tässä monta kertaa miettinyt että kumpi on parempaa, raju seksi vai hellä ihana rakastelu?
itse pidän hellästä rakastelusta, mutta miten asia on naisella?
omasta kokemuksistani sen verta: olen 198cm 82kg 16v jätkä... ja naiset jotka näkee, odottaa heti, että olen "kamalan raju urho" ja odottaa sen mukaan rajua eläimellistä seksiä, se kuitenkin tuottaa peintä oma tunnon kalvausta...
pitäisikö vain rohkeasti sanoa, että en pidä rajusta menosta? :S
kumpi naisia kiinnostaa enemmän raju seksi vai hellä rakastelu?
naiset kommenttia! kumpi on parempaa ihana hellä rakastelu vai rajua seksiä?
4
2976
Vastaukset
- nainen 23 v.
Molemmat on hyvät tilanteesta riippuen. Jos et itse kuitenkaan halua rajua seksiä niin ei siihen tarvitse toisten mieliksi suostua. Jos tulee sellainen tilanne eteen niin kerrot vaan rohkeasti mieltymyksistäsi. Jos toinen ei hyväksy niin ei se vaivan arvoinen sitten olekaan.
- :) :) :)
ja kamalan raju urho..käsitäthän nyt itsekkin, että toi on aika mahdoton yhtälö?
- lâche
Riippuu paitsi tilanteesta, myös naisesta. Itse sanoisin että mielummin hellää rakastelua.
- mau
Tällä hetkellä maistuisi ennemmin raju seksi kuin hellä rakastelu, mutta riippuu tilanteesta ja millasista lähtökohdista on pano alkanut :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181