ennustaja Iiris

Lindaxxx

en löydä iiriksen numeroa googlaamalla enkä mitenkään. osaisko joku neuvoo mistä löytyy. oon joskus soittanu sille ja nyt kun luin kalenteria pitkästä aikaa, nii pelottavan moni asia osunu kohilleen. haluaisin soittaa uudestaan, mutta numero kateissa. en muista ees sukunumee.. onkohan iiris nimisiä selvänäkijöitä ylipäänsä paljon? kiitti jos joku tietää.

46

17973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Iiris Roinea?

      • mie vaan

        Hän siis Roine on jättännyt tämän planeetan reilut vuosi sitten t. mie vaan


      • lindaxxx

        soitin tälle alkuvuodesta ja hän oli 0700 ennustaja, mutta hyvä sellainen.


      • Anonyymi

        Unilin iiris ja muu ropukka puhee vaan paskaa. Kukaan ei oikeasti näe eikä tiedä mitään. Nämä vaan kaveraavat ja puhuu mukavia ja asiakas huomaamattaan ei osa lopettaa puheluaan. Puhelinlaskut on vähintään satoja euroja. Todella epäluotettavia. Soittakaa vaikka ilmaiseen palvelunumeroon niin ei tule niin kalliiksi. Tosin kukaan ei voi ennustaa tulevaisutta ja viimeisenä puskista 0700-linjoille hyppänneet vahingoniloiset ja keskenään kilpailevat näkijät. Pelkkää rahastusta koko toimminta. Tosin näillä ilmaislinjoillakin on erilaisia henkilöitä, joiden ei pitäisi olla missään asiakaspalvelutyössä, joskus voi olla vähän fiksumpia ja voi huojentaa omaa mieltään, jos ei ole ketään kelle puhua henkilökohtaisista asioista. virallisilta tahoilta ei saa muuta kuin lääkkeitä. Jokainen itse on oman elämänsä asiantuntija, eikä ulkopuoliset voi arvioida kenenkään elämää tai tulevaisutta, kukaan muu ei tunne itseä niin hyvin kuin itse itsensä. Tämäkin on taas yksi mainospalsta, jolla taas yritetään kalastella asiakkaita. Mainosta kaikki puheet paitsi tämä. Mainosta on myös kielteiset ja haukkuma viestit samoin kaikki varoittavat viestit. Välillä ennustajat tappelee keskenään palstoilla ja mollaavat toisiaan, eivät edes toimi siinäkään hyvän tavan mukaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Unilin iiris ja muu ropukka puhee vaan paskaa. Kukaan ei oikeasti näe eikä tiedä mitään. Nämä vaan kaveraavat ja puhuu mukavia ja asiakas huomaamattaan ei osa lopettaa puheluaan. Puhelinlaskut on vähintään satoja euroja. Todella epäluotettavia. Soittakaa vaikka ilmaiseen palvelunumeroon niin ei tule niin kalliiksi. Tosin kukaan ei voi ennustaa tulevaisutta ja viimeisenä puskista 0700-linjoille hyppänneet vahingoniloiset ja keskenään kilpailevat näkijät. Pelkkää rahastusta koko toimminta. Tosin näillä ilmaislinjoillakin on erilaisia henkilöitä, joiden ei pitäisi olla missään asiakaspalvelutyössä, joskus voi olla vähän fiksumpia ja voi huojentaa omaa mieltään, jos ei ole ketään kelle puhua henkilökohtaisista asioista. virallisilta tahoilta ei saa muuta kuin lääkkeitä. Jokainen itse on oman elämänsä asiantuntija, eikä ulkopuoliset voi arvioida kenenkään elämää tai tulevaisutta, kukaan muu ei tunne itseä niin hyvin kuin itse itsensä. Tämäkin on taas yksi mainospalsta, jolla taas yritetään kalastella asiakkaita. Mainosta kaikki puheet paitsi tämä. Mainosta on myös kielteiset ja haukkuma viestit samoin kaikki varoittavat viestit. Välillä ennustajat tappelee keskenään palstoilla ja mollaavat toisiaan, eivät edes toimi siinäkään hyvän tavan mukaan

        Tapasin hänet silmästä silmään ja totta on kaikki ollut näin 40 v. jälkeen.Selvänäköä on minullakin.Se siitä,sillä selvänäkijöitä on aina ollut maapallolla...


    • kanerva

      Hei !

      Unililla on näkijä Iiris, jonka nro on: 0700-575562, on kuulemma ennustellut 40 v, mutta nyt vasta Unilin linjalla ollut vuoden päivät.

      Miellyttävä oli, muuta en osaa sanoa, koska soitin toukokuun lopulla ja syksyn alussa pitäisi vasta asioihin tulla muutoksia.

      t. kanerva

      • lindaxxx

        Kiitos kovasti viestistäsi, se sen täytyy sitten olla!:)


      • maksaa

        Minkälainen taksa hänellä on?


      • uskoakko vaiko ei?

        soitin tuolle 0700- ... iirikselle, parin viikon sisällä pitäisi tapahtua merkittävä asia..saas nähdä miten käy, liittyy ihmis suhteeseen.. jos jotakuta kiinnostaa voin sitten kirjoitella kuin kävi..millasia kokemuksia muilla iiriksestä?


      • Anonyymi

        Ei iiriksen oma ikäkään riitä vuonna 2006 40v. ennustuskokemukseen. Aika paksua palturia. Olen soitellut muutaman kerran eikä mikään ole toteutunut. Hyvällä mielikuvituksella on vaan juttunsa keksinyt


    • ISPA

      Hei,

      Iris Roine on kuollut keväällä 2006, jos häntä yritit etsiskellä.
      Hän "katsoi" käsistä ja enemmänkin silmistä (silmät ovat sielun peili) ja hän kertoi enemmän sinusta itsestäsi.

      Itse pidän siitä, että minulle kerrotaan ympärilläni tapahtuvista ihmisistä, tapahtumista ja mitä itse koen. Aika määräitä ei voi uskoa, koska ne voivat tapahtua 0,5-15 vuoden sisällä.

      • jeanne

        Iris Roineesta erittäin hyvät muistot sympaattisena ja lämpimänä silmiin ja käsiin katsojana. Monet kerrat sain vuosien varrella mieltä painaviin asioihin viisaat neuvot.
        Rauha hänen muistolleen.
        Mutta, mistä löytäisin hänen veroisensa kokeneen ja elämää ymmärtävän uuden suuntaviittoja elämälle antavan auttajan?
        Ne uskomattomat voimaa antavat silmät...


      • Demmi

        Kävin roineella vain kerran ja aikaa siitä on yli 20 vuotta. Silloin en uskonut hänen tarinaa, mut nyt 20v. jälkeen kaikki on mennytkin niin.
        Selkäpiitä karmivaa.Hän näki omaan kuolemaan asti mun elämän ja nyt olisin mennyt uudelleen ja halunnut nyt mennä eri mielin...todella harmi että hän on mennyt pois. Elämäni ei ole ollut iloista ja hän teki sen selväksi.
        Kuka olis edes vähän oikea näkijä?


      • lyyli
        Demmi kirjoitti:

        Kävin roineella vain kerran ja aikaa siitä on yli 20 vuotta. Silloin en uskonut hänen tarinaa, mut nyt 20v. jälkeen kaikki on mennytkin niin.
        Selkäpiitä karmivaa.Hän näki omaan kuolemaan asti mun elämän ja nyt olisin mennyt uudelleen ja halunnut nyt mennä eri mielin...todella harmi että hän on mennyt pois. Elämäni ei ole ollut iloista ja hän teki sen selväksi.
        Kuka olis edes vähän oikea näkijä?

        Iiris oli aivan ihana ihminen, ihan kuin oma mummon mutukka!!! Hän antoi hyviä elämänohjeita ja pikku vinkkejä mihin suuntaan kannattaa ajatustaan ja energiaansa suunnata, Iiris oli todellinen KYKY, jollaista toista en ole tavannut ainakaan vielä. Ihanaa oli kun viimeisen, kolmannen kerran, kävin hänen luonaan ja hän halasi lämpimästi lähtiessäni ja pilke silmäkulmassa sanoi, että me tapaamme vielä pitkän ajan päästä... puoli vuotta myöhemmin Iiris nukkui pois, mutta uskon että me vielä tapaamme iloisina! Iiriksen elämäniloisuus tarttui ja kulkee aina mielessäni. Kiitos hänelle!


      • Vierailija

        Iriksen aika tuli kylläkin täyteen,valitettavasti,jo 4.4.2005.


      • Vierailija
        Demmi kirjoitti:

        Kävin roineella vain kerran ja aikaa siitä on yli 20 vuotta. Silloin en uskonut hänen tarinaa, mut nyt 20v. jälkeen kaikki on mennytkin niin.
        Selkäpiitä karmivaa.Hän näki omaan kuolemaan asti mun elämän ja nyt olisin mennyt uudelleen ja halunnut nyt mennä eri mielin...todella harmi että hän on mennyt pois. Elämäni ei ole ollut iloista ja hän teki sen selväksi.
        Kuka olis edes vähän oikea näkijä?

        Minä olen,mutta en varmaankaan tarkoittamallasi tavalla.Neuvoja voi antaa,mutta itse elämänsä on elettävä ja ratkaisunsa tehtävä.Sitä mieltä muuten ystäväni Iriskin oli.Luota aina intuitioon,se ei petä koskaan,äläkä järkeile liikaa.Iriksen neuvo minulle kauan kauan sitten.Oli oikeassa.Suosittelen kaikille.


      • demmi
        Vierailija kirjoitti:

        Minä olen,mutta en varmaankaan tarkoittamallasi tavalla.Neuvoja voi antaa,mutta itse elämänsä on elettävä ja ratkaisunsa tehtävä.Sitä mieltä muuten ystäväni Iriskin oli.Luota aina intuitioon,se ei petä koskaan,äläkä järkeile liikaa.Iriksen neuvo minulle kauan kauan sitten.Oli oikeassa.Suosittelen kaikille.

        MOI
        Kiitos vastauksesta ja jo tuo neuvo et luota...
        Tuntui et jee. Elämässä vaan on tapahtunut huonoja asioita vaik itse olen yrittänyt.
        Iiris sanoi et 40:n ikävuoden jälkeen...ja nyt on se aika.
        Voisinko soittaa tai tulla käymään luonasi?
        Ymmärrän mitä tarkoitat "näkemisellä"mut tarvisin POTKUA! Kiitos:) Jään odotteleen.
        Mun num.on 044-0808826


      • ja tämä on tosi
        Vierailija kirjoitti:

        Iriksen aika tuli kylläkin täyteen,valitettavasti,jo 4.4.2005.

        Tapasin tämän jo vanhan rouvan Helsingin Michelininkadun asunnossa keväällä 1996 viimeksi.
        Hänen puheensa olivat kyllä todellisuus pohjaisia. Viimeksi olin häneen yhteydessä maaliskuussa 1999 puhelimitse. Kysyin neuvoa kun olin firmani kanssa taistellut yritäen estää kaatumista ja olin aika loppu. Hän neuvoi että anna mennä sen kivireen painua pohjaan ja aloita uusiyritys. Ja näin hän siinä kävikin ja kun aloitin uuden yrityksen lähin yhteistyä kumppanini oli jostain syystä myös Roine niminen. Yhteistyötä enemmän ja vähemmän on jatkunut jo 10 vuotta. Herran tiet ovat tutkimattomat.


      • jeanne kirjoitti:

        Iris Roineesta erittäin hyvät muistot sympaattisena ja lämpimänä silmiin ja käsiin katsojana. Monet kerrat sain vuosien varrella mieltä painaviin asioihin viisaat neuvot.
        Rauha hänen muistolleen.
        Mutta, mistä löytäisin hänen veroisensa kokeneen ja elämää ymmärtävän uuden suuntaviittoja elämälle antavan auttajan?
        Ne uskomattomat voimaa antavat silmät...

        Samat sanat.Kirjoitin pitkän kommentin ja Suomi 24 ei julkaissut.


    • z3

      ...Kävin Iiris Roineen luona kahteen otteesseen, ensin vuonna 87 ja sitten 94...uskomatonta! -Nyt vasta sain tietää hänen siirtyneen ajasta iäisyyteen. Vaan joka kerta Helsinkiin saapuessani muistelen hänen sanojaan. Mechelininkadulla talon ohi ajaessani sanat tuntuvat kuin ne olisi kerrottu suoraan elämästäni...Kiitos hänelle ja rauha hänen sielulleen! Lämmöllä Iiristä muistaen, yksi toivonkipinän saanut, jälleennäkemisen toivossa myös

    • Mammamarja

      Minullakin hyvä ja lämmin muisto karismaattisen Iriksen luona käynnistä vuonna 2001. Hänen ohjeensa tai ennustuksensa ovat toteutuneet. Tai käynti hänen luonaan antoi voimaa uskoa omaan intuitioon ja kohtaloon johon voi vaikuttaa. Rauha hänen sielulleen.

    • löly123

      Unilin Iiristä ja muita selvännäkijöitä löytyy täältä; www.unil.fi/

    • Kävinpäminäkin

      Kävin myös vanhan rouvan vastaanotolla paksun samettipehmusteisen oven takana. Tarkkaan katsoi ja piteli käsiä, ei liikoja kysellyt. Sanoi että mun pitää olla kapteeni suhteessa ja neurooseja on jonkin verran, kuten kai useimmilla. Pari-kolme viikkoa mun käynnin jälkeen kuulin hänen kuolleen. Kertoivat Kekkosenkin käyneen hänen luonaan. Hyvä fiilis jäi, ei tuntunut humpuukilta.

    • STK

      Olen itse soitellut Unilin Iirikselle ja hän vaikutti todella hyvältä, kesällä tulee ne suuret muutokset elämääni ennustuksen mukaan .... katsotaan :)

    • Kuunsirppinen

      Nostan tätä hienoa keskustelua liittyen Iris Roineeseen. Vieläkö tulee mieleen juttuja?

      • Anonyymi

        Kävin luultavasti 1998? opiskelija kavereiden kanssa vuorotellen Iiriksellä ja sanoi menneisyyden ihan nappiin. Menneistä elämistä kertoi myös. Muistan, kuin eilisen. Kertoi minun olevan auringon lapsia ja kärsivän täällä pahoin siksi. Niin olen kärsinytkin.. Varoitti myös auringosta että se ei ole entinen.. Kertoi myös että valmistun ja teen tätä työtä kunnes lähden..? Vanha sielu olen ja kuunteli toisella korvalla henkiä ja kertoi lapsista jotka haluavat tulla minulle.. Oli iso kissa huoneessa ja kynttilä pöydällä. Kissa hyppäsi syliin ja olin likomärkä hiestä ja se painoi paljon.. Sanoi että kyllä kissa kissan tuntee. Henget kuulemma laittoi nesteet virtaamaan.. Tiesi paljon ja oli sydämellinen mutta tiukka, kun sanoi että olisi enemmänkin lahjoja ja ei saa vain tyytyä keskinkertaiseen. Näen asioita ennalta ja voisin parantaa ihmisiä muutenkin.. ym.. Tunnelma oli unenomainen ja ikimuistoinen.
        Olisi ollut ihana mennä uudelleen mutta elämä vei..
        Rauha hänen sielulleen🌹
        Hoitaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin luultavasti 1998? opiskelija kavereiden kanssa vuorotellen Iiriksellä ja sanoi menneisyyden ihan nappiin. Menneistä elämistä kertoi myös. Muistan, kuin eilisen. Kertoi minun olevan auringon lapsia ja kärsivän täällä pahoin siksi. Niin olen kärsinytkin.. Varoitti myös auringosta että se ei ole entinen.. Kertoi myös että valmistun ja teen tätä työtä kunnes lähden..? Vanha sielu olen ja kuunteli toisella korvalla henkiä ja kertoi lapsista jotka haluavat tulla minulle.. Oli iso kissa huoneessa ja kynttilä pöydällä. Kissa hyppäsi syliin ja olin likomärkä hiestä ja se painoi paljon.. Sanoi että kyllä kissa kissan tuntee. Henget kuulemma laittoi nesteet virtaamaan.. Tiesi paljon ja oli sydämellinen mutta tiukka, kun sanoi että olisi enemmänkin lahjoja ja ei saa vain tyytyä keskinkertaiseen. Näen asioita ennalta ja voisin parantaa ihmisiä muutenkin.. ym.. Tunnelma oli unenomainen ja ikimuistoinen.
        Olisi ollut ihana mennä uudelleen mutta elämä vei..
        Rauha hänen sielulleen🌹
        Hoitaja

        Sorry, kissaa meillä ei ole koskaan ollut.


    • Anonyymi

      Kävin Iiris Roineella kanssa. Kaikki ennustukset on toteutunut. Myös ikävät ja hyvät. Iiris ennusti kädestä ja katsoen silmiin. Oli hyvin taitava tai voisko sanoa lahjakas. Minä en usko kortti höpinöihin. Nykyaikana "selvännäkijä" kyselevät koko ajan esim.kuin monta lasta sulla on,ikä jne. ja lähtevät sitten mukamas ennustelemaan. Täyttä humpuukia.
      Iiris Roine ei koskaan kysynyt mitään. Hän näki menneisyyden ja tulevaisuuden. Ja kaikki meni niinkuin hän näki.
      Lämpimät muistot.
      T.sari

      • Anonyymi

        Minulla 0li pitkä väli, en löytänyt hänen laista aitoa näkijää. Ystävätär sitten otti mukaan, siitäkin tulee jo pian 10 vuotta, kun kävimme Tampereella, siellä oli selvännäkijä Naomi M.
        Tuli tunne kuin olisi tullut kotiin. Niin lämmin ja aidolla lahjalla siunattu, ja se hänen syvä, tumma katseensa, tuntuu kuin menisi luihin ja ytimiin! Hänen asiakkaanaan olen ollut siitä asti. Paljon on nykyään kaikenlaisia humpuukin puhujia, mutta kyllä sen tunnistaa, kun on oikea näkijä kysymyksessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla 0li pitkä väli, en löytänyt hänen laista aitoa näkijää. Ystävätär sitten otti mukaan, siitäkin tulee jo pian 10 vuotta, kun kävimme Tampereella, siellä oli selvännäkijä Naomi M.
        Tuli tunne kuin olisi tullut kotiin. Niin lämmin ja aidolla lahjalla siunattu, ja se hänen syvä, tumma katseensa, tuntuu kuin menisi luihin ja ytimiin! Hänen asiakkaanaan olen ollut siitä asti. Paljon on nykyään kaikenlaisia humpuukin puhujia, mutta kyllä sen tunnistaa, kun on oikea näkijä kysymyksessä.

        Sama täällä, en huolinut muita minäkään.


    • Iiris Roineen tapasin kahdesti 80-luvulla Helsingissä.Hänen isäkin oli tunnettu selvänäkijä ja Iiris sanoi tyttärellään olevan samoja lahjoja.Hän tiesi elämästäni paljon ja kaikki on tullut toteen.Yksi asia vaivaa.Iiris näki kädesäni vuoret, jorka ulevat elämään myöhemmin.Nyt olen 70v.Ja uskon vuorten olevan Kreetan Lefka Ori.Aika näyttää.

      • Anonyymi

        Missä päin tämä Iris asui silloin kasarilla. Kävin yhdellä ennustajalla Töölössä kasarilla ja olen haeskellut hänen nimeään sen jälkeen mutta kukaan ei tunnista kuvaillun mukaan.


      • Anonyymi

        Mun täti kertoi että oli käynyt nuoruudessaan hänellä, kun asui Helsingissä.

        Sittemmin tätini muutti Tampereelle, ja siellä oli käynyt sillä Sastamalan näkijänaisella Naomilla, joka oli pitänyt siellä vastaanottoa.
        Oli kuulemma nähnyt ihan samoja asioita hänen menneisyydestään ja mitä oli tulossa. Täti hämmästeli sitä miten oli kuulemma lähes samoilla sanoilla puhunut tätini lapsuuden tapahtumasta, ja sitä ei ollut voinut saada mistään selville, koska täti ei ollut puhunut siittä koskaan kenellekään.


    • Anonyymi

      Killautappa essallahille.

    • Anonyymi

      Onko kenelläkään tietoa,että missä Unilissa ollut noin 3vuotta sitten Sari? Hän tiesi kyllä tarkkaan mitä tapahtuikin hieman oli heittoa ajankohdasta,eli meni jotkut asiat kuukauden päähän mitä kertoi ja jotkut tapahtui muutamaa viikkoa ennen. Todella empaattinen ja lämminsydäminen. Tekeeköhän vielä tulkintoja,jossain näin jutun että on saanut sydänkohtauksen mutta elossa on kuitenkin vielä. Kiitos etukäteen vastauksista.

      • Anonyymi

        Sari on https://ennustukset.com/ ainakin toistaiseksi. Ottaa myös yrittäjänä vastaan,ja tulee paljon halvemmaksi kuin tuossa firmassa. Luottonäkijä minulle,asiat ovat toteutuneet. Ei jaarittele turhia vaan menee heti asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sari on https://ennustukset.com/ ainakin toistaiseksi. Ottaa myös yrittäjänä vastaan,ja tulee paljon halvemmaksi kuin tuossa firmassa. Luottonäkijä minulle,asiat ovat toteutuneet. Ei jaarittele turhia vaan menee heti asiaan.

        No tattis ja kiittos Sari. Ei jaaritella tämän enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tattis ja kiittos Sari. Ei jaaritella tämän enempää.

        Mitä tarkoitat? Ei kai hän sinulle jaaritellut kuka tuon sitten kirjoittikin. Onko hän sinulle hieman kilpailija? Luultavasti. Käyn tällä sivustolla kerran vuodessa ja jos nyt johonkin vastaan kuten tähän niin kysympä vaan mikä on sinun ongelmasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? Ei kai hän sinulle jaaritellut kuka tuon sitten kirjoittikin. Onko hän sinulle hieman kilpailija? Luultavasti. Käyn tällä sivustolla kerran vuodessa ja jos nyt johonkin vastaan kuten tähän niin kysympä vaan mikä on sinun ongelmasi?

        Sariko noin kilahti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sari on https://ennustukset.com/ ainakin toistaiseksi. Ottaa myös yrittäjänä vastaan,ja tulee paljon halvemmaksi kuin tuossa firmassa. Luottonäkijä minulle,asiat ovat toteutuneet. Ei jaarittele turhia vaan menee heti asiaan.

        Eikö tule asiakkaita vaikka kuinka laittasit linkkisi tänne. Huuhaa on huuhaa ja juuhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tule asiakkaita vaikka kuinka laittasit linkkisi tänne. Huuhaa on huuhaa ja juuhaa.

        Kuka soittelis enää nykyään tuommosiin 0600- ja 0700 -linjoille ja mitä niittä ny on. Kaks -3 euroo minuutilta siittä että saa kuunnella joutavaa lätinää.
        Se om semmonen juttu että kyllä mää laatu viininkin ostan míssä myydään aitoo, enkä tyydy jonkun tekemää sokerivetee.

        Tommottisiin linjoille haeskellaan työkkärin sivuilla työntekijöitä, ja edellytyksenä ei ole muuta kun että osaa puhua sujuvasti.

        No niin osas enokin mutta ei seet siittä mitään näkijää tehnny.

        Että tottakait niittä jurppii, Sareja sum muita, kun oikeita ennustajia kehutaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? Ei kai hän sinulle jaaritellut kuka tuon sitten kirjoittikin. Onko hän sinulle hieman kilpailija? Luultavasti. Käyn tällä sivustolla kerran vuodessa ja jos nyt johonkin vastaan kuten tähän niin kysympä vaan mikä on sinun ongelmasi?

        "kuka tuon sitten kirjoittikin. " kukakohan kirjotti hihihihihih. Älä nyt Sari hermostu.


    • Anonyymi

      Kävin Iris Roineen luona vuonna 2000 tammikuun alussa. Hän sanoi, että nyt tämä pitkä avioliitto tulee päättymään. Kysyin millä lailla päättyy? Hän sanoi päättyy kuolemaan. Mieheni kuoli tammikuun 19 päivä v. 2000. Olimme avioituneet v. 1968. Hän tiesi ihmeen paljon elämästäni.

      • Anonyymi

        MInäkin kävin Iris Roineen luona ja oli vaikuttava persoona, näki asioita. Sanoi asiat suoraan, tykkäsin hänen lämmöstään ja rentoudestaan.


    • Anonyymi

      Iiris on edelleenkin Unililla töissä, on ollut monta vuotta

      • Anonyymi

        On eri ennustaja kuin se jolla oli näkemisen lahja, eli ketä kiinnostaa keitä on Unililla. Oman kokemuksen mukaan on turha sieltä aitoja etsiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      283
      2968
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1011
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe