Katrilta on tulossa cd varmaan hienoa taattua Katrimaista musiikkia. Sen on jo ilmaissut single Onnen onkija kerrassan hienoa kannattaa odottaa kuten itsekin odotan.
Onnen onkija
19
2237
Vastaukset
- onnen onkija
Katri vain on niin hyvä! Mutta kun kuulostaa että vain paranee vuosi vudelta. Komea on tuo kappale. Kuulee vaan liian harvoin? eikä ole singlenä myynnissä. Vai saako tätä jo kaupasta: Onnen onkijaa?
- Eero JI
Kiitos milipiteestäsi olen samaa mieltä. Singleä en ole nähnyt kaupoissa, luultavasti vasta kun cd ilmestyy tietojen mukaan alkusyksystä. Ei kun odottamisiin, hyvää kannattaa aina odottaa.
- tökö
Eero JI kirjoitti:
Kiitos milipiteestäsi olen samaa mieltä. Singleä en ole nähnyt kaupoissa, luultavasti vasta kun cd ilmestyy tietojen mukaan alkusyksystä. Ei kun odottamisiin, hyvää kannattaa aina odottaa.
Kiitos tiedosta, minäkin etsiskellyt levyä vaan eipä vielä ole olemassa. Tässä ollaan niin moderneissa tallentimissa että ei ole enää kasettisoitinta vaan kovalevy joka on siitä huono ettei voi nauhoittaa musiikkia niinkuin nauhurin aikoina saattoi nauhoitella radiosta. Eli eipä tämä "edistys" aina sitä ole. Hyvää kyllä kannattaa odottaa ja katrihan jos kuka on sitä!
- listalle
Äänestä Katria iskelmän listalle niin johan alkaa "Onnen onkija" kuulumaan
http://www.iskelma.fi/?area=iskelmalista- ONKIJA
ON ÄÄNESTETTY KATRIA HELENA
- Tii na
Hyvä kappale Katri Helenalta tosiaan.
- rosifani
Onnen onkijaa voi äänestää iskelmän linkissä:
http://www.iskelma.fi/?area=iskelmalista
terveisin tosifani- tosifani
siis tosifani olen eikä rrr....
- Hanna
Säveleltään aika erikoinen ja poikkeava. Ihan jees tulkinta Katri-Helenalta. Sanat on vaan jotenkin vähän synkähköt.
- tökö
Sanat "Onnen onkijassa" ovat, kuvailisin ilkikuriset, sarkaistiset,itseironiset. Eivät ne minusta synkät ole. Elämää täynnä ja joskus kala ei käy pyydykseen...ja on parempi nauraa juuri itselleen....
- Eero JI
tökö kirjoitti:
Sanat "Onnen onkijassa" ovat, kuvailisin ilkikuriset, sarkaistiset,itseironiset. Eivät ne minusta synkät ole. Elämää täynnä ja joskus kala ei käy pyydykseen...ja on parempi nauraa juuri itselleen....
Tämä mielipide osui naulankantaan. Huumoria täytyy olla elämän höysteenä.
Ihminen joka osaa myös käyttää huumoria itsestään on oikea ihminen, niinkuin Onnen onkija on.
- ...oikein
Pidän kyllä Katrin useista biiseistä mut en tästä oikein.Ei se huono ole ja kivasti erilainenkin mut jotenkin ei ihan uppoa minuun.
- minna vaan
Kylläpä biisi on mitätön, uskomattoman mitätön Katrin biisiksi! Jotenkin vaikea selkoinen ja miten sen sanoisin, ei mieleen jäävä, sekava, jotenkin töksy. Katrilla on upea taival takanaan ja hyvässä vedossa vieläkin ja Katrihan voi tehdäkin jo ihan mitä haluaa, kokeilla kaikenlaista!
- tosifani
minna vaan kirjoitti:
Kylläpä biisi on mitätön, uskomattoman mitätön Katrin biisiksi! Jotenkin vaikea selkoinen ja miten sen sanoisin, ei mieleen jäävä, sekava, jotenkin töksy. Katrilla on upea taival takanaan ja hyvässä vedossa vieläkin ja Katrihan voi tehdäkin jo ihan mitä haluaa, kokeilla kaikenlaista!
Onnen onkija on minusta hyvä, parasta Katria jopa kautta vuosikymmenten. Nämä "kokeilut" Katrilla vain paranevat vuosien saatossa (Sen teen, Taivasalla, Mä rytmisi tunnen, Viimeinen kuulutus) kuten paranee koko ladykin. Onnen onkija vaatinee monelta useamman kuuntelukerran. Ehkä sitten syttyy...tai sitten ei. Mutta minulle kelpaa hyvin. Se siitä.
- Kappaleen jo kuullut
tosifani kirjoitti:
Onnen onkija on minusta hyvä, parasta Katria jopa kautta vuosikymmenten. Nämä "kokeilut" Katrilla vain paranevat vuosien saatossa (Sen teen, Taivasalla, Mä rytmisi tunnen, Viimeinen kuulutus) kuten paranee koko ladykin. Onnen onkija vaatinee monelta useamman kuuntelukerran. Ehkä sitten syttyy...tai sitten ei. Mutta minulle kelpaa hyvin. Se siitä.
Joo totta on. Onnen Onkija on tosi hyvä kappale.
Sen sanoja pitää kuunnella tarkkaan ja miettiä.
Onkohan Katri Helena ainakin alussa nauranut, kun
on sitä laulanut?
- Ei parasta Katria
Hirvee kappale, saan siitä päänsäryn. Miksi K-H on alkanut laulaa kuin Jari Sillanpää, ruotsalaisella aksentilla? a:t ja ä:t ja u:t laulaa kuin Jari.
- juopottelu?
Päänsärky tulee jostain muusta. Kannattaa lopettaa mm. kesäjuopottelu ajoissa koska se saattaa aiheuttaa tällaistakin.
Hieno laulu kyllä tuo " Onnenonkija" Siinä on aika jännä sävel, myös sanoitus on onnistunut ja Katri tulkitsee laulun tuttuuntapaansa varmasti ja hyvin.
- tosifani
Samaa mieltä Justiinaxin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082545
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401684Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431315Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971141Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3151098Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen231053Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571043- 55946
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12865Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21843