veskari+kalat

...ystävinä..

itselläni on kalat-nainen ystävänä, ja hän on todella mainio ja melko ihanakin ystävä,meillä on usein hauskaa yhdessä ja nauretaan samoille jutuille,mutta....olen itse aika herkkänahkainen veskari-nainen,ja tämä kalat osaa välillä olla tosi loukkaava minua kohtaa ,vaikkei kuulemma tarkoita mitä sanoo,vaikka välillä inhottavasti sanookin.Onko muilla vastaavia kokemuksia???itse en haluaisi pahasti sanoa takaisin ja välillä saan ihan niellä kyyneleitä ettei toinen huomaa miten taas loukkasi minua.

3

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimiesN

      on ollut vuosia kalatN ystävänä.
      He ovat mukavia ihmisiä mutta valitettavasti eivät pidä yhteyttä välillä laisinkaan ja sovitut asiat peruuntuvat lähes aina melkein loppumetreillä.Tämä on ainakin hänen ominaisuutensa ja kun sen hyväksyin,ei ole paha mieli ollut kun tiedän,että kyllä hän sieltä lipuu taas kun muilta asioiltaan ehtii.:)
      Meillä on samansuuntainen elämänkatsomus ja kala on mainio juttukaveri mistä tahansa aiheesta.
      Miesasioissa sitten ollaankin kun yö ja päivä.
      Kala on hyvin herkkänahkainen ja kiukuttelee minusta mitättömistäkin asioista ja ajaa aina omaa etuaan.Hän ei kestä arvostelua laisinkaan ja on enemmän kuin kriittinen omasta ulkonäöstään.Jopa naurettavuuteen asti mutta se on hänen asiansa.
      Hän ei ole koskaan ollut minulle ilkeä tai sanonut mitään mistä loukkaantuisin.mutta kyllä sanansäilä on aika raakaa kuultavaa mitä hän puhuu esim. miehestään,joistakin kavereistaan.HUH.:)
      Kalan kanssa saa olla aika diplomaatinen heidän herkkyytensä vuoksi.

      • Toivon Kipinä

        Itse olen veskari ja mulla on samansuuntaiset kokemukset kalanaisista, että heille on tyypillistä perua sovitut asiat viime tingassa. Ovat myös helkutin mustasukkaisia miehistään, vaikka ei mitään syytä olisikaan. Mulla ei olekaan koskaan ollut kala-ihmistä ihan "lähipiirissäni".

        Kala-miesten kanssa mulla on taas ollut loistavimmat keskustelut koskaan. He suorastaan lukevat ajatukseni! Ystävinä he ovat siis mahtavia, mutta seurustelukumppanina...no, se ylenpalttinen herkkätunteisuus. Ei sovi veskarin roisille huumorille.


    • DitaVonBlonde

      Itse olen veskarimuija, ja mulla on jo vuosia ollut naiskalat parhain ja ihanin ystäväni. :) Hän osaa todellakin kiukutella välillä, ja joskus sanoo napakasti, jopa häijysti, eikä itse sitä edes huomaa. se kannattaa kuitata olankohautuksella tai sanoa vaan suoraan et "älä oikeesti viitti nyt" (jos tosi paljon vaivaa)
      ja hetken kiusoittelun jälkeen hän lopettaakin. Hän on siltikin kiltein ja uskollisin tuntemani ihminen, olemme ihan sydänystävykset. Niinpä ei kannata antaa ajoittaisten kiukkukohtausten pilata kaikkea, meillä kaikilla on myös ne vähemmän viehättävät hetkemme.
      Joku toinen kirjoittelija sanoi, että kalat on kriittinen ulkonäöstään ja mustasukkainen. Minun kaloissani ei tätä piirrettä ole, päin vastoin, itsessäni ne enemmän löytyy.. Hän on hyvin sinut oman vartalonsa ja naiseutensa kanssa, minä taas painin "läskieni" kanssa :D
      sitä paitsi, vaikka ystäväni on minua 3 vuotta nuorempi, hän huolehtii minusta ja lohduttaa, siksipä olemmekin niin läheiset, kun kumpikin voi itkeä toisen sylissä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe