirkastunut huomattavasti. Puhdistusgeeli on hellävarainen ja puhdistaa tehokkaasti, mutta ei vahingoita kuivaa ihoa. Käytin ennen maitomaista puhdistusemulsiota juuri kuivan ihoni vuoksi ja kokeilemani geelit vain kuivattivat ihoani. Erisan sopii minulle kyllä hyvin.

• tyytyväinen käyttäjä

Oon vasta 3pv käyttänyt tuota puhdistusgeeliä ja kosteusvoidetta ja naamassa olleet muutamat finnit lähti melkein kokonaan! Iho on muutenkin sileämmän ja terveemmän tuntuinen! Suosittelen!

• .kujjhjhj

Pitääkö tätä geeliä laittaa suoraan kuivalle iholle vai kostuttaa ensin vedellä???

• nzt

Tykkään tuosta muuten, mutta se ei poista kunnolla meikkiä - aina jää väriä vanuun kun pyyhkii kasvovedellä. Aamuisin käytettynä kyllä mukava ja raikas.

• huuhaa123

Itselläni on tuo erisanin kosteusvoide, nii käyköhän se naaman ihollekki kun kyseessä ei ole se erisanin kasvovoide?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1587
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1471
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      119
      1285
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      258
      987
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      935
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      917
    Aihe