Tommin kuvakin jo näytillä!

Tsekkaa

Tommi "Holkki" Ollikainenguitar
Guitar wizard from nummela. Tommi likes girls alot, music drives him crazy, the girls drive him wild. Experienced gig player who just got fired from Jani Wickholm's band.

Katso www.knuckleboneoscar.com/band/

24

2987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helletyttö

      Mitä musatyyliä toi bändi edustaa?

      • tommifani

        ROCN´N ROLL, Aika hurjaa menoa kuulemma.... En ole nähnyt mutta lukenut


      • Charlott

        Asiaa tiedustellessani Tommi itse kertoi, että aika hurjaa menoa on luvassa. "Ota korvatulpat mukaan...!"


    • totuus?

      .."who just got fired from Jani Wickholm's band. "
      ????
      potkut, mutta eiks ne muut bändiläiset tosi asiassa lähteneet itse?

      • aikuisten oikeesti

        että tällasella muiden haukkumispalstalla joku tietää totuuden? Tokko sitä tietää muut kuin Wickholm itse. Kyllä tän sivuston porukka voi sitten olla typerää.


      • tommifani
        aikuisten oikeesti kirjoitti:

        että tällasella muiden haukkumispalstalla joku tietää totuuden? Tokko sitä tietää muut kuin Wickholm itse. Kyllä tän sivuston porukka voi sitten olla typerää.

        Enpä tiedä totuudesta, mutta toi teksti on suora lainaus knucklebonen sivuilta....


      • ...
        tommifani kirjoitti:

        Enpä tiedä totuudesta, mutta toi teksti on suora lainaus knucklebonen sivuilta....

        toi potkut-ilmaisu sovi paremmin tuohon Knuclebone Oscar-juttuun. Eli kuulostaa paljon mageemmalta. :)


    • Ihan selvästi

      taitaa olla positiivinen asia tämä viimeinen lause :o)

      • Fannni

        ettekö te oikeesti keksi mitään muuta puheenaihetta ku tätä samaa paskaa!? ois kiva ku joku vois joskus puhua positiivisesti Janista.


      • ***
        Fannni kirjoitti:

        ettekö te oikeesti keksi mitään muuta puheenaihetta ku tätä samaa paskaa!? ois kiva ku joku vois joskus puhua positiivisesti Janista.

        Näytä itse esimerkkiä.


      • muka
        Fannni kirjoitti:

        ettekö te oikeesti keksi mitään muuta puheenaihetta ku tätä samaa paskaa!? ois kiva ku joku vois joskus puhua positiivisesti Janista.

        positiivisiä vois puhua kun artisti ei anna aihetta siihen. Tyhjästä on paha nyhjästä!!


      • justiina
        muka kirjoitti:

        positiivisiä vois puhua kun artisti ei anna aihetta siihen. Tyhjästä on paha nyhjästä!!

        kaverista ei kerran ole mitään positiivista sanottavaa, niin piruako täällä sontaa jauhatte?! Kun kerran on tarkoitus keskustella Wickholmin musiikista, niin mun mielestä tää diipadaapaporukka on kyllä täysin väärässä paikassa naamojansa aukomassa. Yrittäkääs kasvaa aikuisiks ja keskustella sen mukaan.


      • realisti
        justiina kirjoitti:

        kaverista ei kerran ole mitään positiivista sanottavaa, niin piruako täällä sontaa jauhatte?! Kun kerran on tarkoitus keskustella Wickholmin musiikista, niin mun mielestä tää diipadaapaporukka on kyllä täysin väärässä paikassa naamojansa aukomassa. Yrittäkääs kasvaa aikuisiks ja keskustella sen mukaan.

        eikös täällä ole tarkoitus keskustella artistista nimeltä jani wickholm, ei pelkästään musiikista. mun mielestä täällä on aika aktiivista menoa, ei pelkästään fanien suosimaa kritiikitöntä ylistystä, mistä nyt ei mitään hyötyä ikinä ole muutenkaan


      • myös minä
        realisti kirjoitti:

        eikös täällä ole tarkoitus keskustella artistista nimeltä jani wickholm, ei pelkästään musiikista. mun mielestä täällä on aika aktiivista menoa, ei pelkästään fanien suosimaa kritiikitöntä ylistystä, mistä nyt ei mitään hyötyä ikinä ole muutenkaan

        Ja ne ylistävät puheet, Jania jumaloivat,ovat ihan muutamien fanien kirjoittamia. Kriittistä linjaa on pitänyt koko ajan aika suuri määrä faneja.. Kriittistä siinä mielessä että eivät ole hyväksyneet Janin käytöstä, vaikka hänen muusikontaidoissa ei olekaan vikaa. Ei kyllä ole ainakaan minun elämän varrella tullut vastaan yhtä komea äänistä laulajaa. Valitettavasti taitaa vaan poika joutua alumiinitähtensä kans väärälle kiertolinjalle oman hankalan luonteensa takia, sitä ei olisi hänelle toivonut.


      • Justiinatar
        realisti kirjoitti:

        eikös täällä ole tarkoitus keskustella artistista nimeltä jani wickholm, ei pelkästään musiikista. mun mielestä täällä on aika aktiivista menoa, ei pelkästään fanien suosimaa kritiikitöntä ylistystä, mistä nyt ei mitään hyötyä ikinä ole muutenkaan

        kuule toi aloitussivu auki. Mä olen sen verran käyny kouluja, että kyllä siellä lukee "Keskustele Jani Wickholmin musiikista". Että näin..


      • ...
        Justiinatar kirjoitti:

        kuule toi aloitussivu auki. Mä olen sen verran käyny kouluja, että kyllä siellä lukee "Keskustele Jani Wickholmin musiikista". Että näin..

        koitahan kestää, vaikka suosikkiartistiasi arvostellaan. Kyllä ihmisillä mielipiteitä saa olla. Ja tottakai myös suosikkiartistin bändistä saa keskustella oli se sitten nykyinen tai entinen bändi.


      • lukee
        Justiinatar kirjoitti:

        kuule toi aloitussivu auki. Mä olen sen verran käyny kouluja, että kyllä siellä lukee "Keskustele Jani Wickholmin musiikista". Että näin..

        "Keskustele suosikkiartisteista."

        Ei suosikkiartistien musiikista. Mutta se siitä.

        Tiedoksi vielä että tarkoitukseni ei ole jauhaa paskaa eikä mustamaalata ketään, totean vain että Tommi on hymykuopillaan ja olemuksellaan tehnyt tähän tyttöön sellaisen vaikutuksen että odotan innolla näkeväni hänet taas keikalla :)


      • Tommifani
        lukee kirjoitti:

        "Keskustele suosikkiartisteista."

        Ei suosikkiartistien musiikista. Mutta se siitä.

        Tiedoksi vielä että tarkoitukseni ei ole jauhaa paskaa eikä mustamaalata ketään, totean vain että Tommi on hymykuopillaan ja olemuksellaan tehnyt tähän tyttöön sellaisen vaikutuksen että odotan innolla näkeväni hänet taas keikalla :)

        Hmm... aika hurmuripoika ! Samanlainen vaikutus täälläpäin !


      • Tommille
        Tommifani kirjoitti:

        Hmm... aika hurmuripoika ! Samanlainen vaikutus täälläpäin !

        Jospas te Tommi fanit perustaisitte vaikka oman keskustelun herralle. Ei siinä mitään, ymmärrän kyllä Tommi faniutenne. Loistava muusikko ja ihanat hymykuopat. ;)


      • idea
        Tommille kirjoitti:

        Jospas te Tommi fanit perustaisitte vaikka oman keskustelun herralle. Ei siinä mitään, ymmärrän kyllä Tommi faniutenne. Loistava muusikko ja ihanat hymykuopat. ;)

        !!!!Eihän toista Janin veroista ole,mitä te oikein kuvittelette saavuttavanne?
        Ei se, että soittaa jonkun julkkiksen bändissä, tarkoita sitä, että olisi saatava heti omat sivut, tai muuta vastaavaa!
        Esimerkiksi: jos Antti Tuiskun taustalla joskus tanssinut heppu päättäisi ratsastaa Antin maineella, ja perustaisi jotkut kannatus sivut?
        Ei hyvä, kyllä osiot on hyvä säilyttää vain artisteille.


      • jarno trolli
        idea kirjoitti:

        !!!!Eihän toista Janin veroista ole,mitä te oikein kuvittelette saavuttavanne?
        Ei se, että soittaa jonkun julkkiksen bändissä, tarkoita sitä, että olisi saatava heti omat sivut, tai muuta vastaavaa!
        Esimerkiksi: jos Antti Tuiskun taustalla joskus tanssinut heppu päättäisi ratsastaa Antin maineella, ja perustaisi jotkut kannatus sivut?
        Ei hyvä, kyllä osiot on hyvä säilyttää vain artisteille.

        keskusteluita on lukenut niin taitaa olla paremmin niin että Jani on ratsastanu Tommin maineella =)


      • minäpä
        jarno trolli kirjoitti:

        keskusteluita on lukenut niin taitaa olla paremmin niin että Jani on ratsastanu Tommin maineella =)

        :):):) niinpä!!! :)


    • Jäsen Y

      Käykääs katsomassa mitä "Supersussu" on kirjoittanut Idols miehestä!! Tomin uudella bändisivulla.

      • olis täs

        supersussu

        2006/07/26 11:07

        voi vittulan väki, vai on se idolssin idiootti luovuttanu todellisen osaajan teille??!!
        Tommi, viisainta mitä sä sait siinä "pändissä" aikaan oli ne fudut :):) no ei muuta kuin onnea! ps. ootte aikamoisen kepittäjän saaneet, pojat...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      231
      14081
    2. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      40
      2866
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      322
      2763
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1621
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      56
      1172
    6. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      46
      1050
    7. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      62
      1045
    8. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1040
    9. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      58
      979
    10. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      60
      977
    Aihe