eli mitä kaikkea teette/puuhailette aksujenne kanssa?! kertokaa kaikki mitä teette:)
kiitos jo etukäteen:)
Mitä puuhailette aksujen kanssa?!
2
183
Vastaukset
- suskiii.kotilot
No vaikka mulla nyt ei ole aksuja vaan pienempiä kotiloita, niin päätin silti vastata tähän... No, en ole puuhaillut kotiloitten kaa mitään kauheesti. Olen yleensä vain katsellut niitä.
Olen vienyt niitä ulos syömään ruohoa. Pitänyt kädellä. Kylvettänyt. Antanu niitten möngertää mun pöydällä. Vienyt niitä kesällä ulos ja laittanut siihen kohtaan missä ne on niin tavaroita minkä päälle ne voi mennä... Ja ruokaa kans :) Sit olen tehnyt saman lailla myös mun pöydällä. Ja yrittänyt tutustuttaa niitä toisiin sillai et laitan ne mun pöydälle "kasvotusten". Silitellyt niitä jalasta. Olen kerran tainut pitää niitä mun farkuilla (tiiän se kuulostaa vähän oudolta xD). Pitänyt kisaa et kuka pääsee pisimmälle wessapaperirullalla. Sillai et oon laittanut ne sen sisälle ja kun kotilo yrittää mennä sen kattoon, niin se pyörähtää vähän, niin se pääsee sillai pidemmälle ;) Kun olen hakenut kotiloita luonnosta, niin yleensä mulla on ollut pyörä mukana, niin kun olen löytänyt kotilon otan sen mun kädelle ja lähen pyöräilee eli se on ollut vähän niin kuin mun mukana "pyöräilemässä". En muista olenko tehnyt vielä jotain.- suskiii.kotilot
Unohin, että olen myös joskus pistänyt mun kotilot sellaseen muoviseen astiaan. Sit olen laittanut sinne vettä. Ja ruokaa, seepiaa plus kotilot (: Tais siin kyl olla joku juttu minne kotilot voi mennä, en muista ( ? )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458690Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472499Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282307- 382262
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1861779- 961775
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221610Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik81066Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61056