Mitä puuhailette aksujen kanssa?!

ankkatui

eli mitä kaikkea teette/puuhailette aksujenne kanssa?! kertokaa kaikki mitä teette:)

kiitos jo etukäteen:)

2

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suskiii.kotilot

      No vaikka mulla nyt ei ole aksuja vaan pienempiä kotiloita, niin päätin silti vastata tähän... No, en ole puuhaillut kotiloitten kaa mitään kauheesti. Olen yleensä vain katsellut niitä.
      Olen vienyt niitä ulos syömään ruohoa. Pitänyt kädellä. Kylvettänyt. Antanu niitten möngertää mun pöydällä. Vienyt niitä kesällä ulos ja laittanut siihen kohtaan missä ne on niin tavaroita minkä päälle ne voi mennä... Ja ruokaa kans :) Sit olen tehnyt saman lailla myös mun pöydällä. Ja yrittänyt tutustuttaa niitä toisiin sillai et laitan ne mun pöydälle "kasvotusten". Silitellyt niitä jalasta. Olen kerran tainut pitää niitä mun farkuilla (tiiän se kuulostaa vähän oudolta xD). Pitänyt kisaa et kuka pääsee pisimmälle wessapaperirullalla. Sillai et oon laittanut ne sen sisälle ja kun kotilo yrittää mennä sen kattoon, niin se pyörähtää vähän, niin se pääsee sillai pidemmälle ;) Kun olen hakenut kotiloita luonnosta, niin yleensä mulla on ollut pyörä mukana, niin kun olen löytänyt kotilon otan sen mun kädelle ja lähen pyöräilee eli se on ollut vähän niin kuin mun mukana "pyöräilemässä". En muista olenko tehnyt vielä jotain.

      • suskiii.kotilot

        Unohin, että olen myös joskus pistänyt mun kotilot sellaseen muoviseen astiaan. Sit olen laittanut sinne vettä. Ja ruokaa, seepiaa plus kotilot (: Tais siin kyl olla joku juttu minne kotilot voi mennä, en muista ( ? )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe