Tahtoisin paljon vastauksia että minkälaisia tuntemuksia sinulla on kun olet raskauden puolivälissä..Odotan esikoistani ja olisi mukava kuulla miten muilla menee..Itselläni on vain satunnaista huonovointisuutta ja väsymystä..Naama ja selkä kukkivat myös aika paljon..:( Voimia kaikille ja kiitoksia vastauksista.
Gallup.Minkälaisia tuntemuksia rv20
4
820
Vastaukset
Kamalasti väsyttää edelleen, vieläkin pitää saada nukuttua ne päivittäiset päiväunet, ja jos en voi niitä nukkua, niin illalla väsyttää tosi aikaisin ja simahtaa sohvalle. Itkut on herkässä, mutta se nyt johtuu paljolti tämänhetkisestä tilanteestani muutenkin. Mielitekoja ei ole enää sen suuremmin, ei ainakaan mitään minkä voisin laskea raskauden piikkiin. Supistelee pienestäkin rasituksesta, maha menee ihan kovaksi. Tänään tuli pariin otteeseen tosi kivauliaita suppareita, en voinut liikkuakaan. Piti vain odottaa että menee ohi. Jalkoja vähän turvottaa ja särkee. Sitten helposti tulee hutera olo, vähän huimailee ja sillä tavalla, jos en ole syönyt hyvin tai olen juonut liian vähän.
Sellasia mulla...- minä 21+0
Olen siis rv 21 0 kuten jo varmasti huomasitte. :)
Minua on huimaillut kovasti ja hemoglobiinit heitellyt kans ihan mukavasti, joten olo on ollut todella väsynyt. Just niitä päivittäisiä päikkäreitä ei kyllä millään raaskisi jättää välistä tai sohvalta herätellään mua sit... :)
Nyt oon ollu sairaslomalla tuon huimauksen takia viikon verran. Selän kans on ollu myös ongelmia jonkun verran alkuun mutta nyt vain silloin tällöin enää särkee... Muutenkin nää helleilmat tekee niin vetämättömäksi olon. Imuroinnin jälkeenkin oon ihan hengästynyt ja huimaa hulluna, joten tästä edespäin päätin luovuttaa nämä iki-ihanat kotihommat kultaseni armoille :)
Vauva potkii todella kovasti ja tänä aamuna se teki temppuja siirtymällä ihan pintaan ja oikealle puolelle mahaa...siitä kohti oli ihan kivi kova maha ja sit alkoi vielä potkiin...On se niin rakas pikku toukka että!!! Hyviä vointeja kaikille ja muistetaan juoda sitä nestettä paljon! :) - mami(ko)
mulla viikkoja nyt 19 3, eli puoliväli lähenee...
viimeiset pari viikkoa on ollut aika vaikeita, teen seisomatyötä ja näiden helteiden takia on ollut jalat tosi turvoksissa. myös selkä on työpäivän jälkeen kuin tulessa!nyt on muutamana päivänä supistellut vähän.(tai siis luulen että ne on supistuksia kun ekaa odotan ni en voi varmaks sanoo)
olen tässä nyt punninnut että pitäskö jäädä saikulle kun huolestuttaa että kärsiikö vauva..
vauva ei nimittäin välttämättä potki niinä päivinä ollenkaan kun olen töissä, se huolestuttaa kovasti!
jos jollain samankaltainen tilanne niin oisi mukava kuulla toisten mietteitä.- Minttuli
Täällä mennään viikoilla 23 4 (kolmas lapsi) ja olo on mitä mainioin. Töissä olen jaksanut ihan hyvin ja lomalla oleilimme rannalla monta tuntia päivässä. Turvotusta ei ainakaan vielä ole. Ilalla kun rauhoittuu aloilleen , niin jonkun kerran saattaa supistaa mutta ei kipeästi. Mansikoita kuluu aika reilusti, taitaa olla tämän odotuksen himon kohde... Hauskaa kesän jatkoa kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703