Mitä puuhailette aksujen kanssa?!

ankkatui

eli mitä kaikkea teette/puuhailette aksujenne kanssa?! kertokaa kaikki mitä teette:)

kiitos jo etukäteen:)

2

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suskiii.kotilot

No vaikka mulla nyt ei ole aksuja vaan pienempiä kotiloita, niin päätin silti vastata tähän... No, en ole puuhaillut kotiloitten kaa mitään kauheesti. Olen yleensä vain katsellut niitä.
      Olen vienyt niitä ulos syömään ruohoa. Pitänyt kädellä. Kylvettänyt. Antanu niitten möngertää mun pöydällä. Vienyt niitä kesällä ulos ja laittanut siihen kohtaan missä ne on niin tavaroita minkä päälle ne voi mennä... Ja ruokaa kans :) Sit olen tehnyt saman lailla myös mun pöydällä. Ja yrittänyt tutustuttaa niitä toisiin sillai et laitan ne mun pöydälle "kasvotusten". Silitellyt niitä jalasta. Olen kerran tainut pitää niitä mun farkuilla (tiiän se kuulostaa vähän oudolta xD). Pitänyt kisaa et kuka pääsee pisimmälle wessapaperirullalla. Sillai et oon laittanut ne sen sisälle ja kun kotilo yrittää mennä sen kattoon, niin se pyörähtää vähän, niin se pääsee sillai pidemmälle ;) Kun olen hakenut kotiloita luonnosta, niin yleensä mulla on ollut pyörä mukana, niin kun olen löytänyt kotilon otan sen mun kädelle ja lähen pyöräilee eli se on ollut vähän niin kuin mun mukana "pyöräilemässä". En muista olenko tehnyt vielä jotain.

• suskiii.kotilot

Unohin, että olen myös joskus pistänyt mun kotilot sellaseen muoviseen astiaan. Sit olen laittanut sinne vettä. Ja ruokaa, seepiaa plus kotilot (: Tais siin kyl olla joku juttu minne kotilot voi mennä, en muista ( ? )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      168
      6797
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      53
      2186
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2098
    4. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      352
      1210
    5. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      58
      1209
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      55
      1201
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1081
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      950
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      948
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      937
    Aihe