Mikä on kalat? JA millainen luonne sillä on?Kiitän vastaajille :P
AUTTAKAA PLIISS!!
2
345
Vastaukset
- joku va
JA lisäys edellisest viestist oon -92 syntyny 10.3.1992
- käärme
apina kiinalaisessa skoopissa, vesiapina : on monipuolinen, päättäväinen ja perinpohjainen. hän on myös kurinalaisempi kuin muut Apinatyypit ja hän on valmiinpi työsketelemään jonkin tietyn päämäärän vuoksi sen sijaan että antaisi muiden asioiden häiritä itseään. Hän ei ole aina avomielinen puhuessaan todellisista aikeistaan ja kysyttäessä häneltä voi saada hyvinkin pakoilevan vastauksia.Hän voi olla herkkänahkainen arvostelulle, mutta hän osaa olla myös varsin vakuuttava ja tavallisesti hänelle tuottaa vain vähän vaikeuksia saada muut ihmiset suostumaan suunnitelmiinsa. Hän ymmärtää erinomaisen hyvin ihmisluonnetta ja hänellä on hyvät suhteet muihin ihmisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161