Moi! Ajattelin pärjätä reissulla Visa Electronilla (ja varaeuroilla), enkä millään viittis vaihtaa muutamaa zlotya Suomessa lentokenttätaksin takia. Olettaisin että lentokentällä on Ottomaatti, koska kaupunki kuhisee turisteja, mutta jos jollain on varmaa tietoa asiasta, niin se kiitollisena otetaan vastaan!
Pankkiautomaatti Krakovan lentokentällä?
2
1171
Vastaukset
- hande_vee
Moi,
Löytyy automaatteja ja rahanvaihtokin on auki jos tarve tulee. Taksiinkin käy Electron, tarkista kuitenkin löytyykö se lämiskä siitä ikkunasta ja kuskilta.
Tarkista omasta pankistasi onko niillä sopimusta jonkun kanssa, eli meneekö joissain automaateissa enemmän palvelumaksua kuin toisissa.
Mene bussilla kentältä, se on halvempaa.. Kuskilta saat lipun bussista, mut elä edes haaveile maksavasi satasella (sama pätee taksissa, isoista rahoista ei paljoa tarvi haaveilla saavansa takasin) :)
hauskaa matkaa,
Hande - xxxxx
zloteja jo Suomessa, niitä saa pankeista ja rahanvaihtopisteistä. Krakovassa tarvitsee myös käteistä, kaikki ei toimi korteilla...?
Lentokenttä on pieni ja ruuhkainen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415