Mitä puuhailette aksujen kanssa?!

ankkatui

eli mitä kaikkea teette/puuhailette aksujenne kanssa?! kertokaa kaikki mitä teette:)

kiitos jo etukäteen:)

2

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suskiii.kotilot

No vaikka mulla nyt ei ole aksuja vaan pienempiä kotiloita, niin päätin silti vastata tähän... No, en ole puuhaillut kotiloitten kaa mitään kauheesti. Olen yleensä vain katsellut niitä.
      Olen vienyt niitä ulos syömään ruohoa. Pitänyt kädellä. Kylvettänyt. Antanu niitten möngertää mun pöydällä. Vienyt niitä kesällä ulos ja laittanut siihen kohtaan missä ne on niin tavaroita minkä päälle ne voi mennä... Ja ruokaa kans :) Sit olen tehnyt saman lailla myös mun pöydällä. Ja yrittänyt tutustuttaa niitä toisiin sillai et laitan ne mun pöydälle "kasvotusten". Silitellyt niitä jalasta. Olen kerran tainut pitää niitä mun farkuilla (tiiän se kuulostaa vähän oudolta xD). Pitänyt kisaa et kuka pääsee pisimmälle wessapaperirullalla. Sillai et oon laittanut ne sen sisälle ja kun kotilo yrittää mennä sen kattoon, niin se pyörähtää vähän, niin se pääsee sillai pidemmälle ;) Kun olen hakenut kotiloita luonnosta, niin yleensä mulla on ollut pyörä mukana, niin kun olen löytänyt kotilon otan sen mun kädelle ja lähen pyöräilee eli se on ollut vähän niin kuin mun mukana "pyöräilemässä". En muista olenko tehnyt vielä jotain.

• suskiii.kotilot

Unohin, että olen myös joskus pistänyt mun kotilot sellaseen muoviseen astiaan. Sit olen laittanut sinne vettä. Ja ruokaa, seepiaa plus kotilot (: Tais siin kyl olla joku juttu minne kotilot voi mennä, en muista ( ? )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      54
      3116
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2934
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      50
      2820
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2638
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2538
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2520
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2291
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2178
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2068
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2062
    Aihe